Rewelacja!

1. Data: 2001-08-20 10:03:58

Temat: Rewelacja!
Od: "Konrad Turowski" <t...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie dostalem Legitymacje wystawioną przez Prezydenta Miasta Lodzi!
Potwierdza uprawnienia do niestosowania sie do niektórych znakow drogowych.
Nawet jest wystawiona bezterminowa, co mnie juz kompletnie zaskoczylo.
Listonosz przniosl jako przesylke
polecona. Chyba znaczek wiecej kosztowal niz caly ten druk z pieczecia.
Dobrze, ze mnie zastal, bo musialbym dralowac na poczte wieczorem!
Coz za laska niebios, nieprawdaz?
A legitymacja jest przesliczna, cala w kolorze glebokiej czerni. W pierwszej
chwili nawet myslalem, ze to jakas klepsydra czy cos w tym rodzaju.
Zaraz sobie zafoliowalem, bo mi sie jeszcze zabrudzi
albo pogniecie i swiety Boze nie pomoze, od razu na grupie przeciez znajda
sie tacy, ktorzy nim przeczytaja co napisalem, zaczna mi wmawiac, ze to moja
i tylko moja wina!
Ciekawe, ze w mrocznym czasie stanu wojennego podbny karteluszek nie tylko
wydali mi od reki (mam do dzis) ale jakis taki sympatyczniejszy, kolorowy i
praktyczny, bo np. wykladam go pod szyba (z bardzo dobrym skutkiem!), gdy
czasem.
szwagier mnie podwozi swoim nieoznakowanym autem i musimy sie zatrzymac w
miejscach ograniczonych.
Pewnie niektorzy na tej grupie znowu nie zrozumieja
o co mi biega (czy ja nie pisze po polsku?!), ale musze jednak napisac na
koniec, ze wciaz nie kapuje po co tak naprawde byla mi ta cala mitrega z
tzw. Rzecznikiem
Osob Niepelnosprawnych i na kiego mi teraz ten zalobny swistek?...
Pewnie znowu nie mam racji ale chcialbym wiedziec ile ta cala bzdurna
operacja kosztowala i kto konkretnie na niej zarobil. Musial to byc zapewne
ktos, komu nawet sie nie chcialo przyzwoicie wydrukowac tych tzw.
legitymacji, na poziomie jaki jest przeciez w zasiegu reki dzieki
wspolczesnej technice poligraficznej. No, ale skoro URZAD je wydal, to
przeciez musze siedziec cicho jak trusia, bo zaraz mnie tu sflekuja, ze sie
z rozumem nie polapie!
Pozdrawiam szczegolnie serdecznie wszystkich, ktorzy takie legitymacje tez
juz sobie wyrobili i przyjeli je ze szczerym zachwytem.
PS. Do poprzedniego watku, ktory zainicjowalem nie bede juz wiecej wracal.
Bardzo mnie ucieszylo, ze jednak sa na tej grupie i odezwali sie ludzie,
ktorzy potrafia nie tylko uwaznie czytac i pisac, ale tez rozumieja, co
czytaja i mysla, co pisza, o czym pisza i do kogo pisza. Bardzo Im dziekuje,
ze nie czuje sie sam.
--
Konrad Turowski
t...@p...net

2. Data: 2001-08-21 07:08:29

Temat: Re: Rewelacja!
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Turowski napisał(a):

> [...]
> Nawet jest wystawiona bezterminowa, co mnie juz kompletnie zaskoczylo.

Moje gratulacje !!!
:-))

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

3. Data: 2001-08-21 15:46:43

Od: "Pituś" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczerze Panu Gratuluję i Życzę jak najmniej spraw w wszelkich urzędach!

--
Pozdrawiam, Pituś

Użytkownik Konrad Turowski <t...@p...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9lqndi$30v$...@n...tpi.pl...

4. Data: 2001-08-21 19:55:04

Od: "Konrad Turowski" <t...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> napisał

> Moje gratulacje !!!
> :-))

Potrafisz czlowieka rozczulic. I to do lez!
Nawet dosc duzo zrozumiales z mojego postu... Jak chcesz, to Ci wysle te
"legitymacje", bo potrzebna mi jak zajacowi
dzwonek.
--
Konrad Turowski
t...@p...net

5. Data: 2001-08-22 07:04:13

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Turowski napisał(a):

> [...]
> Nawet dosc duzo zrozumiales z mojego postu... Jak chcesz, to Ci wysle te
> "legitymacje", bo potrzebna mi jak zajacowi

Ja też mam taką legitymację - ale nie uważam, że jest mi ona "potrzebna mi
jak zajacowi dzwonek", a też moje kalectwo jest widoczne.
Jest przepis prawa i należy go przestrzegać !!!!
No ale to ja tak uważam, może jestem zanaiwny, ale dobrze mi z tym :-)

A tym mądrym człowiekiem, którego sentecję przytoczyłem był Sokrates.

Moje gratulacje były szczere nie zaś prześmiewcze, jeżeli tak zrozumiałeś
to przepraszam, nie o to mi chodziło.

Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

6. Data: 2001-08-22 08:00:29

Od: "Pituś" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Konrad Turowski <t...@p...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9luecq$f7m$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Nawet dosc duzo zrozumiales z mojego postu... Jak chcesz, to Ci wysle te
> "legitymacje", bo potrzebna mi jak zajacowi

Znaczy się, nie chodziło Panu o legitymację a jedynie o zadymę w Biurze
Rzecznika d/s ON!?
Pan, to masz dowcip! Na Pana miejscu spróbowałbym sił w jakimś kabarecie, z
takim talentem....

To Pan mnie ubawił do łez (szczerze piszę). I bardzo dobrze bo, spór JC
kontra LM bardzo mnie zdegustował. Ludzi zachowują się jakby byli sami na
Grupie i nie liczą się ze słowami.
Mam nadzieję, że od tej pory będzie Pan spotykał tylko przychylnych Panu
ludzi.

--
Pozdrawiam, Pituś

7. Data: 2001-08-22 14:20:37

Od: "Andrzej Zamecki" <z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A tym mądrym człowiekiem, którego sentecję przytoczyłem był Sokrates.
>
> Moje gratulacje były szczere nie zaś prześmiewcze, jeżeli tak zrozumiałeś

A to bardzo przepraszam! Ja tez wyznam Ci szczerze, ze podziwiam Twoj
niezlomny upor. Wolalbym, abys byl po mojej stronie. Cytowanie Sokratesa
jest
jednak pewnym nieporozumieniem. Skoro go cenisz, to powinienes wiedziec, ze
mial na mysli prawo, i to nawet zle prawo, ale na pewno nie mial na mysli
tych wszystkich bzdurnych przepisow wymyslanych przez niedorzecznych
urzedasow. Nie maja one nic a nic wspolnego z prawem, nawet tym zlym
prawem, ale przeciez zawartym w aktach nadrzednych zwanych kodeksami czy
akcie
najwyzszej rangi zwanym konstytucja.
I na koniec - swiat nigdy nie poszedlby nawet o jeden maly kroczek do
przodu, gdyby wszyscy ze wszystkimi sie we wszystkim zgadzali. Prawda?
Pozdrawiam Cie

Przy okazji - poniewaz zauwazylem. ze niektorzy, za przeproszeniem Panowie,
tez sobie czytaja nasza korespondencje, a nawet sa laskawi na swoj
oryginalny sposob reagowac, niech ta droga sie dowiedza, ze im nie mam
zupelnie nic do powiedzenia. I moga wypisywac, co chca, nie obejdzie mnie
poki
nie naucza sie elementarnej kultury, a na to - sadzac po ich stylu w jakim
sie babraja na
poziomie rynsztoka - chyba nie ma co liczyc.

--
Konrad Turowski
t...@p...net

8. Data: 2001-08-22 14:48:29

Od: "Konrad Turowski" <t...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Zapomnialem dopisac zebys sie nie zdziwil, ze wysylam nie ze swojego konta.
Andrzej jest moim przyjaciele, tez zreszta ON, czasem sobie pomagamy.
Wczoraj wysiadl mi UPS 400 Back i oddalem do serwisu przy ul. Obleborskiej,
maja jutro go oddac z nowym akumulatorem, ktory - mam nadzieje - tez bedzie
dobrze dzialal przez piec lat jak ten stary. Poki co jednak korzystam z
kompa u Andrzeja i nie chce mi sie juz zmieniac jego ustawien.

Konrad Turowski
t...@p...net

9. Data: 2001-08-22 21:05:09

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Zamecki (Konrad) napisał(a):

> Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> napisał >

> A to bardzo przepraszam! Ja tez wyznam Ci szczerze, ze podziwiam Twoj
> niezlomny upor. Wolalbym, abys byl po mojej stronie.

Cała przyjemność po mojej stronie.

> [...]
> Nie maja one nic a nic wspolnego z prawem, nawet tym zlym
> prawem, ale przeciez zawartym w aktach nadrzednych zwanych kodeksami czy

Niestety to też jest prawo :-(
Złe, bzdurne - ale prawo :-)
Zazwyczaj są to rozporzędzenia tego czy innego ministra, lub kogoś
z ministerstwa, a tylko podpisane przez ministra. O ich inteligencji
nie chciłbym się niekiedy wypowiadać ;-)

> I na koniec - swiat nigdy nie poszedlby nawet o jeden maly kroczek do
> przodu, gdyby wszyscy ze wszystkimi sie we wszystkim zgadzali. Prawda?

Prawda, i isnieją dwie drogi - zmiana ekipy rządzącej lub rewolucja.

Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

PS. Zkończmy ten wątek w tym pojednawczym tonie :-)

10. Data: 2001-08-22 21:11:13

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Turowski napisał(a):

> [...]
> dobrze dzialal przez piec lat jak ten stary. Poki co jednak korzystam z
> kompa u Andrzeja i nie chce mi sie juz zmieniac jego ustawien.

Nie ma sprawy ;-))
I tak już pra kończyć ten wątk, a zacząć przyjemniejszy ;-)
Na pewno w dużej części problemów będziemy się zgadzać.

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

| http://www.proinfo.pl/jacek.k |