Fw: SamiSobie-prawo-mam pytanie

21. Data: 2001-08-22 22:11:05

Temat: Re: Fw: SamiSobie-prawo-mam pytanie
Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:9m04tg$kod$1@news.onet.pl...

> [...]

A witam Pana Panie Szymonie.

> Jak Panu wiadomo jestem jednym z czlonkow
> stowarzyszenia SISON.
>
> Jezeli ma Pan jakies prywatne porachunki z niektorymi
> czlonkami SISON-u to bardzo prosze adresowac doslownie
> a nie wrzucac Wszystkich czlonkow SISON-u do jednego worka.

Pan tak przypuszcza czy jest Pan tego pewien co Pan pisze
o domniemanych porachunkach?

> Nikt z Panem krow nie pasl , aby mogl Pan Wszystkich na lamach
> grupy oczerniac.

Zapomniałem, że to przywilej SISON-u.
A co do krów - to prawda, z nikim ich nie pasałem.

> OK.??????

OK mój drogi Panie to możesz Pan proponować komukolwiek
wówczas jak zapoznasz się Pan dokładnie z regulaminem stowarzyszenia
do którego Pan wstąpiłeś a którego nie chciało się Panu nawet przeczytać.
Aby nie być gołosłowny to pozwolę sobie go Panu przytoczyć:

--------------

REGULAMIN
Stowarzyszenia Internetowej Społeczności Osób Niepełnosprawnych "SamiSobie"
1. Stowarzyszenie nosi nazwę Stowarzyszenie Internetowej Społeczności Osób
Niepełnosprawnych "SamiSobie", w skrócie Stowarzyszenia ISON "SamiSobie" lub
SISON, w dalszych postanowieniach regulaminu zwane Stowarzyszeniem.
2. Terenem działania Stowarzyszenia jest obszar Rzeczpospolitej Polskiej.
3. Siedzibą Stowarzyszenia jest Ruda Śląska.
4. Przedstawicielem Stowarzyszenia jest Mirosław Kromer, 41-700 Ruda Śląska,
ul.Wieniawskiego 14/21, tel.(0 32) 243-67-84
5. Przedstawiciel reprezentuje Stowarzyszenie na zewnątrz.

A teraz pytanie do Pana.
Widzisz Pan punkt 5-ty regulaminu Stowarzyszenia do którego Pan wstąpiłeś?
A wcześniej punkt 4-ty?

> Romiemy sie ???????

To zależy czy Pan zrozumie to co znajduje się w miejscu podpisu pod
obelgami w stosunku do "Ustronia 2001" :

"SISON" <s...@c...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Witamy !

/.../

> urazeni czlonkowie SISON
>
> Andrzej Abraszewski
> Miroslaw Kromer
> czlonkow stowarzyszenia SISON.

A ja co WY wypisujecie na wszystkich uczestników, gości z kraju
i z zagranicy biorących udział w "Ustroń 2001"
Nawet nie oszczędziliście księdza, którego też tam gościliśmy.
Swoich współniepełnosprawnych uczestników tej grupy nazywacie
oszołomami, WY - SISON (patrz punkt 5-ty Regulaminu)
WY wszyscy poprzez usta, a raczej treść rzuconą tu na GRUPE
przez Waszego przedstawiciela na zewnątrz!!!.

Obraziliście w ten sposób organizatorów, swoje koleżanki i kolegów, gości
zagranicznych,
firmy polskie, organizacje pozarządowe, Rzecznika Praw ON, posła na Sejm
RP, media, które odwiedziły zjazd i pozostałych jego uczestników.

Zjazdu i Konferencji "Ustroń 2001"

poprzez nazwanie go "BALANGA" i "PSEUDOKONFERENCJA".

Podwarzyliście imię i kompetencje największego sponsora zjazdu
FUNDACJI im. STEFANA BATOREGO

itd.

/.../

> Za kogo Pan sie uwazasz ???

Za jednego z organizatorów Zjazdu odpowiedzialnego za dobre imię
gości z zagranicy i z kraju, za dobre imię firm i pozostałych organizacji
za nietykalność osobistą osób niepełnosprawnych, które tam przybyła
za GODNOSC tych LUDZI !!!

Tych Wszystki WY - SISON, OBRAZILISCIE !!!

> To ze mieszkasz Pan w Niemczech i Masz troche wiecej kasy niz Polska ON
> nie swiadczy o tym ze mozesz Pan obrazac Wszystkich.

Panie Szymonie, wie Pan co?
Ja wstaję o 04.20, myję się i jadę do pracy oddalonej od domu
o 40 km. I tak pracuję przez całe moje życie. I abyś i Pan i Panu
podobni mogli żyć i pracować jak ludzie zadałem sobie rok ciężkiej
pracy aby sprowadzić do Polski firmę "Mobilcenter Zawatzky"
na Zjazd i Konferencję "Ustroń 2001". To była ciężka praca dodana
do tej która jest niezbędna aby utrzymać żonę i córkę.
Dodatkowo jeszecze chce mi się żyć Waszymi problemami ale
pomalutku tracę już to "chcieć" gdyż opluliście to co inni
zrobili dla Was bezinteresownie.
To tak prywatnie do Pana i pytanko.

Pan wiesz ile ja zarabiam?
Bo nie przypominam sobie abym składał przed Panem
sprawozdanie finansowe.
Pan wybaczy ale ja ludzi na te tematy nie zagajam.
To niegrzeczne.

> W przyszlosci czytaj Pan uwaznie KTO i CO do Pana pisze , przeciez
> kazdy list chociaz wyszedl z SISON to byl podpisany.

No właśnie - przez WASZEGO reprezentanta.
Czy teraz Pan rozumiesz, że sprawa leży na płaszczyźnie

SISON - "Ustroń 2001" i dotyczy poważnych osób?

"A w przyszłości" proszę nie zapomninać, że

jesteś Pan, jak pozostali członkowie SISON odpowiedzialni przed
PRAWEM za publiczne obelgi. Jesteście organizacją.

pozdr. - JC

22. Data: 2001-08-22 22:24:32

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Frank" <f...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

Witam.

/.../

> Natomiast ja pozdrawiam obie strony, mając nadzielę, że prędzej czy
później
> obie grupy nawiążą współpracę dla dobra ON!

Udało się w Ustroniu zawiązać współpracę z Kakofonią i to jest wielki
przełomowy sukces - tak myślę. Wspaniali ludzie.
Dlaczego tak późno to się stało?
Zapytaj ich a znajdziesz odpowiedź na to co zawarte jest w Twojej nadziei.

pozdr. - Józek

===============

23. Data: 2001-08-23 07:41:32

Temat: wyszło szydło z wora [Re: Fw: SamiSobie-prawo-mam pytanie]
Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek Marażewski" napisał(a):
> jedną informację : nie otrzymała dotacji strona SamiSobie
> z fundacji im. St. Batorego,

Rozumiemy zatem teraz o co tak naprawdę chodzi ...o pieniądze i
zwykłą, podą zawiść.
A teraz będziemy sobie czytać szczeniackie popisy Pana Doktora.
Przyjemnej lektury...

Pozdrawiam,
Robert

24. Data: 2001-08-23 21:54:57

Od: "Leszek Marażewski" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chłopie - mnie te pieniądze dyndają - chciałem ich dla was.
Przeciez wszystko mieliście u mnie za darmo - i część nadal
ma. A wy - .............szkoda gadać.

--
Leszek Marażewski
l...@c...pl

25. Data: 2001-08-24 07:11:37

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek Marażewski" napisał(a):
> Przeciez wszystko mieliście u mnie za darmo - i część nadal
> ma. A wy - .............szkoda gadać.

Przecież ja nie mówię o Panu, Panie Leszku. Gdzieżbym śmiał. Jestem
gorąco wdzięczny na darmowe utrzymywanie mojego dawnego konta na
serwerze Clan-u, jak i mojego serwisu. Logo Clan-u jako sponsora
zawsze widniało na stronie startowej Telepracy Polskiej.

I za to wszystko serdecznie dziękuję.

Pozdrawiam,
Robert Szymczak

26. Data: 2001-08-24 09:34:06

Od: Miros/law 'Jubal' Baran <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

PT "Leszek Marażewski" pisze:
> Czy nie przydałyby się te środki dla niektórych z Was np. na program
> sczytujący pdf - y.

Nb. programów odczytujących PDF-y jest kilka, a każdy z nich jest
darmowy. Żeby nie być gołosłownym: Adobe Acrobat Reader (na większość
mi znanych platform systemowych), GhostScript/GSView (j.w.), xpdf (pod
Uniksy). Taka uwaga na boku, być może komuś się przyda.

Jubal

--
[ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
[ BOF2510053411, makabra.knm.org.pl/~baran/, alchemy pany ] [ The Answer ]

Every creature has within him the wild, uncontrollable urge to punt.

27. Data: 2001-08-24 10:10:49

Temat: konwersja z pdf [bylo: Re: Fw: SamiSobie-prawo-mam pytanie]
Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miros/law 'Jubal' Baran napisał(a):
> Nb. programów odczytujących PDF-y jest kilka, a każdy z nich jest
> darmowy.

To prawda, ale problem tkwi w tym, że na serwerze sejmowym są pliki
ustaw w formacie PDF, w których osadzone są _skany_ poszczególnych
stron, nie zaś 'żywy' tekst, który możnaby przekonwertować, np. do
ASCII.

Robert

28. Data: 2001-08-24 10:35:57

Od: Miros/law 'Jubal' Baran <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

PT Robert Szymczak pisze:

> [...]
> ustaw w formacie PDF, w których osadzone są _skany_ poszczególnych
> stron, nie zaś 'żywy' tekst, który możnaby przekonwertować, np. do

A to już jest poważny problem :-/. Normalnego tekstu zrobić się z tego
bez OCR-owania nie da...

pozdrawiam,
Jubal

--
[ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
[ BOF2510053411, makabra.knm.org.pl/~baran/, alchemy pany ] [ The Answer ]

That that is is not that that is not.

29. Data: 2001-08-24 21:49:45

Od: "Leszek Marażewski" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę nie robić ludziom wody z mózgu. Program do odzczytania - tak, ale
ten tu potrzebny jest licencjonowany. Wystarczy wejść na stronę firmy, aby
się o tym przekonać.

--
Leszek Marażewski
l...@c...pl

30. Data: 2001-08-25 06:41:46

Temat: Re[2]: Fw: SamiSobie-prawo-mam pytanie
Od: m...@c...pl szukaj wiadomości tego autora

Witaj RS/Szymon

W Twoim liscie datowanym 22 sierpnia 2001
13:20:44 mozna przeczytac:

Witaj WiW Ryszardzie. Milo widziec ze pracujesz.
Twoj wyjazd sie przesunal czy jakies zlosliwe licho pokrzyzowalo
Ci plany ?
Dziekujemy Ci Ryszardzie za wsparcie. Jestes Wspanialy i
Wielki. Dobrze, ze pojawjaja sie inni "gnebiciele p. J.C.
Troche aktualizuje informacje:
Padl mi dysk. Zanim Andrzej mi zrobil to obaj bylismy
bez lacza. Prosilem pare dni temu Arka, aby poinformowal
SISON o naszych klopotach. Teraz robie podejscie i zaraz
posprawdzam co sie dzilo.

W przekonaniu, :iz zgoda buduje - niezgoda rujnuje
Pozdrawia bardzo serdecznie
mikrom m...@c...pl

"Wstan i idz"
Rewelacja!