I co słychać ?

61. Data: 2009-03-29 22:06:36

Temat: Re: GENERALNIE Re: I co słychać ?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Mar 2009 23:23:47 +0200, Paulinka napisał(a):

> Idiotyzm czystej wody. Są dwie zasady : praktyczność i obopólne
> wspomaganie. Jak mam wrócić z zakupów z dwójką małych dzieci, które
> aktualnie mają zły humor i dra japę na cały samochód, to nie czekam aż
> mi mężczyzna otworzy drzwi, tylko ruszam dupsko, żeby mu pomóc. Tyle.

No ale co - usprawiedliwiasz siebie, czy męża?

62. Data: 2009-03-29 22:07:51

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał:

> Ona ze wsi. Jej masło i kuropatwy przynosili stajenni, bo
> pewnie roboczogodziny były za krótkie i w ramach opieki
> nad koniem polowali.

W ramch przechodzenia do następnej klasy :)

--
Pozdrawiam - Aicha

63. Data: 2009-03-29 22:09:34

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

64. Data: 2009-03-29 22:11:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Mar 2009 23:54:38 +0200, Aicha napisał(a):

> No tak, wpajać zasady dziadkom w grobie. Dobre, dobre, zaiste! :)

Jak zwykle tępa.

65. Data: 2009-03-29 22:15:50

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> No ale co - usprawiedliwiasz siebie, czy męża?

Ruszam 4 litery, żeby mu pomóc, bo go kocham i chcę mu pomóc. Nie czekam
na nenufary...

--

Paulinka

66. Data: 2009-03-29 22:28:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Mar 2009 00:09:34 +0200, Paulinka napisał(a):

> Ona ze wsi. Jej masło i kuropatwy przynosili stajenni, bo pewnie
> roboczogodziny były za krótkie i w ramach opieki nad koniem polowali.

Chyba się zbytnio wysilasz - nie wyszło Ci nic mądrego.

67. Data: 2009-03-29 22:31:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Mar 2009 00:15:50 +0200, Paulinka napisał(a):

> Ruszam 4 litery, żeby mu pomóc, bo go kocham i chcę mu pomóc. Nie czekam
> na nenufary...

A czasem należałoby.

68. Data: 2009-03-29 22:45:07

Temat: Re: I co słychać ?
Od: "Redart" <r...@o...tnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> a w co grywałeś?
> bo ja w ogame namiętnie. onegdaj.

plemiona ... straszny nałóg ... ;)

69. Data: 2009-03-29 22:52:20

Temat: Re: GENERALNIE Re: I co słychać ? (was: I co słychać ?)
Od: "Redart" <r...@o...tnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

... dziadek również blah blah ?
Blah blah, blaaah !

70. Data: 2009-03-29 22:56:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Mar 2009 00:52:20 +0200, Redart napisał(a):

> ... dziadek również blah blah ?
> Blah blah, blaaah !

Nie masz niczego artykułowanego do powiedzenia na temat bycia gentlemanem?

Jihały kozaky...
Można wychować gwałciciela...
Chcą zlinczować Papieża prezerwatywami-módlmy się;-))))
Hej, horiłka!!!
działa wam onet? [OT]