Raport

101. Data: 2003-09-08 01:52:30

Temat: Re: GLOSOWANIE
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał

> (ciach)... i przeciw bylejakości i nijakości która wdziera się w każdą
> dziedzinę naszego życia, oraz przeciw setce innych jeszcze rzeczy:-)

Tu, u Marty zagłosuję!:-)
Również jestem przeciw!

:-)Pozdrawiam
p...@r...pl

102. Data: 2003-09-08 01:55:32

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał

> :)
> nie lubie fikcji i zaklamania
> :)

:-)To tak jak ja:-)
dlatego nie lubię postaci boletusa, który w którymś poście (mogę znaleźć)
napisał:
"w prawdziwym życiu nie jestem boletusem".
Czyli jest postacią wymyśloną i kształtowaną przez Lucjana zależnie od
okoliczności.

W całej dyskusji, którą prześledziłem, (podpisy/nickname) chodzi raczej
Tadeuszu o prawdziwość i szczerość _postaci_.
Czy ciąg literek pod postem układa się w prawdziwe nazwisko, czy w wymyśloną
ksywkę to ma najmniejsze znaczenie.
Ja (chyba podobnie jak Ty) myślę, że nie jest ważne opakowanie, a zawartość,
ale fakt jest taki, że pod prawdziwymi nazwiskami w Necie jest bardzo mało
oszołomów, bo jednak brak anonimowości zobowiązuje - z prostej przyczyny -
jak szanujesz innych tak oni będą Ciebie szanować.
Dla mnie też dobre wychowanie i elegancja to pojęcia względne. Sam
np.posługuję się widelcem i nożem, uznaję pierwszeństwo kobiet i nie
zakładam białych skarpetek do stroju wieczorowego - ale jeśli ktoś lubi
samym widelcem i lubi białe skarpetki do garniaka - jego sprawa, nie moja.
Ale z drugiej strony jeśli wchodzi mi w drogę bez przyczyny, i chce bawić
się moim kosztem - to mi się nie podoba.
Jeśli pisze na ogrody nie mając o ogrodach pojęcia - nic mi do tego, ale
jeśli robi mnie w balona wymyśloną postacią - czyli jest najgorszym z
gatunku "grupowych" trollem - to niech (piiiiiiiiii) - np. na Ircach może
się pobawić z innymi wymyślonymi postaciami - - - - - i dziwię się, że inni
grupowicze dają sobą manipulować.
Czy to tolerowanie jest konformizmem? czy właśnie dobrym wychowaniem?

Dlatego: WSTRZYMUJę SIę OD GŁOSU.

:-)Pozdrawiam, Lucjana postać boletusa w szczególności ciepło:-)
p...@r...pl

103. Data: 2003-09-08 02:18:27

Temat: Re: Raport - OT podwójnie - moje podsumaowanie przydługie
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szykuje sie kolejny ranking?:-)

To był dobry pomysł:-))
Grupa wybuchła jak wulkan:-))

> Za pozno. Dla mnie na przyklad jestes Tadeuszem lub Tadziem
> - tak o Tobie mysle i nie jestem juz w stanie tego zmienic. Zapewne
> podzialalo przyzwyczajenie z realu. Natomiast "_hehehe" traktuje
> jako rownowaznik ":-)))". Przepraszam.

Hehehe w każdej postaci bardzo smakuje:-))

> Pozdrowienia,
> Michal

Pozdrawia boletus

104. Data: 2003-09-08 02:29:12

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie podlizywanie na nic się nie zdaje. Albo się gada z sensem , albo...
> patrz boletus)
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Zacznij od siebie.

Nie pozdrawiam Ciebie

105. Data: 2003-09-08 02:35:44

Temat: Re: Raport - OT podwójnie
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (zapewne ze zmęczenia - tak piszę bo
> dobroć dzisiaj we mnie góruje)

Przynapity,opity, czy zapity ?:-)))

> A spróbuj Basi zarzucić jakąkolwiek niewiedzę o bylinach....

Choroby czekają...cwaniaku grupowy:-)

> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Pozdrawia sprawiedliwie boletus

106. Data: 2003-09-08 02:37:53

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał

> To był dobry pomysł:-))
> Grupa wybuchła jak wulkan:-))

A jednak troll socjopata:-))))
Diagnoza była trafna:-)))

Pozdrawiam
p...@r...pl

107. Data: 2003-09-08 02:39:34

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> aaa! to jest ble ble w boletusowym stylu. Ojej!, że wcześniej na to nie
> wpadłem... Czy Ty Tadziu przypadkiem nie masz w Onecie konata
"boletus"?????
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Chłopie ! I Ty prawisz o DOBRYCH OBYCZAJACH ?

108. Data: 2003-09-08 03:16:00

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "boletus"?????
>
> Chłopie ! I Ty prawisz o DOBRYCH OBYCZAJACH ?

Głosuję za stosowaniem nick'ów
i odchodzę z grupy.

Pozdrawia boletus

109. Data: 2003-09-08 05:42:55

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> wrote in message

> Przynapity,opity, czy zapity ?:-)))

> Choroby czekają...cwaniaku grupowy:-)

Przynajmniej nie można mi zarzucić stałej chęci dokształcania się - vide
liczba godzin spędzonych na poszukiwaniu gryki:-)

A imperatyw kategoryczny Kanta w wersji Tadzia jest jakby trochę zubożony.

Pozdrawiam, Basia.

110. Data: 2003-09-08 05:52:20

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:x3P6b.28582$3b2.2815051@twister.neo.rr.com...
> "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

(..)

> [...]
> - tak o Tobie mysle i nie jestem juz w stanie tego zmienic. Zapewne
> podzialalo przyzwyczajenie z realu. Natomiast "_hehehe" traktuje

Myślę dokładnie tak samo i ja także to 'hehehe' uznawałam za
dodatkowy uśmiech. Pozostaje mi przeprosić.

Z pozdrowieniami, Maria

kostrzewa ale jaka ?
Drzewo
A jak rozmnażać żagwin??