Raport

141. Data: 2003-09-08 20:57:07

Temat: Odp: Raport - OT podwójnie
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bjie0p$9a4$...@n...news.tpi.pl...

> Przynajmniej nie można mi zarzucić stałej chęci dokształcania się - vide
> liczba godzin spędzonych na poszukiwaniu gryki:-)

Nie możesz mi tego darować?? Zapomnij. Wybacz. :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

142. Data: 2003-09-08 21:06:23

Temat: Re: Raport - OT podwójnie - moje podsumaowanie przydługie
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 'przyczepilem' sie tylko do tego momentu
> ze komus wytykalas poslugiwanie sie nickiem
> :)

Wiesz co Tadziu?
Ręce mi opadają.
Albo ja nie umie mówić (pisać) albo Ty (czytać) słuchać.
Albo faktycznie Internet jest spłaszczonym środkiem komunikacji
międzyludzkiej.
Ze dwa razy napisałam, ze nie mam nic przeciwko nickom.
Jak i dlaczego powtarzać nie będę.

To już mój ostatni post w tej dyskusji, zaczyna mnie mierzić dzielenie włosa
na czworo i rozmydlanie całej sprawy.
Pogląd mój pozostaje niezmienny : na grupach dyskusyjnych używać będę
wyłącznie imienia i nazwiska.

Pozdrawiam
Marta

143. Data: 2003-09-08 23:43:46

Temat: Re: GLOSOWANIE
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał

> Dzięki boletusowi jest na grupie weselej,nieprawdaż ?

Wg.mnie - nieprawdaż.
Ale wiem, że Ty się dobrze bawisz.

> Jednak nieszkodliwą.

Wg.mnie: tak jak nieszkodliwy jest własny palec wprowadzony na chwilę do
przełyka.

> Boletus jest Twoim największym fanem.
> Wszak to dzięki Tobie zaistniał na grupie
> i czuje się tu jak ryba w wodzie:-)

:-)Czyli lubisz Lucjanie bawić się czyimś kosztem i dostawać za to po
uszach?:-)

Pozdrawiam
p...@r...pl

144. Data: 2003-09-08 23:46:44

Temat: Re: Raport
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał

> Ja, biedny boletusik ciemny jestem
> jak tabaka w rogu.

O!
i to jest dobra stopka dla Ciebie:-)
Po co masz się wysilać, że "boletus pozdrawia jakośtam".

:-)Pozdrawiam
p...@r...pl

145. Data: 2003-09-08 23:52:38

Temat: Re: Raport - OT podwójnie
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał
> :)
> jest to racjonalne dzialanie prowadzace do rozwiazania problemu
> a w filozofii dazy sie zreguly do zagmatwania i skomplokowania sprawy

....bo filozofowie, to ludzie, którym się pewne rzeczy nie śniły:-)

:-)Pozdrawiam
p...@r...pl

146. Data: 2003-09-09 00:00:34

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał:

> :))
> nie bardzo zrozumialem powyzszy wywod

:-)Chyba nie potrafię bardziej zrozumiale:-)

> ale jedyne co chcialbym
> to aby na przyszlosc na pl_rec_ogrody nikt na nikogo nie nadskakiwal
> za poslugiwanie sie nickiem

:-)Ja nie zauważyłem nawet cienia naskakiwania:-) a posty czytam zwykle dość
dokładnie.

> :)
> naprawiacze zawsze znajduja sie jakies ladnie brzmiace argumenty
> netykieta> zwyczaje panujace na grupie> kultywowanie dobrego wychowania>
elegancji
> walki z chamstwem> byle jakoscia> amerykanizmami itp

Nazwijmy ich "naprawiaczami 1"

:-)Nie oszukujmy się - inni "naprawiacze" (naprawiacze 2) stosują tak samo
ładne: wolność,
prawo wyboru, luz, nowoczesność, tolerancja.

A mnie się wydaje, że można to jakoś wszystko pogodzić:-) i dokładnie to
zrobili Marta z Januszem i inne osoby w tej dyskusji. Choć każdy po
swojemu:-)

P.S. Coś ptaszyska nie nadlatują w świętokrzyskie, odleciały bardziej na
Zachód?:-)
:-)Pozdrawiam
p...@r...pl

147. Data: 2003-09-09 02:18:14

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> Tadeusz do mnie ewidentnie nie pasuje

No to jestes Tadzio. OK?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

148. Data: 2003-09-09 02:22:47

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> wrote in message

> Wg.mnie: tak jak nieszkodliwy jest własny palec wprowadzony na chwilę do
> przełyka.

Rzymianie bardzo to lubili!

Pozdrowienia,
Michal

149. Data: 2003-09-09 05:12:45

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

(..)
> jesli dotychczas sie nie czepialem
> to mozesz po staremu

Całe szczęście, bo miałabym problemy ze zwracaniem się do Ciebie
:-).
Swoją drogą myślałam, że zwracanie się po imieniu jest milsze dla
czytającego, a tu okazuje się, że niekoniecznie.

Z pozdrowieniami, Maria

150. Data: 2003-09-09 06:20:51

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Jeśli go nie rozumiem - a parę innych osób też - no to uważam za
niezrozumiały. Proste.

Pozdrawiam, Basia.

kostrzewa ale jaka ?
Drzewo