GOMMAGE

1. Data: 2003-02-14 13:38:09

Temat: GOMMAGE
Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem tyle, że to rodzaj peeling'u, tzw. "scieranie gumka". A czy moze
mnie ktos oswiecic od strony praktycznej. Jak wyglada uzywanie takiego
preparatu? :)

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-02-14 14:05:58

Temat: Re: GOMMAGE
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Evik wrote:
> Wiem tyle, że to rodzaj peeling'u, tzw. "scieranie gumka". A czy moze
> mnie ktos oswiecic od strony praktycznej. Jak wyglada uzywanie takiego
> preparatu? :)

Nakladasz cienka warstwe, czekasz 5-10 minut az wyschnie i scierasz
razem ze starym naskorkiem, starajac sie nie naciagac za bardzo skory.
Strzepki ze scierania wygladaja zupelnie jak farfocle od scierania
gumka. Przeznaczony jest szczegolnie dla osob o wrazliwej, delikatnej
lub naczynkowej cerze, ktore nie powinny uzywac peelingow mechanicznych.

Pozdrowienia
ISIA

1. Data: 2003-02-14 14:12:06

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> gumka. Przeznaczony jest szczegolnie dla osob o wrazliwej, delikatnej
> lub naczynkowej cerze, ktore nie powinny uzywac peelingow

A ktory jest dobry???

Kaska

1. Data: 2003-02-14 14:19:05

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:

> mechanicznych.
>
> A ktory jest dobry???

Ja uzywam notorycznie tego z Yves Rochera i sobie chwale, bo dobrze
oczyszcza, a skora robi sie naprawde gladka :-)

Pozdrowienia
ISIA

1. Data: 2003-02-14 14:23:03

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ktory jest dobry???

Ja używałam Descomask Facial z Thalgo i byłam z niego bardzo zadowolona. W
nim jest aloes, ale jakoś mnie nawet nie uczulił. Mogę polecić z czystym
sumieniem.

Buziaczki
Kasia

1. Data: 2003-02-14 14:47:30

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
zadowolona. W
> nim jest aloes, ale jakoś mnie nawet nie uczulił. Mogę polecić z

Dzieki!
Dziekuje obydwu paniom, sprezentuje sobie kiedys gommage, bom i wrazliwa
i naczynkowa.

Kaska

1. Data: 2003-02-14 15:01:52

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:

> zadowolona. W

> czystym

> Dzieki!
> Dziekuje obydwu paniom,
^^^^^^
Chyba dziewczynom? bo juz prawie poczulam sie jak zabytek ;-)))
'Paniom juz dziekujemy'

sprezentuje sobie kiedys gommage, bom i wrazliwa
> i naczynkowa.
To czego uzywalas do tej pory?!

Pozdrowienia
ISIA

1. Data: 2003-02-14 15:11:42

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisał w wiadomości

> Chyba dziewczynom? bo juz prawie poczulam sie jak zabytek ;-)))
> 'Paniom juz dziekujemy'

Nie badz taka wrazliwa:)))) Babciu:))) :PP
Toz to miala byc kurtuazja z mojej strony, ktora wlasnie sie
rozsypala...

> To czego uzywalas do tej pory?!

Ano peelingow ziarnistych, ktore bardzo lubie i trudno mi z nich
zrezygnowac, peelingow enzymatycznych (w swojej glupocie myslalam ze
gommage to wlasnie inna nazwa peelingu enzymatycznego, dopiero Ty mi
otworzylas oczy)

Kaska

1. Data: 2003-02-14 15:13:18

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA <i...@m...com.pl> wrote:

> [...]
> gumka. Przeznaczony jest szczegolnie dla osob o wrazliwej, delikatnej
> lub naczynkowej cerze, ktore nie powinny uzywac peelingow mechanicznych.

A sciera sie po prostu palcami? Nigdy nie uzywalam tego cudu, a mam niestety
sklonnosc do pekania naczynek na twarzy. Do tej pory uzywalam peeling'u
enzymatycznego, ale juz mi sie konczy i chcialam czegos nowego :)

Dzieki za informacje :)))

Evik

1. Data: 2003-02-14 15:14:23

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA <i...@m...com.pl> wrote:

> Ja uzywam notorycznie tego z Yves Rochera i sobie chwale, bo dobrze
> oczyszcza, a skora robi sie naprawde gladka :-)

Nawet nie wiedzialam, ze Yves Rocher ma w swej ofercie gommage... A w ktorej
to serii, jak wyglada opakowanie?

Evik

makijaz w Douglas
ile kremow uzywacie?