GOSCIE czy WILKI i Chamstwo Uzytkownika

11. Data: 2000-01-24 16:30:29

Temat: Nowy wielki ... bylo (Re: GOSCIE czy WILKI i CHAMSTWO UZYTKOWNIKA )
Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

pisze nam JC wcale nie skracajac zbednie :

wierszem szturchnal balona
oj, pieknie, oj pieknie
peknie balon ?
.... z jekiem ?

Zostawiam co piekniejsze kawalki . Bym jednak w MORA(*) nie wpadl
stosuje sie do ZNANEJ zasady :

" kibic jes cichy i bezwonny, "
" kibic z dala , kibic sie nie wpi......"

Wszak to swiete slowa !

> GOSCIE mile są widziani
> schludni , grzeczni i zadbani
> Jam pier...oł ręką w stół
> a odezwał mi się wół.
> Kto nazywa NAS wilkami?
> Ty wyszedłeś z tymi kłami;-)
> Jeden wilk tu tylko sycy
> inne śpią se , tam w stolycy.

:) Cool . Czuje ze na SaSo limeryki bis postawimy :))

> Nie krzycz na mnie wilczku mały
> bom ja lepszy tu w te klocki
> ludzie wszystko by ci dali
> ale ty grasz na dwa boczki;-)

i tu az mnie kusi by swoj komentarz dac.

Sza nie wolno
sza jest zakaz
cisza ma byc
szarner wrogiem ?

> Srać w swe gniazdo kurdupelku
> kopać w ludzi jak w te śmieci
> nie w dorosłych jest pudełku
> lecz w pudełkach śpiących cieci.

Auuuutour, auuuutour !!!

> Chciało jajko kurę dziobać
> gdy ta piskląt pilnowała
> w górę sobie podskoczyło
> dupkę , łeb se rozwaliło

Joziu moge ? No, na SaSo to umiescic .

> A ja to widzę tak :
>
> przychodzi baba do lekarza - a lekarz też baba...bla bla bla....
>
> Najlepiej jednak smakuje
> Jak się w obłokach szybuje
> A może na ziemię zejdziemy
> i prawdy trochę zjemy

Strawa byla przednia

Ksywe trzeba wymienic
hm, nie moja to sprawa
ciekawe czy BALOON
'OO' bedzie mial za 'zera' ?

pozdrawiam
A.A.

(*) " Metoda Orr'a "

12. Data: 2000-01-24 18:26:11

Temat: Re: GOSCIE czy WILKI moje zdanie
Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Monikowski napisał(a):

> Apik wrote:

Na moje pytanie po nizej

> Moje propozycje:
> Używać kodowanych połączeń, aby hasło nie szło przez sieć otwartym
> tekstem. Czyli nie telnet, a ssh itd. Najlepiej zapytajcie admina clan'u
> co i jak skonfigurować - on najlepiej wie jakie security ma tam
> poinstalowane.

Ciach

Pewna osoba cos wymyslila a nie zajmowala sie biciem piany

--
Pozdrowka
Apik

Strona SamiSobie - list na grupe
[Fwd: [hrm-pl] telepraca]
Ilizarow-Zakopane?
Chamstwo UZYTKOWNIKA [Fwd: proba wlamania]
Podatki '99