GRUPA JEDYNA W SWOIM RODZAJU...

1. Data: 2003-03-03 23:24:36

Temat: Re: GRUPA JEDYNA W SWOIM RODZAJU...
Od: xanka <x...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"|------<>------|" wrote:

> Witam wszystkich!!!
>
> Weszłam na wasza grupę i muszę powiedzieć, że nazwa mówi sama za siebie-
> pl.rec.uroda, to zbiorowisko tzw. "warszawskiej elity", gdzie ludzi nie
> obchodzą żadne wartości ,poza pseudo-wartością jaką jest uroda. Ta grupa, to
> zbiorowisko ludzi z różnych części polski, których łączy jedno- próżność...

no sorry... ale czego sie spodziewalas ze na grupie o jasno mowiacej nazwie
URODA o czym sie bedzie mowic ? o filozofii i sensie zycia ???
Hm.. ciekawe czy na pl.rec.kuchnia nazywasz ludzi obżartuchami, ktorzy mysla
tylko o tym ile, kiedy i jak zjesc?
A po drugie to skad mozesz wiedziec kogo co obchodzi czy moze nie obchodzi.
Weszlas sobie ot tak i oceniasz ludzi w ogole ich nie znajac.
A w ogole to jaka warszawska elita ????

xanka

1. Data: 2003-03-03 23:48:19

Temat: GRUPA JEDYNA W SWOIM RODZAJU...
Od: "|------<<B R U N E T K A>>------|" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!!!

--
|------<< B R U N E T K A>>------|
Pasjonatka ryb z obu Ameryk...

1. Data: 2003-03-04 03:19:24

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

|------<<B R U N E T K A>>------| wrote:

> [...]
> jaką jest uroda. Ta grupa, to zbiorowisko ludzi z różnych części
> polski, których łączy jedno- próżność...

hehehe dobre to!!!!
to w koncu wraszawska elitka, czy ludzie z roznych czesci polski?:)
pozdrawiam ludzi i taborety
vs

--
A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest, psiakrew, a
kto powie, ze nie, to go w

Witkacy

1. Data: 2003-03-04 07:05:33

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "|------<<B R U N E T K A>>------|" <b...@w...pl> napisał
w wiadomości news:b40ma9$k72$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> obchodzą żadne wartości ,poza pseudo-wartością jaką jest uroda. Ta grupa,
> zbiorowisko ludzi z różnych części polski, których łączy jedno-

czy ktoś cię zmusił byś zajrzała na tę grupę. skoro nie to anuluj
subskrypcje ni twoje oczy nie będą narażone na "zbiorowisko ludzi z różnych
części polski, których łączy jedno- próżność..."

aneta
ps. może nie zauważyłaś ale duża część tego zbiorowiska udziela się i na
innych grupach. więc pewnie są próżnymi obżartuchami, kinomanami zajmującymi
się dziećmi i rodziną.

1. Data: 2003-03-04 07:07:19

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"|------<<B R U N E T K A>>------|" <b...@w...pl> wrote in message
> [...]
> obchodzą żadne wartości ,poza pseudo-wartością jaką jest uroda. Ta grupa,
> zbiorowisko ludzi z różnych części polski, których łączy jedno-

To co Ty, osoba prawa, głęboka znakomicie wychowana, robisz w takim próżnym
pustym towarzystwie?
Masz racje ta grupa to dno, więc czym prędzej ją opuśc, bo to może być
zaraźliwe...

Hanuś której nie obchodzą żadne wartości i jest z " warszawskiej elity" choć
z Krakowa.

1. Data: 2003-03-04 07:10:10

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

B R U N E T K A>>------|

Hm...Masz mylący podpis, po Twoim poście sądzę że powinien wyglądać tak
BLONDYNKA :).

Hanuś, którą diabli biorą jak ludzie bzdury piszą o obcych.

1. Data: 2003-03-04 07:16:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Mar 2003 00:48:19 +0100, "|------<<B R U N E T K

> [...]
>zbiorowisko ludzi z różnych części polski, których łączy jedno- próżność...

co prosze?

Mama Borsuka
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-03-04 07:53:41

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> B R U N E T K A>>------|
>
> Hm...Masz mylący podpis, po Twoim poście sądzę że powinien wyglądać tak
> BLONDYNKA :).

ej Hanuś ja sobie nieżyczę. jestem blondynka
aneta

1. Data: 2003-03-04 07:59:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Mar 2003 08:53:41 +0100, "Aneta" <a...@w...pl> wrote:

>Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

>ej Hanuś ja sobie nieżyczę. jestem blondynka
>aneta

ale chociaz z Warszawy? bo jak nie to....hhhmmmm....

Mama Borsuka
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-03-04 08:27:07

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

no to padam do nozek i pyl z bucika scieram rekawem

Mama Borsuka, i ruda i nie z Warszawy

>w dodatku z Warszawy. hmm.. jestem Elita hihihi;)
>aneta

K.T. - starannie opakowana

Jak sobie poradzic z...
Neutrogena miedziana pod oczy
Krem nawilzajacy dla alergikow?
kursy manicure ,przedluzania paznokci ,tipsy,akryl
Samoopalacz a karmienie piersią