Gail Devers na olimpiadzie

1. Data: 2004-08-20 14:25:38

Temat: Gail Devers na olimpiadzie
Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Polecam, szczegolnie zainteresowanym tematem ladnych paznokci:

http://www.expressen.se/content/1/c6/17/33/35/e9e04d
68.jpg

Strona Gail: http://www.gaildevers.com

magda

1. Data: 2004-08-20 14:51:57

Temat: Re: Gail Devers na olimpiadzie
Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

::: Solana ::: wrote:
> Polecam, szczegolnie zainteresowanym tematem ladnych paznokci:

Zawsze mnie intrygowalo jak wyjac rzese z oka z takimi paznokciami;)
I szczerze przyznam, ze nieladnie az tak dlugie wygladaja, zwlaszcza jak sa
nierowne:(

--
star

1. Data: 2004-08-20 15:01:43

Od: PeKata <k...@g...biz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ::: Solana ::: napisał:
> Polecam, szczegolnie zainteresowanym tematem ladnych paznokci:
> http://www.expressen.se/content/1/c6/17/33/35/e9e04d
68.jpg

Szczerze mowiec, to mam pewne watpliwosci, czy TE panokcie mozna nazwac
ladnymi.
Mnie sie to-to nie podoba.
Intryguje mnie tylko to, jak on moze funkcjonowac no codzien z czyms
takim na dloniach?
Jak mozna sie umyc majac takie szpony??
Nie wyobrazam sobie tego!

Kaska

1. Data: 2004-08-20 15:02:01

Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

star napisał(a):

> Zawsze mnie intrygowalo jak wyjac rzese z oka z takimi paznokciami;)
Zaraz rzęsę, a choćby guzik zapiąć??
> I szczerze przyznam, ze nieladnie az tak dlugie wygladaja, zwlaszcza jak sa
> nierowne:(
Nawet gdyby były równe , to i tak wyglądają okropnie takie zawinięte....
Bleee

Justyna

http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

1. Data: 2004-08-20 15:09:33

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

PeKata wrote:
> [...]
> nazwac ladnymi.
> Mnie sie to-to nie podoba.
> Intryguje mnie tylko to, jak on moze funkcjonowac no codzien z czyms

A jakie nieekonomiczne!
;)
--

Dominika Schimscheiner

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-08-20 15:11:35

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-20 17:01, Użytkownik PeKata napisał:

> [...]
> ladnymi.
> Mnie sie to-to nie podoba.
> Intryguje mnie tylko to, jak on moze funkcjonowac no codzien z czyms

tez wlasnie nie moge sobie wyobrazic normalnego zycia z takimi szponami,
ja mam paznokcie normalnie ledwie wystajace poza opuszek, w lecie
pozwlalam sobie na dluzsze, jak mi sie uda wychodowca to tak 5 mm to
jest max z czym umiem zyc, ale i tak nie za dlugo bo mnie to drazni,
albo sie przypadkiem zadrapie gdzies, dziwk jaki wydaja te pazury
stukajac po klawiaturze tez drazni, pozatym szybciej sie brudza....
bleeee...ona wyglada jak czarownica :/

1. Data: 2004-08-20 15:12:17

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "::: Solana :::" <s...@h...com> napisał w
wiadomości news:cg51q8$1r0$1@news.onet.pl...
> Polecam, szczegolnie zainteresowanym tematem ladnych paznokci:
>
> http://www.expressen.se/content/1/c6/17/33/35/e9e04d
68.jpg

> Strona Gail: http://www.gaildevers.com

Dla mnie takie paznokcie są po prostu straszne :(
Jak można normalnie funkcjonować z takimi szponami?
Joasia

1. Data: 2004-08-20 15:19:22

Od: PeKata <k...@g...biz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DominikaNM napisał:

> A jakie nieekonomiczne!
> ;)
Prawda?
Pewnie cala buteleczka lakieru idzie na jedno, podwojne malowanie :-P

1. Data: 2004-08-20 15:35:47

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-20 17:02,Użytkownik Justyna Iwańska ziewnął szeroko i rzekł:

> Nawet gdyby były równe , to i tak wyglądają okropnie takie zawinięte....
> Bleee

Wyglądają jak szpony drapieżnego ptaka :) Na jej stronie jest jedna
fotka, gdzie są pomalowane jasnym lakierem. Uuuuuuuuu.... :(
Ciekawe, jak ona pisze z takimi pazurami :) Albo jak sobie radzi z
klawiaturą. To dopiero mistrzostwo świata :)

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-08-20 17:20:03

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszyzna" <k...@g...pl> skrev i meddelandet

> Ciekawe, jak ona pisze z takimi pazurami :) Albo jak sobie radzi z
> klawiaturą. To dopiero mistrzostwo świata :)

No przeciez jest olimpijka ;-)

magda

Nowa Sephora:-)
dr.Hauschka ??