Galeria sepow - moze pomoglem

1. Data: 2005-01-15 21:53:45

Temat: Galeria sepow - moze pomoglem
Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi Drodzy,
Widząc problemy z "Galerią Sępów" postanowiłem pomóc.
Na mi\oim serwerze uruchomilem galerię:
http:/www.n-com.home.pl/pro
Śą dwa albumy - wysępione i do wysępienia - niestety nie opanowałem
polskich literek, wiec na razie jest jak jest.
Najważniejsze: można się rejestrować, po rejestracji na podany mail
przychodzi link do ustawienia własnego hasła, co załatwi problem
bezpieczenstwa.

Zapraszam do testow, jak sie Wam spodoba, to zostawię.

Guru

PS. Niestety nie mam polskiej wersji i przepraszam zaa koniecznosc
poslugiwania sie jezykiem angielskim.

www.guru.pl

2. Data: 2005-01-15 21:55:30

Temat: Re: Galeria sepow - moze pomoglem
Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

poprawny link:
http://www.n-com.home.pl/pro

Guru przepraszajaco
www.guru.pl

3. Data: 2005-01-15 22:48:01

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 15 Jan 2005 22:55:30 +0100, Guru <n...@n...home.pl> wrote:

>poprawny link:
>http://www.n-com.home.pl/pro

Troche spolszczyłem, ale nie do końca. Powinno być łatwiej.
--
Guru pracujący
www.guru.pl

4. Data: 2005-01-16 08:42:37

Od: "figa" <r...@n...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guru" <n...@n...home.pl> napisał w wiadomości

> www.guru.pl

Jestem za!
PRosiłabym tylko o nazwy pod zdjęciami, tymi wysępionymi też, wiedziałabym
co mnie ew. ominęło?
ALe pomysł i chęć pracy w sępielnictwie jak najbardziej do oklasku.

Qqłeczka

5. Data: 2005-01-16 09:01:59

Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Guru" <n...@n...home.pl> napisal w wiadomosci
> poprawny link:
> http://www.n-com.home.pl/pro

Dobry pomysl i zdjecia sie szybko laduja.
Sprawdzalem.

--
Pozdrawiam Jacek Walewski

6. Data: 2005-01-16 12:07:43

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 15 Jan 2005 23:48:01 +0100, Guru <n...@n...home.pl> wrote:

>Troche spolszczyłem, ale nie do końca. Powinno być łatwiej.

1. Działają już polskie znaki.
2. Dodałem dodatkowe pola opisu zdjęć wysępionych , aby wiedziec od
kogo, przez kogo i giedy wysepione.
3. Dodałem dodatkowe pola opisu zdjęć do sępienia, aby wiedzieć od
kogo i od kiedy można sępić.
4. Autor zdjęcia może usuwać i modyfikowac zdjęcie i jego opis.
5. Jeśli rozmiar oryginału przekracza 640x480 to tylko zarejestrowani
uzytkownicy moga oglądać zdjęcie w oryginalnej rozdzielczości,
pozostali max 640x480.
6. Automatyczna rejestracja wysyła już mail potwierdzający z linkiem
do uaktywnienia konta po polsku.

Proszę o uwagi.

--
Guru

www.guru.pl

7. Data: 2005-01-16 12:25:27

Od: "Milka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko ze moja uludka jest do wydania. Prosze o przesuniecie jej
lokalizacji :-)

Serdecznie Milka

8. Data: 2005-01-16 12:33:36

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2. Dodałem dodatkowe pola opisu zdjęć wysępionych , aby wiedzieć od
> kogo, przez kogo i kiedy wysepione.
> 3. Dodałem dodatkowe pola opisu zdjęć do sępienia, aby wiedzieć od
> kogo i od kiedy można sępić.

Tylko ja nie widzę tych dodatkowych pól do opisywania.
A czy własne komentarze można dodawać do zdjęć innych ???

Serdecznie Miłka

9. Data: 2005-01-16 12:38:34

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Jan 2005 13:25:27 +0100, "Milka" <m...@t...pl> wrote:

> Tylko ze moja uludka jest do wydania. Prosze o przesuniecie jej
>lokalizacji :-)

Mowisz > masz :-)
--
Guru
www.guru.pl

10. Data: 2005-01-16 12:44:27

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Jan 2005 13:33:36 +0100, "Miłka" <m...@t...pl> wrote:

> Tylko ja nie widzę tych dodatkowych pól do opisywania.
>A czy własne komentarze można dodawać do zdjęć innych ???

No niestety to działa tak, że najpierw ładujesz zdjęcie tylko z samym
opisem roślinki, zaś po załadowaniu wchodzisz w album w którym jest to
zdjęcie i pod zjęciem masz opcję Edit Text i tam dopisujesz resztę.
Edycje zdjecia/tekstu/opisów może robic tylko ten użytkownik, który
załadaował zdjecie.
Komentowac mogą wszyscy zarejestrowani i zalogowani użytkownicy.
--
Guru
www.guru.pl

Ojej! :-(