Garnki Bergoff

1. Data: 2006-10-03 13:07:32

Temat: Garnki Bergoff
Od: "Syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Naczytałam się wiele pozytywnego o tych garnkach, nie jestem jeszcze jednak
zdecydowana, który model polecacie? Garnik będą wykorzystywane na płycie
gazowej.
Ponoć te z Berghoffa mają super dna, w których ciężko jest o przypalenie
potraw.
Czekam na opinie
Sylwia

2. Data: 2006-10-03 14:31:10

Temat: Re: Garnki Bergoff
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakikolwiek bez uchwytów z termometrami, czyli całe metalowe. Co prawda
uchwyty nieco się nagrzeją, ale za to, jak spadnie pokrywka, to obędzie się
bez szkód. IMHO termometry to zbędny gadżet.

Pozdr. Ewa

3. Data: 2006-10-03 17:04:29

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ewa W napisał(a):
> Jakikolwiek bez uchwytów z termometrami, czyli całe metalowe. Co prawda
> uchwyty nieco się nagrzeją, ale za to, jak spadnie pokrywka, to obędzie się
> bez szkód. IMHO termometry to zbędny gadżet.

W ciągu półtorej roku musiałam dokupić dwa uchwyty z
termometrem(około 15z/szt). Nie ma WINNYCH, więc nie wiem co było
powodem ich popękania. Zgadzam się, że termometr jest zbędny.

Jeśli chodzi o przypalanie, zapomniałam kiedyś wyłączyć gaz.
Byłam pewna, że garnek będzie do wyrzucenia, dno było całe czarne.
Postało kilka dni z wodą i proszkiem do prania. Dziś nie pamiętam
który to garnek - nie ma śladu.
Generalnie trudno coś przypalić.
Ja mam zestaw PRIDE (czy tak jakoś). Dobór zestawu chyba będzie
najbardziej uzależniony od możliwości finansowych. Na pewno będzie
to inwestycja warta świeczki.

Pozdr
Ania

4. Data: 2006-10-03 22:07:51

Od: Filip Kaliński <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Syla napisał(a):
> [...]
> gazowej.
> Ponoć te z Berghoffa mają super dna, w których ciężko jest o przypalenie

Witam,

Mam te garnki od dłuższego czasu i uważam że są rewelacyjne, praktycznie
niezniszczalne.
Kilka razy zdarzyło mi się spalić w nich rzeczy (np. rosół zostawiony do
4-tej w nocy, obudził mnie dopiero dym) a nic po nich nie widać. Poza
tym świetnie trzymają ciepło a przy tym szybko się nagrzewają.

Jedyny problem który mogę podać, to że ponieważ ich uchwyty mają od
spodu plastikowe części, to przy zbyt dużym ogniu zdarza się te części
przypalić. Ale coś za coś, nagrzanych uchwytów z metalu nie dało by się
wziąć do ręki...

Pozdrawiam,
Filip

luszczaca sie farba
Przepisanie decyzji na mieszkanie komunalne
Odrolnienie działki lub jej części - koszty i zasady?
wybór glazury
Pęknieta rura wewnętrzna w mieszkaniu a Spółdzienia