Garnki GGT - opinie

1. Data: 2006-08-26 20:44:18

Temat: Garnki GGT - opinie
Od: "leku" <l...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Co sądzicie o zestawie garnków GGT MAXIM`A ?
Wyglądają profesjonalnie.

http://tiny.pl/79fz

Chętnie poznałbym opinie ewentualnych użytkowników.
Producentem jest firma Rostocki linie AUSTRIA.
A może coś innego (tańszego :) o podobnych parametrach ?

pozdrawiam
leku

2. Data: 2006-08-27 07:26:12

Temat: Re: Garnki GGT - opinie
Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@n...sgh.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

leku wrote:

> Chętnie poznałbym opinie ewentualnych użytkowników.
> Producentem jest firma Rostocki linie AUSTRIA.
> A może coś innego (tańszego :) o podobnych parametrach ?

Podobne i tańsze są zestawy Berghoffa, ale jak porównanie wygląda w praktyce
to ci już nie powiem.
--

Magdalena Fabrykowska-Młotek

3. Data: 2006-08-27 10:08:46

Od: "leku" <l...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobne i tańsze są zestawy Berghoffa, ale jak porównanie wygląda w
> praktyce
> to ci już nie powiem.

Rzeczywiście Berghoff jest tańszy bo np 6 el. zestaw HOTEL LINE DELUXE
http://tiny.pl/79pc kosztuje 498 PLN a 5 el. GGT MAXIM`A 786 PLN.
Tyle co widać ze zdjęć to Berghoff jest delikatniejszy.
Technologicznie GGT jest bardziej zaawansowany - dno 16 warstw ;
Berghoff 6 warstw. Nie wiem na ile jest to chwyt reklamowy i jak ta ilość
warstw
przekłada się jakość gotowania. Dlatego nadal liczę na doświadczenia
grupowiczów
w tej kwestii :)
Póki co to skłaniam się ku GGT (gwarancja 5 lat), tylko ta cenaaa, ale z
drugiej
strony to garnki mają być na lata. Nie chciałbym aby po roku użytkowania
zaczęły odpadać z nich jakieś elementy.

pozdrawiam
leku

4. Data: 2006-08-29 17:51:06

Od: "Pietka" <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"leku" <l...@p...wprost.pl> wrote in message
> [...]
> drugiej
> strony to garnki mają być na lata. Nie chciałbym aby po roku użytkowania

Hej,
Powiem tylko jedno ( nie używam ani jednych ani drugich ) mamy jakieś garnki
niemalże no name - mają 7 lat ... nic nie odpada - wygladaja niewiele gorzej
niz w czasie ich pierwszego użycia .... (wygladaja dobrze ! )
Nie wierze aby GGT bylo gorsze ... lub wiele lepsze - przeciez nie kupuje
sie garnkow na 20 lat. ...
Tak wiec moze pomysl raz jeszcze czy naprawde warto inwestowac 30% wiecej
To nie Villeroy - tego nikt przy stole nie doceni ;) ( tych 16 warstw ;)

Pozdrawiam serdecznie
Pietka

5. Data: 2006-08-29 21:00:54

Od: "leku" <l...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To nie Villeroy - tego nikt przy stole nie doceni ;) ( tych 16 warstw ;)

Jakieś tam no name też mam i niestety uchwyty od pokrywek
poodpadały :( Dlatego przy ewentualnym zakupie będę wystrzegał
się wszelkich ozdóbek nie mających żadnego wpływu na funkcjonalność
a także żadnych uchwytów z tworzywa (problemy z przypalaniem
uchwytów na gazie). Jak wcześniej wspomniałem chętnie poznałbym opinie
użytkowników garnków z dnami wielowarstwowymi. Jak ta magiczna
ilość warstw przekłada się na komfort gotowania ? Bo to, że łatwo
przypalić dno garnka jednowarstwowego to wiem z autopsji ;)

Dzięki za rady, sugestie Twoje na pewno przemyślę :)

pozdrawiam
leku

6. Data: 2006-08-30 16:57:51

Od: "Pietka" <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przypalić dno garnka jednowarstwowego to wiem z autopsji ;)
>
> Dzięki za rady, sugestie Twoje na pewno przemyślę :)

Hej - nie chciałem ciebie zniechęcić - tylko wiem że czasem marketing ma
dużą siłę przekonywania...
Też mam rączki z tworzywa i też sie nagrzewają ...
Moja teściowa ma metalowe - i jedyna zaleta to to ze sie nie topia ;)
Co do zbednych dodatkow - ja akurat nie mam takiego problemu - nic na
szczescie nie odpada ;)

Po prostu te wszystkie warstwy, teflony, silikony , hot spoty itp - są ok
ale w ramach zdrowego rozsadku ....

Zycze uadanego zakupu !
Pietka

CZY PISUJE TU JESZCZE GOSIA PLITMIK?