Garnki INOX

1. Data: 2005-10-21 08:24:57

Temat: Garnki INOX
Od: "barbara" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam garnki INOX i podczas gotowania ulatnia sie z nich straszliwy
smrod.
O co chodzi, moze ktos wie???

pozdrawiam baska

2. Data: 2005-10-21 08:34:38

Temat: Re: Garnki INOX
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "barbara" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Kupilam garnki INOX i podczas gotowania ulatnia sie z nich straszliwy
> smrod.
> O co chodzi, moze ktos wie???

mówisz o kolorze czy o firmie? Inox to kolor i wpływu na zapach mieć nie
powinien a o takiej firmie nie słyszałam.. . a może to zapach nadmiernie
rozgrzanych rączek ebonitowych?

pozdrawiam
Basia

3. Data: 2005-10-21 10:01:31

Od: "Mag" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy gotujesz na gazie? u mnie śmierdziało, kiedy dawałam za duży płomień i
zaczynały się 'swędzieć' uchwyty.

pozdr., Magda

4. Data: 2005-10-21 10:01:32

Od: "barbara" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie
> powinien a o takiej firmie nie słyszałam.. . a może to zapach

Oczywiscie pisze tu o kolorze, garnki sa firmy Happy Baron.

baska

5. Data: 2005-10-21 10:03:36

Od: "barbara" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mag" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> Czy gotujesz na gazie? u mnie śmierdziało, kiedy dawałam za duży
> płomień i zaczynały się 'swędzieć' uchwyty.
>
> pozdr., Magda

Tak, gotuje na gazie, sprawdze czy jest jakas zaleznosc od wielkosci
plomienia.

pozdr baska

6. Data: 2005-10-21 14:10:02

Od: Ślipy <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał

> mówisz o kolorze czy o firmie? Inox to kolor i wpływu na zapach

"INOX" to nie kolor tylko rodzaj stali. Dokładnie chodzi o stal nierdzewną (skrót
pochodzi od słowa "inoxygenable steel" czyli stal nieutlenialna, a jak wiadamo rdza
to oznaki utleniania; stal inox inaczej jest opisywana jako "stainless steel" co
często można znaleźć na sztućcach)
Sama stal nie może śmierdzieć, ale bywa że sprzedaje się podróbki nie wykonane z
nierdzewki, a jedynie galwanizowane jakimś chromo-niklem czy mieszankami cynku. W
takim przypadku może śmierdzieć, a gotowanie może byc niezdrowe...

--
PZD
Ślipy

7. Data: 2005-10-21 19:57:22

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupilam garnki INOX i podczas gotowania ulatnia sie z nich straszliwy
> smrod.
> O co chodzi, moze ktos wie???

A co wsadziłas do garnka?
:)

8. Data: 2005-10-22 08:58:39

Od: "Marek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mag" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> Czy gotujesz na gazie? u mnie śmierdziało, kiedy dawałam za duży płomień i
> zaczynały się 'swędzieć' uchwyty.
>
> pozdr., Magda

Pewnie kupilas te garnki na kilogramy w supermarkecie - problem wlasnie w
tych uchwytach, sa zrobione z czegos wrazliwego na temperature - dlatego to
trafilo na kg do supermarketu.
Są dwa sposoby na pozbycie sie smrodu
1 to odkrecic, polamac uchwyty i dac jakies inne
2 to nie stawiac tych garnkow na kuchence

pzdr
marek

9. Data: 2005-10-22 13:33:05

Od: "barbara" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ślipy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

wykonane z nierdzewki, a jedynie galwanizowane jakimś chromo-niklem czy
mieszankami cynku. W takim przypadku może śmierdzieć, a gotowanie może

Fakt, ze garnki kupowalam na rynku, ale tam tez mozna dostac
oryginaly....
Jak to sprawdzic czy to nie podroba???

pozdrawiam
baska

10. Data: 2005-10-25 12:48:32

Od: "ania pisawocka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Są dwa sposoby na pozbycie sie smrodu
> 1 to odkrecic, polamac uchwyty i dac jakies inne
> 2 to nie stawiac tych garnkow na kuchence

pozdrawiam ania

Jaki sos do schabu nadziewanego śliwkami
TATAR
Nowości Winnic Mołdowy
jaki mikser
bakłażany