Garnki !!! Jakie najlepsze, pomożecie ??

1. Data: 2004-06-24 14:50:42

Temat: Garnki !!! Jakie najlepsze, pomożecie ??
Od: "Jedrek" <p...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Muszę kupić nowy zestaw garnków gdyż stary ma ponad 10 lat i chyba już
zjadamy teflon. Chcę kupić dobry zestaw, do częstego użytkowania. Myslę o
firmie Tefal (choć trudno jest dobrać zestaw bo sprzedają na sztuki - różne
wzory kolory etc.). Widziałewm też reklamy firmy BERGHOFF - (zestaw to 400 -
500 pln) - z wyglądu zachęcaja ale czy dobre ? Kto używa proszę o opinię ...

Pozdrawiam, Jędrek

1. Data: 2004-06-24 15:25:35

Temat: Re: Garnki !!! Jakie najlepsze, pomożecie ??
Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jedrek" <p...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zjadamy teflon. Chcę kupić dobry zestaw, do częstego użytkowania. Myslę o
> firmie Tefal (choć trudno jest dobrać zestaw bo sprzedają na sztuki -

ja polecam ingenio tefala - maja odlaczane raczki, wiec sa b.wygodnie w
przechowywaniu w polsce czy lodowce. mozna w nich smazyc, gotowac i piec.
maja plastikowe przykrywki, jak sie wklada cos w nich do lodowki, to zeby
zapachy nie przechodzily. slowem - dla mnie cudo i bomba.

1. Data: 2004-06-24 15:56:22

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <cbept4$rn9$1@nemesis.news.tpi.pl> Jedrek wrote:
> Witam,
>
> Muszę kupić nowy zestaw garnków gdyż stary ma ponad 10 lat i chyba już
> zjadamy teflon. Chcę kupić dobry zestaw, do częstego użytkowania.
> Myslę o firmie Tefal

Koniecznie chcecie kupić znów Teflonowe? Dlaczego?

Władysław

--
Das Raetsel gibt es nicht
Wittgenstein

1. Data: 2004-06-24 17:33:18

Od: "Radek K." <radek678@usun_to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedrek wrote:

> Witam,
>
> Musze kupic nowy zestaw garnkow gdyz...

Polecam stalowe znacznie latwiej utrzymac odpowiedni wyglad niz w emaliowanych
(szczegolnie na bialo).

1. Data: 2004-06-24 17:57:39

Od: "Jedrek" <p...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

no to jakie ????

1. Data: 2004-06-24 18:08:09

Od: rozrabiak <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedrek napisał(a):
> no to jakie ????

Nierdzewne.

--
Pozdrawiam, grzesiek

#"Jeżeli coś działa, opodatkuj.
#Jeżeli wciąż działa, reguluj.
#Jeżeli przestanie działać, dotuj."

1. Data: 2004-06-24 19:00:19

Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Koniecznie chcecie kupić znów Teflonowe? Dlaczego?

a jakie sa wady teflonu?

1. Data: 2004-06-24 19:09:09

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <cbf8bs$4nd$1@mamut.aster.pl> Ruua wrote:
> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> a jakie sa wady teflonu?

Przede wszystkim garnek teflonowy jest droŻszy od podobnego bez teflonu,
w większości zastosowań przypadków powłoka teflonowa nic nie daje. Po co
np. teflon w garnku do gotowania zupy? Ponadto teflon z czasem się
zużywa i w rezultacie takie garnki są mnej trwałe.

Władysław
--
Rage, rage against the dying of the light!
D. Thomas

1. Data: 2004-06-24 19:11:51

Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przede wszystkim garnek teflonowy jest droŻszy od podobnego bez teflonu,
> w większości zastosowań przypadków powłoka teflonowa nic nie daje.

do jakich potraw wskazany czy dobry jest teflon?

1. Data: 2004-06-24 19:19:20

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <cbf93g$1tjl$1@mamut1.aster.pl> Ruua wrote:
> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> do jakich potraw wskazany czy dobry jest teflon?

Teflon jest dobry tam, gdzie chcesz uniknąć przywierani czy przypalenia
potrawy. dobrze jest mieć np. mały garnuszek teflonowy do przyrządzania
gęstych sosów.

Władysław

--
Da steh ich nun, ich armer Tor!
Und bin so klug als wie zuvor

nori + nalesniory
truskawki przetwory-pytanie
Ultraprosty przepis na arcyciekawe w smaku danie.
Grzanki z niespodzianką [P]
[OSZUSTKA - POMOCY] Warto Przeczytać !!!