Garnki do płyty ceramicznej.

1. Data: 2006-06-19 18:12:54

Temat: Garnki do płyty ceramicznej.
Od: "Raff" <a...@b...gdynia.multicon.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Właśnie się wprowadziłem do mieszkania, 2 dni temu, i okazało się, że moje
aktualne garnki nie nadają się do płyty (są pokrzywione od używania na gazie).
Mam pytanie: Jakie polecacie garnki do płyty ceramicznej? Na co zwrócić uwagę?
Raff
PS. Usuń box z adresu.

2. Data: 2006-06-19 20:15:25

Temat: Re: Garnki do płyty ceramicznej.
Od: "Arbiter" <@arbiter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Raff" <a...@b...gdynia.multicon.pl> napisał w wiadomości

> Mam pytanie: Jakie polecacie garnki do płyty ceramicznej?

dowolne

> Na co zwrócić uwagę?

na płaskie dno

3. Data: 2006-06-19 21:41:39

Od: "karlos" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dowolne
nieemaliowane bym dodal

4. Data: 2006-06-19 23:23:04

Od: "JerzyR" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dowolne
najlepiej z wielowarstwowym dnem (ciężkie)
> na płaskie dno

tak
Polecam dobre garnki w rozsądnej cenie np firmy Tescoma Comfort
http://www.tescoma.pl/pl/katalog/xpoloz.php?skupina0
=1&skupina=1&skupina2=6&polozka=718611

JR

5. Data: 2006-06-20 11:24:52

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
gazie).
> Mam pytanie: Jakie polecacie garnki do płyty ceramicznej? Na co zwrócić

Ja mam takie z carfura komplet za 150 zł, spisują się nieźle. Uwaga na
patelnie tefala, od wysokiej temperatury wybrzuszają się i tańczą potem na
płycie

pl

6. Data: 2006-06-20 11:33:27

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

>. Uwaga na
> patelnie tefala, od wysokiej temperatury wybrzuszają się i tańczą potem na
> płycie

niedobrze:)
ale przeciez na gazie tez jest spora temperatura.
mam obecnie patelnie Tefala i jestem z nich bardzo zadowolony, ale niebawem
przeprowadzam sie i tam bede miec juz plyte ceramiczna a nie gaz.
mam na cos zwracac uwage czy moge normalnie z tych patelni korzystac;)

--
pzdr
piotrek

7. Data: 2006-06-20 11:50:53

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jun 2006, Piotrek wrote:

> niedobrze:)
> ale przeciez na gazie tez jest spora temperatura.

Ale na gazie nie ma problemu z wybrzuszoną patelnią.

Pozdrawiam,

Alojzy

8. Data: 2006-06-20 12:19:39

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Ale na gazie nie ma problemu z wybrzuszoną patelnią.

ale mnie sie do tej pory nie wybrzuszyla;D
dlatego pytam czy przy ceramicznej plycie jest szansa ze sie wybrzuszy czy
nie;)

--
pzdr
piotrek

9. Data: 2006-06-20 13:43:28

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/20/2006 2:19 PM, Piotrek napisał(a):

> ale mnie sie do tej pory nie wybrzuszyla;D
> dlatego pytam czy przy ceramicznej plycie jest szansa ze sie wybrzuszy czy
> nie;)

Jeśli dotąd nic się nie stało, to już pewnie tak się utrzyma. Tak
ogólnie, to nie wszystkie patelnie Tefala są przeznaczone do płyt
ceramicznych (stąd może narzekania na wybrzuszanie). Te odpowiednie są
oznakowane ikonką płyty, a zazwyczaj najłatwiej rozpoznać je można po
cenie! ;-)

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

10. Data: 2006-06-20 20:05:10

Od: "Raff" <a...@b...gdynia.multicon.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arbiter" <@arbiter.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Raff" <a...@b...gdynia.multicon.pl> napisał w wiadomości

> dowolne

> na płaskie dno

Ok, ale w wielu sklepach mówią, że mają być bardzo grube, bo wtedy można
oszczedzić energię, kilkuwarstwowe dno itd. I zawsze, niestety, drogie...;-)
Raff
PS. Usuń box z adresu.

Gdańsk - centralny odkurzacz - elementy potrzebne !!!!
Klimatyzator przenośny ale trochę inaczej...
materac Dejmos firmy Janpol
jaki klej polecicie
patyna na drzwi