Gdańsk Avon

1. Data: 2004-10-03 15:38:42

Temat: Gdańsk Avon
Od: "olka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest ktos kto może wciągnąć mnie w Avon?
ile to kosztuje, co trzeba zrobić.kiedys juz byłam w tym ale sobie
odpusciłam.Czy sa organizowane jakieś kursy? Co one dają? Czy praca w Avonie
polega jedynie na rozprowadzaniu kosmetyków przez konsultantki? czy sa inne
mozliwośc pracy (jakieś biuro ..)
Pozdrawiam:)

1. Data: 2004-10-04 11:48:16

Temat: Re: Gdańsk Avon
Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

olka <p...@w...pl> napisał(a):
> [...]
> polega jedynie na rozprowadzaniu kosmetyków przez konsultantki? czy sa inne

napisz mi na maila, gdzie dokładnie jesteś, to może będę mogła skierować Cię
do kompetentnej osoby.

jaki balsam na celulitis??
podkreslanie "podbitych" oczu
warkoczyki i...
włosy????
[WRO] Bodyfit wellness klub ul. Pretficza