Gdy 'spierdalaj!' nie wystarcza...

1. Data: 2004-10-26 11:08:58

Temat: Gdy 'spierdalaj!' nie wystarcza...
Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

...jak dać komuś niegdyś bliskiemu znać, że nie mam ochoty na dalsze z nim
kontakty?

Żeby nie było, że innych słów nie znam: 'nie' już było, wyjaśnienia czemu
tak a nie inaczej musi być już były, subtelne acz zjadliwe sugestie
również też okazały się nieskuteczne. Słowo 'spierdalaj' i in. o podobnym
ładunku to zawsze była ostateczność u mnie. Niestety do tego kogoś to nie
trafia. Jak w ogóle sprawić, by ktoś się skutecznie odpierdolił (poza
napisaniem o tym na niusach, hyhy ;> )?

Pozdrawiam
Iff

--
Sygnaturka z mordy wiejskiego burka.
GG: 6107476, tlen: cuoca_cuola, żyd: p...@j...atman.pl

1. Data: 2004-10-26 11:40:51

Temat: Re: Gdy 'spierdalaj!' nie wystarcza...
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mme Kitzmoor:
> [...]

W sumie to niespecjalnie jakos czuje ten problem.

Kobieta ktora posuwa sie do uzywania zwrotu "spierdalaj"
chocby do psa to dla mnie jakies monstrum wymykajace
sie zadowalajacym definicjom pozbawionym jaskrawych
okreslen o charakterze obscenicznym - tylko jakis kompletny
wariat moglby chciec miec z kims takim cokolwiek wspolnego
poza ew. koniecznoscia wachania jej smrodu w sytuacjach
nadzbyt bezposredniego ~kontaktu.

Dlatego nie wypowiadam sie. ;)
Dziekuje. :)

--
Czarek

1. Data: 2004-10-26 12:25:18

Od: Logan <e...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 26 Oct 2004 13:40:51 +0200, na pl.sci.psychologia, cbnet napisal(a):

> Dlatego nie wypowiadam sie. ;)
> Dziekuje. :)

Idiota.

--
Logan
3507735

1. Data: 2004-10-26 12:35:59

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*Mme Kitzmoor* wrote in <news:slrncnsbvr.a5q.spamowi@unix-secured.net>
:

> ...jak dać komuś niegdyś bliskiemu znać, że nie mam ochoty na dalsze z nim
> kontakty?

ignorować
nic nie wyjaśniać
nie rozmawiać
być wytrwałym

--
UWAGA!!! Kradnę sygnatury.

1. Data: 2004-10-26 13:27:41

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Na 26.10.2004, cbnet <c...@n...pl> przeskrobal:

> [...]
> wariat moglby chciec miec z kims takim cokolwiek wspolnego
> poza ew. koniecznoscia wachania jej smrodu w sytuacjach

Dla mnie ktoś, kto nie umie stosować podstawowych zasad interpunkcji i
stylistyki, jest całkowicie nieczytelny ;)

Pozdrawiam
Iff

1. Data: 2004-10-26 13:30:57

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Na 26.10.2004, _ValteR_ <s...@n...thx> przeskrobal:

> ignorować
> nic nie wyjaśniać
> nie rozmawiać
> być wytrwałym

To trochę trudne, jak kogoś krew zalewa na samą myśl... Już i tak
powstrzymuję się, żeby do niego nie pojechać i nie strzelić w pysk. A to o
wiele łatwiej by mi było, gdyby sam nie próbował nawiązać kontaktu.

Pozdrawiam
Iff

1. Data: 2004-10-26 13:35:50

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mme Kitzmoor:
> Dla mnie ktoś, kto nie umie stosować podstawowych zasad
> interpunkcji i stylistyki, jest całkowicie nieczytelny ;)

Dla mnie ktos kto nie potrafi za mna nadazac wowczas
gdy to co prezentuje nie nie wymaga od nikogo jakiegos
wielkiego wysilku jest matolem. :)

--
Czarek

1. Data: 2004-10-26 13:36:31

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mme Kitzmoor:
> Dla mnie ktoś, kto nie umie stosować podstawowych zasad
> interpunkcji i stylistyki, jest całkowicie nieczytelny ;)

Dla mnie ktos kto nie potrafi za mna nadazac wowczas
gdy to co prezentuje nie wymaga od nikogo jakiegos

1. Data: 2004-10-26 13:50:42

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

cbnet rzecze:
> Kobieta ktora posuwa sie do uzywania zwrotu "spierdalaj"
> chocby do psa to dla mnie jakies monstrum wymykajace
> sie zadowalajacym definicjom pozbawionym jaskrawych

A Ty co? Wierzysz jeszcze w istnienie dam ?

Arek

--
www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

1. Data: 2004-10-26 13:55:35

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek:
> A Ty co? Wierzysz jeszcze w istnienie dam ?

???
Powiedzmy ze ~wierze w istnienie kobiet_z_klasa. ;)

--
Czarek

Ankieta ;)
Wrocław / psycholog dziecięcy