Re: Gdzie był wówczas Bóg?

Data: 2013-06-02 23:48:49
Temat: Re: Gdzie był wówczas Bóg?
Od: xantiros <x...@y...com>

W dniu 2013-06-02 23:42, Andromeda pisze:

> 1 tylko patologia chodzi do kk bo melina meneli przyciąga, żaden
> normalny człowiek nie będzie chodził do organizacji siejącej
> nienawiść.

normalny człowiek wypina dupę i daje się w nią walić - taki dla ciebie
jest normalny człek, to pisz tak od razu o co biega.

> 2. Paranoja typowa dolegliwość katola, za każdym drzewem wróg, tak jak
> i komunisty za każdym drzewem wróg ludu, partii nie wolno krytykować.

ty cierpisz na manię prześladowczą, ja za drzewami wrogów nie szukam, a
krytykę kk sam prowadzę. A ty nie mieszkasz w psychiatryku czasem,
niekiedy takie wrażenie można odnieść ?