Gdzie darmowe konto WWW po zmianach w 'WP'

1. Data: 2003-08-27 12:00:55

Temat: Gdzie darmowe konto WWW po zmianach w 'WP'
Od: l...@p...net (Listowy) szukaj wiadomości tego autora

Witam Serdecznie!

Po ostatnich zmianach na 'WP' posiadanie konta WWW na ich serwerze
wiąże
się z zablokowaniem dla odbiorców możliwości przeglądania strony.
Mowa oczywiście o wersji darmowej. Moja strona miała wczoraj ponad 20
odwiedzin i więcej mieć nie może, bo przekroczono transfer.
Mam zamiar przenieść ją gdzieś indziej - zwłaszcza, że mam do niej
alias. Nie wiem jednak gdzie.
Czy ktoś z szanownych grupowiczów może mi coś poradzić?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam - Krzysztof.

--
Informator ONiS - Osoby Niewidome i Słabowidzące.
W tym informatorze znajdziesz między innymi

2. Data: 2003-08-27 16:07:59

Temat: Re: Gdzie darmowe konto WWW po zmianach w 'WP'
Od: "PrzemekK" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Listowy" <l...@p...net> napisał w wiadomości
> [...]
> alias. Nie wiem jednak gdzie.
> Czy ktoś z szanownych grupowiczów może mi coś poradzić?

witaj

moze to Ci bedzie odpowiadac

http://www.host.sk/

widuje sporo polskich stron z tamtejsza domena

np. http://www.kuchenna.host.sk/ sam ocen szybkosc :-)

ale co do zakladania kont to niestety nie znam blizszych informacji

PrzemekK
smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem
GG 355024

3. Data: 2003-08-27 23:34:31

Od: Michal Dziwisz <m...@t...maly.ciach.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"PrzemekK" <smeno@tlen..pl> wrote in news:biil2s$b8q$1@nemesis.news.tpi.pl:

> moze to Ci bedzie odpowiadac
>
> http://www.host.sk/

[cut]

> ale co do zakladania kont to niestety nie znam blizszych informacji

Zdaje sie, ze juz tam kont zakladac sie nie da. Kiedys probowalem, no i niestety -
maja limit...

--
PZDRV, M.

4. Data: 2003-08-28 03:38:37

Od: "PrzemekK" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Dziwisz" <m...@t...maly.ciach.poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:bijmb5.3vvib0b.1@michal.dziwisz.rgi.com.pl...

> Zdaje sie, ze juz tam kont zakladac sie nie da. Kiedys probowalem, no i
niestety - maja limit...

no to przykro :-(

5. Data: 2003-08-28 09:04:17

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Listowy napisał:

> Witam Serdecznie!
>
> Po ostatnich zmianach na 'WP' posiadanie konta WWW na ich serwerze
> wiąże

Witam

Może na Interii :) www.interia.pl

Piotr