Gdzie jest Prawda...?!

1. Data: 2013-07-13 13:05:17

Temat: Gdzie jest Prawda...?!
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Dacie radę jednym słowem? ;)

2. Data: 2013-07-13 19:00:18

Temat: Re: Gdzie jest Prawda...?!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jul 2013 04:05:17 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Dacie radę jednym słowem? ;)

Wszędzie.

PS. Problem tylko w tym, żeby ją dojrzec.
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

3. Data: 2013-07-13 19:36:50

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 lipca 2013 19:00:18 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Wszędzie.

To tylko pol prawdy ;P
A znasz jeszcze drugie slowo które tez pasuje?
Pomiedzy nimi jest spójnik "i". ;)

> PS. Problem tylko w tym, żeby ją dojrzec.

To nie problem tylko kwestia łaski ;)

4. Data: 2013-07-13 20:07:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jul 2013 10:36:50 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> To tylko pol prawdy ;P
> A znasz jeszcze drugie slowo które tez pasuje?
> Pomiedzy nimi jest spójnik "i". ;)

Chciałeś JEDNYM - ja uznaję akurat to jedno z tych dwóch.

5. Data: 2013-07-13 20:20:09

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 lipca 2013 20:07:57 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Chciałeś JEDNYM - ja uznaję akurat to jedno z tych dwóch.

Czyli (u)zna(je)sz prawde jedynie połowicznie... ;P

6. Data: 2013-07-13 20:56:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jul 2013 11:20:09 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Czyli (u)zna(je)sz prawde jedynie połowicznie... ;P

To tylko połowa prawdy :-)

7. Data: 2013-07-13 21:44:34

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 lipca 2013 20:56:23 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> To tylko połowa prawdy :-)

Ja chętnie poznam te drugą (polowe), a ty? ;P

8. Data: 2013-07-13 22:01:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jul 2013 12:44:34 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Ja chętnie poznam te drugą (polowe), a ty? ;P

Całą?
:-)

9. Data: 2013-07-13 22:10:10

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 lipca 2013 22:01:19 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Całą?
>
> :-)

Nagą ;P

10. Data: 2013-07-13 22:30:15

[...]