Gdzie jest problem?

21. Data: 2008-01-28 18:58:27

Temat: Re: Gdzie jest problem?
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pogadaj z nią...pogadaj...jak cię zdołuje...idź do panslawisty...
> potem proponuję tRenera...flyera i reszte starej paczki...
> [maile odbierają]. Jak ci sie nie poprawi...napisz do mnie... ;P

To nie lepiej od razu do Ciebie? - zobaczymy szybciej dobre efekty ;-P
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

22. Data: 2008-01-28 18:58:38

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się pakujesz w życiu] i z tego co obserwujesz [czegokolwiek doświadczasz] zechciała
uczynić [nadać temu] wartość samą w sobie...docenić każde doświadczenie jako
wartościowe i wiele o tobie samej mówiące, czyli coś co warto wziąć na własny
warsztat i pozgłębiać skąd i dlaczego tak reaguje[sz]?

> Ja się nie pakuję w sytuacje. Już. A Himera też niedługo osiągnie ten stan,
> nic jej nie będzie. Będzie drugą XL - mam nadzieję :-)
> O!

Ty się "nie pakujesz" bo już jesteś "zapakowana" i "napakowana"
na całego... ;)
Jak kaczka zaimpregnowana łojem przed wilgocią...

23. Data: 2008-01-28 19:00:59

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

24. Data: 2008-01-28 19:28:50

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ha. Otóż to. Trafnie to ująłeś, raz Ci się coś udało :-D

Tyle że pić ci się chce a nawet kąpać w tej wodzie
przed która się sama niejako "zaimpregnowałaś"...
więc czy ja wiem czy udało mi się coś, czego
akurat sobie tak bardzo życzyłabyś...?

25. Data: 2008-01-28 19:30:07

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie lepiej od razu do Ciebie? - zobaczymy szybciej dobre efekty ;-P

Nie może być!
Wpierw niech
spróbują lepsi... ;)

26. Data: 2008-01-28 19:47:15

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Jan 2008 20:28:50 +0100, Sky napisał(a):

> [...]
>
> Tyle że pić ci się chce a nawet kąpać w tej wodzie
> przed która się sama niejako "zaimpregnowałaś"...
> więc czy ja wiem czy udało mi się coś, czego

Skakać na bungee mi się chce, a jakoś nie skaczę - impregnacja psychiczna?
Napaść na bank mi się chce - a jak daleko do realizacji? - cały kosmos
mojej natury.
Wygrać w Totka mi się chce - a nie wygrywam, nawet w to nie wierzę, choć
owszem, gram.
To pewno na tej podstawie, obserwując u siebie te same zjawiska, wydajesz
sąd o mnie. A tutaj akurat kulą w płot :-P

27. Data: 2008-01-28 20:07:58

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To pewno na tej podstawie, obserwując u siebie te same zjawiska, wydajesz
> sąd o mnie. A tutaj akurat kulą w płot :-P

ja tam skoczyłem w to co zaspokoiło moje pragnienie poznania...
ty stoisz na krawędzi i mówisz: skoro inni mówią mi co będzie
-po co sama mam skakać?

28. Data: 2008-01-28 20:34:04

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

29. Data: 2008-01-28 20:38:02

> [...]