Gdzie kupić kamień polny?

1. Data: 2004-03-24 18:59:27

Temat: Gdzie kupić kamień polny?
Od: "Wirtua" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie wszystkich grupowiczów,

potrzebujemy zakupić 1 tys. sztuk kamienia polnego w kolorze czerwonym o
średnicy 10-12 cm. Czy mogą nam Państwo kogoś polecić?
Najchętniej okolice Warszawy.

Pozdrawiam
WWW.OGRODY.WIRTUA.NET

2. Data: 2004-03-24 19:17:56

Temat: Re: Gdzie kupić kamień polny?
Od: Too Old w Milanówku <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wirtua" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> potrzebujemy zakupić 1 tys. sztuk kamienia polnego w kolorze czerwonym o
> œrednicy 10-12 cm. Czy mogš nam Państwo kogoœ polecić?

oprócz tego,że są błędy na stronie to podpowiem : kamieniołomy??????

--
kochany rekinek kolcobrzuchaty- J.Krzysztof Chiliński
Milanówek obok stolicy Państwa Urzędników http://www.muszlowce.prv.pl/

3. Data: 2004-03-24 19:45:32

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2004-03-25 06:40:28

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wirtua wrote:
> [...]
>
> potrzebujemy zakupić 1 tys. sztuk kamienia polnego w kolorze czerwonym o
> ?rednicy 10-12 cm. Czy mogš nam Państwo kogo? polecić?

Na ulicy Łodygowej, jak się jedzie w stronę Ząbek po lewej stronie jest
firma (sklep)
sprzedająca kamienie. Widziałam tam łupki, piaskowce to może i zwykłe
polne będą mieli.
Mam nadzieje, ze firma jeszcze jest, bo ja to ze 3 lata temu widziałam.
Od centrum W-wy niedaleko. Mozesz spróbować tam zajrzeć.
Pozdrawiam
Bea

5. Data: 2004-03-25 10:07:58

Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie całkiem chętnie - bo dalej od W-wy w okolicach Kielc - jest parę miejsc,
gdzie handluje się miejscowymi gatunkami kamienia (jest to chyba najbardziej
spektakularne miejsce w Polsce, jeżeli chodzi o czerwony kolor ziemi,
skał, jest miejscowość Miedziana Góra). Może dałoby się tam kupić
w dobrej cenie taką frakcję - dla nich to może być odpad.
Tysiąc sztuk o takiej średnicy, to jak by nie liczyć trochę ponad metr
sześcienny, czyli nawet nie wywrotka.

Pozdrawiam calvi

6. Data: 2004-03-25 17:58:36

Od: vpw <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 24 Mar 2004 20:17:56 +0100, Too Old w Milanówku wrote:

> Użytkownik "Wirtua" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> oprócz tego,że są błędy na stronie to podpowiem : kamieniołomy??????

Chyba sensownie napisales ?????. Jakos nie sadze, aby kamieniolomy
sprzedawaly kamien polny. Ale widac masz doswiadczenie. Pewnie kopia go
powierzchniowo na polach.

A powaznie to wiedzialem kamienie polne w sprzedazy w punktach
sprzedazy/skladnicach kruszywa. Nie sadze jednak, zeby latwo udalo sie
kupic takie jak Wirtua chce. Ale nie ma problemu aby pojechal z miarka i
kobieta (bo ponoc faceci to daltonisci) i wybral male i czerwone.
--
vpw (2004-03-25 18:56:14)

7. Data: 2004-03-25 18:28:35

Od: "Wojciech Wozniak" <w...@p...onet.blad.pl> szukaj wiadomości tego autora

> potrzebujemy zakupić 1 tys. sztuk kamienia polnego w kolorze czerwonym o
> średnicy 10-12 cm. Czy mogą nam Państwo kogoś polecić?
> Najchętniej okolice Warszawy.

Jadąc z Warzawy na zachód drogą krajową 2 należy w Krośniewicach skręcić na
północ na drogę krajową 1. Gdzieś po 10 kilometrach znajdują się dwie wioski
gdzie w okolicy leży w polu sporo otoczaków w kolorze czerwonym. Obok
niektórych gospodarstw znajdują się usypane kupki kamienia. Sądzę że można
się dogadać z którymś z rolników. Mam trochę kamieni z tamtej okolicy na
moim ogródku.

Niestety jest to kawałek drogi z Warszawy.

Pozdrawiam,

Wojtek

8. Data: 2004-03-26 18:17:25

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kupic takie jak Wirtua chce. Ale nie ma problemu aby pojechal z miarka i
> kobieta (bo ponoc faceci to daltonisci) i wybral male i czerwone.
:)
w sortowniach kamienie i zwir dzielone sa na frakcje
wystarczy ustawic sie przy odpowiedniej pryzmie i wybrac w odpowiednim
kolorze
:)

9. Data: 2004-03-28 15:33:17

Od: vpw <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Mar 2004 19:17:25 +0100, Tadeusz Smal wrote:

> [...]

Pewnie masz racje. Ale jesli nie mowimy o zwirze plukanym a o kamieniach
polnych to nie zauwazylem podzialu na frakcje. Pryzma z polnymi kamieniami
to ewenement w skladnicach zwiru. Ale ja zanam tylko 2-3 skladnice, wiec
napewno w innych miejscach jest inaczej.

nara
--
vpw (2004-03-28 17:31:32)

10. Data: 2004-03-28 19:52:55