Gdzie kupic karbid ???

1. Data: 2001-08-23 16:31:15

Temat: Gdzie kupic karbid ???
Od: "MacGyver" <n...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szperajac po stronach internetowych wyczytalem, ze jednym ze sposobow walki
z kretem jest karbid. (tzn. po reakcji z woda). No coz, nie zaszkodzi
sprobowac. Tylko ze nie mam pojecia gdzie moge to kupic. Macie jakies
sugestie?

pozdrawiam
MacGyver

2. Data: 2001-08-23 17:34:50

Temat: Re: Gdzie kupic karbid ???
Od: Gamon' <r...@m...sggw.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

MacGyver wrote:

> [...] Tylko ze nie mam pojecia gdzie moge to kupic. Macie jakies
> sugestie?

Tak - zrob ze sznooroowki :)))))))))))))

Pozdrawiam,
robal.

3. Data: 2001-08-24 06:05:28

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MacGyver" napisał w wiadomości > Szperajac po stronach
internetowych wyczytalem, ze jednym ze sposobow walki
> z kretem jest karbid. (tzn. po reakcji z woda). No coz, nie zaszkodzi
> sprobowac. Tylko ze nie mam pojecia gdzie moge to kupic.

Trudno go dostać. Ale ja już stosowałem ten sposób i jak inne w walce z
kretem wcale nie skutkuje. Pozdr. Jurek

Re: CELEBRITY NEWS
Plany altanki
kilka nie-poważnych pytań