Gdzie kupic w Warszawie kasztany?

1. Data: 2000-10-08 23:03:24

Temat: Gdzie kupic w Warszawie kasztany?
Od: "Bogusław T." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie wWarszawie mozna nabyc kasztany do pieczenie. Najlepiej w okolicach
centrum

pozdrawiam
Bodzio

1. Data: 2000-10-09 06:30:28

Temat: Odp: Gdzie kupic w Warszawie kasztany?
Od: "Macko!" <m...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Poznaniu sprzedawane sa w HIT-cie. Sprawdz w warszawskim HIT....
Użytkownik Bogusław T. <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8rqug5$73j$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2000-10-09 16:55:23

Temat: Re: Gdzie kupic w Warszawie kasztany?
Od: "banan" <b...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W HIT w Warszawie w zeszlym roku 70% w paczce byla zepsuta nie polecam. Moze
w tym roku zmienili dostawce i metody przechowywania?

1. Data: 2000-10-10 17:38:17

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dyskusyjnych napisał:8rqug5$73j$...@n...tpi.pl...
> Gdzie wWarszawie mozna nabyc kasztany do pieczenie. Najlepiej w okolicach
Zajrzyj na Polną, Żoliborz - przy Conrada na bazarku są w 100%, widziałem. A
i jeszcze w Mini Europie [Bonifraterska].
Pozdrawiam Jerzy

1. Data: 2000-10-10 17:42:00

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zajrzyj
%-)
Pozdrawiam Jerzy

1. Data: 2000-10-11 12:45:53

Od: "Bogusław T." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to ide na Conrada. To kolomnie. :)))

Pozdrawiam
Bogusław T.
:)))
Jerzy <j...@m...pl> wrote in message
> [...]
> Zajrzyj na Polną, Żoliborz - przy Conrada na bazarku są w 100%, widziałem.
> i jeszcze w Mini Europie [Bonifraterska].

nowa witryna-poswiecona kosmetykom-zapraszam !
Gulasz czeski
sos slodko-kwasny
Witam
Dwa przepisy na początek-długie