Gdzie kupić witraże???

1. Data: 2002-10-17 06:21:31

Temat: Gdzie kupić witraże???
Od: "Marzena" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktoś z grupowiczek wie, gdzie mogłabym kupić witraże na okna?
Przechodząc po mieście widziałam kilka przyozdobionych okien różnymi
kolorowymi witrażykami, to postaciami z bajek, to kwiatami itd..
Gdzie się to kupuje???

Pozdrawiam
Marzena

1. Data: 2002-10-17 07:29:01

Temat: Re: Gdzie kupić witraże???
Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja najczęściej takie ozdóbki widziałam w sklepach dawniej zwanych
pamiątkarskimi, czasem w Cepeliach można spotkać i w galeriach różnego
rodzaju. Generalnie nie spotkałam sklepu nastawionego szczególnie na
sprzedaż witraży.
Gocha

1. Data: 2002-10-17 07:42:48

Od: "Marzena" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
a skad jestes bo moge podac Ci adresy Szczecinskich galerii.

--
Marzena ( Police )

m...@p...pl
---------
http://www.strony.wp.pl/wp/lacrima.m
---------
ICQ 151103574
---------

1. Data: 2002-10-17 07:45:48

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Są też folie,udające witraże,zwykle w sklepach z tapetami i okleinami

Agatek

1. Data: 2002-10-17 08:08:27

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Przechodząc po mieście widziałam kilka przyozdobionych okien różnymi
> kolorowymi witrażykami, to postaciami z bajek, to kwiatami itd..

Wydaje mi się że w katalogu Kokardki są farby tzw. Window Color czy coś
takiego i to nimi robi się witraże.....ale mogę się mylić :-)

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2002-10-17 09:26:28

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena wystukał w wiadomości <aolkti$16v$1@szmaragd.futuro.pl>:

> [...]
> Przechodząc po mieście widziałam kilka przyozdobionych okien różnymi
> kolorowymi witrażykami, to postaciami z bajek, to kwiatami itd..

W sklepach, w galeriach. IIRC w Elblągu widziałam sklepik z witrażami
na przykład.

W Warszawie zazwyczaj sa to sklepy z lampami witrażoymi, ale takie
do zawieszania też mają. Trzeba się po prostu uważnie rozglądać.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2002-10-17 09:31:19

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Lublinie widziałam kiedyś (nie tak znów dawno) na trgach staroci, które
odbywają się raz w miesiącu. Również były w tym roku na Jarmarku
Dominikańskim w Gdańsku. Myslę, że trzeba patrzeć w sklepikach z pamiątkami
na Starówkach.
Pozdr. - Gośka (Lublin)

1. Data: 2002-10-17 12:29:54

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justycja" <j...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Wydaje mi się że w katalogu Kokardki są farby tzw. Window Color czy coś
> takiego i to nimi robi się witraże.....ale mogę się mylić :-)
>
> Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

Może i możesz się mylić, ale się nie mylisz. Są takie farby, którymi maluje
się na folii i po wyschnięciu wzorek pozwala się zdjąć i sam przykleja się
do szyb. I to wielokrotnie może się przyklejać.
Gocha

1. Data: 2002-10-17 17:14:55

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Tak jak tu juz ktos mowil sa to na pewno witraze z window color. Mozna z
nich robic przerozne rzeczy. Ja osbiscie malowalam tym po butelkach i
kieliszkach (w jakiejs burdzie byl taki w kolorowe kropki z koralikami),
robilam motylki na bukiet wiosenny, moja siostra ma rybki w lazience, itd.
Ostatnio widzialam kwiaty z tego rbione na jakims specialnym drucie i
mobile.

pozdrawiam

Monika

1. Data: 2002-10-18 06:03:47

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przechodząc po mieście widziałam kilka przyozdobionych okien różnymi
> kolorowymi witrażykami, to postaciami z bajek, to kwiatami itd..

Ja też jestem poszukująca, ale interesuje mnie Kraków, albo woj.
świętokrzyskie. Jesteśmy (ja i mąż) na etapie odnawiania starego kredensu i
zamiast gładkich szybek, które obecnie są w kredensie (takie przesuwane)
chcielibyśmy wstawić niby-witrażyki. Zastanawiam się, czy nie kupić farb do
szkła i samemu nie pomalować. Myślę o wykorzystaniu jakiegoś motywu
rustykalnego ze swoich bezdennych wzorów hafciarskich np. haft kaszubski.
A przy okazji mam pytanie. Czy któraś z Was miała do czynienia z farbą tzw.
patyną - taka, co to robi z mebla starszego niż jest. Pozdrawiam.

Milena

Pochwalę się
czasu brak :-(((((
dosc pilnie poszukuje