Gdzie kupujecie rzadkie okazy ?

1. Data: 2006-02-02 19:49:46

Temat: Gdzie kupujecie rzadkie okazy ?
Od: "Gleba" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2006-02-02 19:56:02

Temat: Re: Gdzie kupujecie rzadkie okazy ?
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdefiniuj rzadkie :)

Pozdrawiam, Basia.
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

3. Data: 2006-02-02 20:37:21

Od: "Gleba" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:drto9q$2jb$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Zdefiniuj rzadkie :)
>
> Pozdrawiam, Basia.
> --
> http://tabaza.sapijaszko.net/

Określa sie je w katalogach-dla kolekcjonerów

4. Data: 2006-02-02 20:46:22

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gleba" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> Określa sie je w katalogach-dla kolekcjonerów

No to zdobywamy tam, gdzie zaopatrują się kolekcjonerzy. Myślisz, że źródła
się zdradza ot tak sobie? ;)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

5. Data: 2006-02-02 21:10:53

Od: "Gleba" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Gleba" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> No to zdobywamy tam, gdzie zaopatrują się kolekcjonerzy. Myślisz, że
> [...]

no tak nie pomyślałem sorry

6. Data: 2006-02-02 21:25:22

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja kupuję w rzadko uczęszczanych miejscach u rzadko spotykanych osób.
Oraz co się uda mnożę z nasion.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2006-02-03 16:40:39

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Określa sie je w katalogach-dla kolekcjonerów
> >

>Które można spotkać równie rzadko :).
Idę sobie raz przez Centrum Ogrodnicze i widzę po raz pierwszy w życiu /a
żyję już kilka lat / forsycja variegata lub yukka variegata. Kupuje się to,
chucha i dmucha, a rzadka roślina pada po kilku latach.
pozdrawiam sceptycznie
Anka

8. Data: 2006-02-04 16:27:22

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gleba zapytała w temacie:

> Gdzie kupujecie rzadkie okazy ?

Nie przejeżdżam obojętnie obok żadnego centrum ogrodniczego.
Zawsze może coś się trafić...
Nieźle można się obkupić u szkółkarzy z zacięciem kolekcjonerskim;
np. iglaste Szewczyk w Krzywaczce, liściaste Szmit pod Ciechanowem,
dużo bylin było na kiermaszu w Skierniewicach
ale i podczas Polagry w Poznaniu.
Dwa razy wyjeżdżałem po "złote runo" do Niemiec i Holandii.
Wtedy już ukierunkowanie, do hodowcy, żeby nazwa była właściwa,
a odmiany najbardziej polecane.

9. Data: 2006-02-04 18:16:36

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dwa razy wyjeżdżałem po "złote runo" do Niemiec i Holandii.
> Wtedy już ukierunkowanie, do hodowcy, żeby nazwa była właściwa,
> a odmiany najbardziej polecane.

Co ciekawego przywiozłeś z Niemiec? Ja jeżdżę do Czech na zakupy.
Na Polagrę nie zaglądam od kilku lat,tam jest to samo co w każdym
sklepie ogrodniczym, który teraz nazywa się centrum, tylko drożej.
Nasiona to jest to.
Pozdrawiam.Mirzan

10. Data: 2006-02-04 22:28:59

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a):
> Ja jeżdżę do Czech na zakupy.

A zdradzisz gdzie dokładnie? Bo w ramach urlopu męża planujemy skoczyć
do Kudowy, a stamtąd już rzut beretem do granicy. I jest sens kupować
coś na przełomie lutego i marca czy jeszcze za wcześnie?

Pozdrawiam
Ania L.

Zadbajmy o Mapę Ogrodników.
umierajacy rozmaryn
mirzan
żonkile i hiacynt
nie ogrodnicze ale w kwestii postawienia galerii i problemów z ftpem