Gdzie mogę sprzedać zbędne leki?

11. Data: 2006-01-18 06:58:03

Temat: Re: Gdzie mogę sprzedać zbędne leki?
Od: Shalom <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdyby mi ktos zaproponowal odsprzedanie np. Dolarganu, to zaplacilbym nie
tylko czesc ceny ale zaplacilbym nawet dwa razy cene rynkowa:)

12. Data: 2006-01-18 09:43:15

Od: "Luki" <l...@T...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdyby mi ktos zaproponowal odsprzedanie np. Dolarganu, to zaplacilbym
> nie tylko czesc ceny ale zaplacilbym nawet dwa razy cene rynkowa:)

uzalezniona ?? :)

Lukasz

http://lukiphoto.of.pl/

13. Data: 2006-01-18 12:58:57

Od: Shalom <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jan 2006 10:43:15 +0100, Luki napisał(a):

> uzalezniona ?? :)

Nie, bo nie mam czym, hehe.
Niestety.

14. Data: 2006-01-18 13:20:30

Od: "Joanna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, bo nie mam czym, hehe.
> Niestety.

no, potem jeszcze tylko popic alkoholem i wsiąść za kierownice ;)

15. Data: 2006-01-18 14:15:57

Od: Shalom <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jan 2006 14:20:30 +0100, Joanna napisał(a):

> no, potem jeszcze tylko popic alkoholem i wsiąść za kierownice ;)

Nie, po tym rozlozyc sie na zielonej trawie i patrzec w niebo:)

16. Data: 2006-01-18 15:05:05

Od: "Redtown" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co takiego interesujcego jest w Dolarganie? :) Miaem to kiedy

17. Data: 2006-01-18 15:09:53

Od: "Redtown" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co takiego interesujacego jest w Dolarganie? :) Mialem to kiedys
aplikowane w zastrzykach po zabiegu, ze 3 razy. Dawki nie znam.
raczej niewielka. I nijak nie czulem sie po tym lepiej, choc staralem
sie wypatrywac tego mitycznego korzystnego dzialania :)
Prawda jest brutalna - wiekszy "odjazd" jest po zwyklej Warce
czeronej - 2,50 w spozywczym.

18. Data: 2006-01-18 15:29:11

Od: "Luki" <l...@T...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie wypatrywac tego mitycznego korzystnego dzialania :)
> Prawda jest brutalna - wiekszy "odjazd" jest po zwyklej Warce

Ja nie mowilem o niczym specjalnym po Dolarganie a o uzaleznieniu bo mozna
sie od niego uzaleznic.
Z "ciekawszych" rzeczy to mozna sie po nim za przeproszeniem pozygac co jest
chyba najczestszym dzialaniem niepozadanym.

Tak wiec odjazdu po Dolarganie sie nie spodziewaj chyba ze do WC...

Łukasz

http://lukiphoto.of.pl/

19. Data: 2006-01-18 22:12:27

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Jan 2006, ape wrote:

> dr n. med. stanislaw skublicki. pazerny niemal od zawsze. aktualnie
> torun lub bydgoszcz

w Toruniu takiego nie znam (a powinienem)

P.>
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

20. Data: 2006-01-19 00:51:51

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-18 23:12:27 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Piotr Kasztelowicz* skreślił te oto słowa:

http://drskublicki.republika.pl/

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

Alternatywa dla Viagry - naturalne leki
Współpraca zawodów medycznych przy działalności gosp.
Ortodonta Gdańsk
czy to zatoki
Ciągłe zmęczenie