Gdzie można kupić WC NET?

1. Data: 2007-09-13 06:24:23

Temat: Gdzie można kupić WC NET?
Od: "Tomasz71" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Produkt reklamowany a nieosiągalny!
Gdzie można to kupić?

pozdrawiam
Tomasz M

2. Data: 2007-09-13 07:23:22

Temat: Re: Gdzie można kupić WC NET?
Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13-09-2007 nikt nawet nie przypuszczał, że napisane
wówczas przez agenta o pseudonimie 'Tomasz71' słowa
spowodują takie konsekwencje. A brzmiały one:

> Produkt reklamowany a nieosiągalny!
> Gdzie można to kupić?

Chodzi Ci o aktywator do szamba?
http://allegro.pl/search.php?string=wc+net
http://zwalczaj.pl/product_info.php?products_id=59
itp

--
TomaSz.

3. Data: 2007-09-13 08:02:26

Od: "TO|\\/|EK" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TomaSz." <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wówczas przez agenta o pseudonimie 'Tomasz71' słowa
> spowodują takie konsekwencje. A brzmiały one:

Ja kupiłem BIOSANIT http://www.aquafor.com.pl/01right_a01.html
Cena jest porównywalna z WC NETem, ale wystarcza na wiele dłużej (dawkowanie co
miesiąc).
W czym WC NET jest lepszy od BIOSANITa? Czy tylko tym że ten pierwszy ma
ładniejsze opakowanie i jest łatwiejszy w obsłudze?

4. Data: 2007-09-13 08:30:39

Od: "Tomasz71" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi sklep normalny a nie internetowy!
Czy to ma być RTV-AGD, czy może ogrodniczy, a może spożywczy :))
A te przycinki... że też TomaSz chce Ci sie pisać takie gupoty

5. Data: 2007-09-13 09:29:21

Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13-09-2007 nikt nawet nie przypuszczał, że napisane
wówczas przez agenta o pseudonimie 'Tomasz71' słowa
spowodują takie konsekwencje. A brzmiały one:

> A te przycinki... że też TomaSz chce Ci sie pisać takie gupoty

Jakie przycinki, co?
Zapytałeś, gdzie można kupić WC NET.
Odpisałem Ci gdzie można kupić, nie wiedząc, że sprzedaż wysyłkowa Cię nie
interesuje (bo tego nie napisałeś).

W czym więc masz problem?
Chyba, e oprócz problemu z formułowaniem jednoznacznych pytań, masz też
problem z odpowiadaniem właściwej osobie - TomaSz i TO|\/|EK to raczej nie
ta sama osoba (BTW - w jego wypowiedzi też nie widzę przycinków, przecinki
owszem, ale przycinków nie).

--
TomaSz.

6. Data: 2007-09-13 09:55:12

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sep 13, 10:30 am, "Tomasz71" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
> Czy to ma być RTV-AGD, czy może ogrodniczy, a może spożywczy :))
> A te przycinki... że też TomaSz chce Ci sie pisać takie gupoty

A poza czepianiem się ludzi którzy Ci pomagają potrafisz wlożyć trochę
własnego wysiłku?
Czytać chyba umiesz:
A ODBIÓR WŁASNY O ZŁ POD ADRESEM:CENTRUM OGRODNICZE ****** ***** RÓG
******* 2 /PRZY DRODZE *** *********** *********/

--
ZZ@private

7. Data: 2007-09-13 10:01:31

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sep 13, 10:02 am, "TO|\\/|EK" <t...@p...pl> wrote:

> [...]
> W czym WC NET jest lepszy od BIOSANITa? Czy tylko tym że ten pierwszy ma
> ładniejsze opakowanie i jest łatwiejszy w obsłudze?

Dobre pytanie, używam Biosanit, ale efekt nie jest taki jak
reklamowany przez WC.NET, cytat z reklamy:
"Oferowany WC NET Aktywator to innowacyjny preparat biologiczny
zawierający enzymy, które rozkładają zawartość szamba do bezwonnego
roztworu wody."

Pytanie do użytkowników, czy tenże WC.NET faktycznie daje taki efekt?

--
ZZ@private

8. Data: 2007-09-13 11:23:17

Od: "Tomasz71" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A propos przycinków chodzi mi o ten nagłówek:

> Dnia 13-09-2007 nikt nawet nie przypuszczał, że napisane
> wówczas przez agenta o pseudonimie 'Tomasz71' słowa
> spowodują takie konsekwencje.

dzięki za odpowiedzi

9. Data: 2007-09-14 06:19:26

Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13-09-2007 nikt nawet nie przypuszczał, że napisane
wówczas przez agenta o pseudonimie 'Tomasz71' słowa
spowodują takie konsekwencje. A brzmiały one:

> A propos przycinków chodzi mi o ten nagłówek:

LOL - to moja standardowa wrotka (http://pl.wikipedia.org/wiki/Wrotka)
której obecnie używam :)

--
TomaSz.

perypetie remontowe
Dobre garnki - jakie ?
Parkiet z rozbiórki
migające żarówki halogenowe
jak powiesic wieszak na plycie karton gips