Gdzie podziewają się tłuszcze?

1. Data: 2007-02-05 12:30:04

Temat: Gdzie podziewają się tłuszcze?
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegoś czasu dyskutujemy o tłuszczach. Postanowiłem napisać nowy wątek, ponieważ
jest odpowiedzią dla kilku osób z tej grupy. Może to nieładnie, ale zażartowałem
sobie, że nadmiar tłuszczów jest wydalany. Niektórzy zaczęli dopisywać do tego
śmieszną ideologię. Endriu i inni dodali, że tłuszcze są wprawdzie wydalane, ale są
bardzo tłuste. Kilka miesięcy temu, jeden z lekarzy na grupie (wątek o nieładnie
pachnącym stolcu), dodał, że wydalany tłusty stolec jest cuchnący.
Dziwi mnie to niepomiernie, ponieważ wszyscy "zainteresowani', a szczególnie lekarze
winni wiedzieć, że tłuszcze są w 100% spalane w organizmie. Dr Kwaśniewski przy
opracowywaniu diety optymalnej posługiwał się wielu źródłami, m. in. "Biochemią"
Harpera, czego nie można powiedzieć o niezupełnej wiedzy lekarzy. Jak tego nie wie
"nielekarz', rozumiem...
Tłuszcze w stolcu bywają tylko i wyłącznie w określonych przypadkach:
1. W niedoborze kolipazy. jest to spowodowane niedoborem aktywnej lipazy trzustkowej.
2. Ludzie będący na diecie optymalnej, wyjątkowych wypadkach, przy dużym nadmiarze
tłuszczów (zazwyczaj powyżej 250 g na dobę), organizm nie może spalić tego nadmiaru,
następuje biegunka.
Pozdrawiam Jurek M.

2. Data: 2007-02-05 13:04:58

Temat: Re: Gdzie podziewają się tłuszcze?
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

Tłuszcze bywaja czasami też w stolcu o osób z wyciętym woreczkiem żółciowym.
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-02-05 15:31:12

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dr Kwaśniewski przy opracowywaniu diety optymalnej posługiwał się wielu
> źródłami, m. in.
>"Biochemią" Harpera, czego nie można powiedzieć o niezupełnej wiedzy
>lekarzy.

kiedys zadalem sobie trud i przeczytalem ksiazke Kwasniewskiego- powoluje
sie on tam sie glownie na Biblie a nie Harpera- wypisuje w niej straszne
banialuki nie majace nic wspolnego z medycyna; a Harper to akurat podstawowy
podrecznik na uczelniach medycznych- Kwasniewski moze mial go w rekach, ale
z cala pewnoscia nie zrozumial co tam jest napisane, tudziez zrozumial ale
"po swojemu"

Tomasz

4. Data: 2007-02-05 16:52:36

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> kiedys zadalem sobie trud i przeczytalem ksiazke Kwasniewskiego- powoluje
> sie on tam sie glownie na Biblie a nie Harpera- wypisuje w niej straszne
> banialuki nie majace nic wspolnego z medycyna; a
Kiepsko kolego czytałeś książkę dra Kwaśniewskiego.
W biochemii Harpera najwartościowszym białkiem dla człowieka jest białko
zwierzęce i do 100 g dziennie.
Natomiast racja węglowodanów nie powinna przekraczać 100 g na dobę.
Biochemia pisze też o dużej szkodliwości fruktozy, tak jak Kwaśniewski.
Ale każdy wybiera to, co jest mu wygodne...:)))
(Dr Kwaśniewski napisał 6 książek, to tak na marginesie).
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2007-02-05 17:19:58

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisalem o jego pierwszej, najbardziej glosnej ksiażce która na pewno
doskonale znasz i wiesz o czym mowie :-) Harper kosztował mnie kilka
nieprzespanych nocy i chyba do niego wróce bo faktycznie nie pamietam aby
cokolwiek pisano tam o tzw. diecie optymalej; zreszta tak miedzy nami to
Kwasniewski to zwykly plagiator, ktory tylko nieco "ubarwił" i rozbudowal
diete wymyslona w latach 70 przez Atkins'a, ktory nomen omen tez robil na
tym swietny biznes, a potem sam umarl z podowu miażdzycy :)) Razem z tym
calym Kwasniewskim jestescie nornalnymi naciagaczami ktorzy zeruja na
ludzkim nieszczesciu i wmawiaja ludziom, ze znaja lekarstwo na wszystkie
choroby ludzkosci, namawiajac na zakup ksiazek, wizyt u pseudolekarzy, czy
specjalnych turnusow leczniczych. Niczym sie nie roznicie od oszustow ktorzy
sprzedaja za grube pieniadze barwiona wode ludziom chorym na raka, oni tez
powoluja sie na madre ksiazki, medyczne autorytety, obudowuja to
pseudonaukowym bełkotem i obiecuja 99% wyleczen. Ja rozumiem, ze kazdy musi
zyc i ma jakis sposob na zarabianie pieniedzy ale robienie tego kosztem
chorych ludzi to normalne- za przeproszeniem- kurestowo. Najbardziej mnie
wkurza to, ze czytajac twoje posty nie odnosze wrazenia, ze jestes jakims
skonczonym prymitywem ktoremu wyprano mozg- Ty to robisz swiadomie... ja bym
sie na twoim miejscu golil przy zgaszonym swietle :-/

Tomasz

6. Data: 2007-02-05 19:39:31

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Najbardziej mnie wkurza to, ze czytajac twoje posty nie odnosze wrazenia,
ze jestes jakims
> skonczonym prymitywem ktoremu wyprano mozg- Ty to robisz swiadomie>

A ja jak czytam teksty tego typu:

>Dziwi mnie to niepomiernie, ponieważ wszyscy "zainteresowani', a
szczególnie lekarze winni wiedzieć, że tłuszcze są w >100% spalane w
organizmie

A dwa dni wcześniej czytam tekst takowy:

>Od tłustego mięsa ani człowiek, ani zwierzę nie może utyć, nigdy. Organizm
>nie ma mozliwości zamiany tłuszczu na tłuszcz, bo to byłoby bez sensu, nie
>ma takich technicznych mozliwości z biochemicznego punktu widzenia.

to jednak twierdze że Jurek jest prymitywem....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

7. Data: 2007-02-05 19:43:35

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> A dwa dni wcześniej czytam tekst takowy:

Organizm

> to jednak twierdze że Jurek jest prymitywem....

a jak czytam tego typu brednie:

>My, optymalni wychodzimy z założenia, że zawsze ważymy wg wagi genetycznie
>"zapisanej". Ale rozziew może być duży, podyktowany różnorodnością
>osobniczą.

to tylko się w tej tezie dodatkowo utwierdzam....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

8. Data: 2007-02-05 20:07:54

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> A dwa dni wcześniej czytam tekst takowy:

A co ma piernik do wiatraka?
Napisałem tylko co dzieje się z tłuszczami w organizmie. Że na pewno nie są
wydalane tłuste stolce...
Po co mi cytujesz posty nie na temat...?
Pozdrawiam Jurek M.

9. Data: 2007-02-05 20:14:52

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisałem tylko co dzieje się z tłuszczami w organizmie. Że na pewno nie
> są wydalane tłuste stolce...
> Po co mi cytujesz posty nie na temat...?

Ale co się z nadmiarem dzieje to już nie napisałeś..

--
c...@p...pl
gg 6451317

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

10. Data: 2007-02-05 20:22:54

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna N" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ale co się z nadmiarem dzieje to już nie napisałeś..

Napisałem dokładnie, poczytaj wyżej...
Nawet dopisałem jeden post.
Pozdrawiam Jurek M.

jak odszukać lekarza