Ciąża a miesiączka

1. Data: 2007-02-04 15:16:43

Temat: Ciąża a miesiączka
Od: "Robert.I" <b...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Mam tu drobną zagwozdkę. Wraz z moją kobietą, gdy zaczął się jej opóźniać
okres, podejrzewaliśmy ciążę... ani leki ani lekarz nie potwierdzili tego,
aczkolwiek fakt iż jej najbliższa przyjaciółka zaszła, wskazywał poniekąd że
może być urojona... mniejsza o większość - metody naukowe nic nie wykazały.

Zaczyna się miesiączka, bardzo bardzo obfita, bardzo bardzo bolesna. Przy
czym ona sama się twierdzi, że objawy są wyjątkowo ciążowe... Z tego co
poczytałem, może się zdarzyć krwiawienie, ale ono nie będzie intensywne. A
tu taki zonk :/

Możecie coś poradzić? A może takie dziwne zachowanie organizmu wynika z
tego, że nigdy krwawienia u niej się nie opóźniały, a teraz pierwszy raz...
10 dni ??

Pozdrawiam,
Robert

2. Data: 2007-02-04 15:51:46

Temat: Re: Ciąża a miesiączka
Od: "Angie" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert.I" <b...@K...pl> napisał w wiadomości

> Możecie coś poradzić?

Wizyte psychologa lub herbatki z melisy na uspokojenie. to ze okresy do tej
pory miala normalne, nie znaczy ze zawsze tak bedzie, zwlaszcza ze z tego co
piszesz kobieta ma tendencje do histeryzowania. Jak rozumiem robiliscie
testy ciazowe i lekarz dodatkowo ciaze wykluczyl. Dla swietego spokoju kup
jej kolejny test ciazowy - od tego sie nie umiera wiec moze sobie robic
codziennie:)) Swoja droga jakie to niby sa te "objawy ciazowe" w plus minus
3 tyg od zaplodnienia na dodatek podczas okresu?:))

Angie

3. Data: 2007-02-04 15:58:09

Od: "mamma" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Możecie coś poradzić? A może takie dziwne zachowanie organizmu wynika z
> tego, że nigdy krwawienia u niej się nie opóźniały, a teraz pierwszy

niektóre ciąże się samoistnie poraniają a własciwie jest ich wiele kobiety
nawet o tym nie wiedzą.
Choć skoro lekarz nie wykrył to nie koniecznie mogło to być poronienie. A
inne badania robiła? np. na endometriozę?

4. Data: 2007-02-04 17:31:21

Od: "Robert.I" <b...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Angie" <j...@o...eu> napisał w wiadomości
> Swoja droga jakie to niby sa te
> "objawy ciazowe" w plus minus 3 tyg od zaplodnienia na dodatek podczas
> okresu?:)) Angie

Hmmm, oj nie wiem.Obrzmiałe piersi, wymioty, bóle, samopoczucie...:/

R.

5. Data: 2007-02-04 18:00:33

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert.I napisał(a):
> Użytkownik "Angie" <j...@o...eu> napisał w wiadomości
>
> Hmmm, oj nie wiem.Obrzmiałe piersi, wymioty, bóle, samopoczucie...:/
>
> R.

Miałam tak samo... Podejrzewano endometriozę, torbiele i nie wiadomo co
jeszcze - okazało się, że to jedynie (albo i aż) zaburzenia hormonalne.
Nie jest do końca wykluczone, że podczas takiego "dziwnego" krwawienia
nastąpiło "poronienie" - zdarza sie to bardzo często.
Proponuję przejść się do dobrego ginekologa (wcześniej wykonać badanie
TSH i FT4 - przydadzą się lekarzowi, jeśli nie tej specjalizacji, to
może endokrynologowi ;))
U mnie takie "objawy" trwały 3 miesiące a wszystkie badania kolejne 2.
Teraz, by uniknąć takiego piekła stosuję pigułki hormonalne - jest
znacznie lepiej ;)

6. Data: 2007-02-04 18:05:08

Od: "Angie" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm, oj nie wiem.Obrzmiałe piersi, wymioty, bóle, samopoczucie...:/

Obrzmiale piersi to normalny stan zwiazany z cyklem miesiaczkowym. Reszta -
w swietle tego ze piszesz, ze chcialaby byc w ciazy bo kolezanka jest:)., to
po prostu histeria. Poczytaj sobie tutaj
http://www.mediweb.pl/womens/wyswietl_vad.php?id=645 i nie daj sie babie
zwariowac:)) Strach pomyslec, co bedziesz przezywal jak rzeczywiscie kiedys
zajdzie w ciaze:-))))

Angie

7. Data: 2007-02-04 19:04:54

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monika" <m...@o...pl> wrote in message
> Nie jest do końca wykluczone, że podczas takiego "dziwnego" krwawienia
> nastąpiło "poronienie" - zdarza sie to bardzo często.

Moga wykluczyc robiąc usg.

pozdr

cherokee

8. Data: 2007-02-04 20:17:10

Od: "Monika" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

niech zrobi sobie badanie z krwi beta HCG- jeżeli będzie podwyższone-
charakterystyczne dla kobiet w ciąży to nievch zrobi za 24-48 godz.kolejne
badanie a wtedy, (jeżeli podczas usg nie widac ciąży) , to byc może jest
poroniona, a może również byc pozamaciczna, jeżeli pierwszy wynik betaHCG
wykaże ciążę, a drugi będzie niższy, to znaczy, że ciąża jest poroniona, a
jeżeli drugi wynik ma wyższą wartośc niż pierwszy,i jeżeli nie widac
zagnieżdżonego jaja w macicy, to można domyślac się ciąży pozamacicznej, tym
bardziej, że tak obfite krwawienie i złe samopoczucie...........
Monika

9. Data: 2007-02-05 07:15:38

Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cherokee" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> "Monika" <m...@o...pl> wrote in message
>
> Moga wykluczyc robiąc usg.

jak już poroniła to niczego już nie stwierdzą, założywszy, że to faktycznie
był ok 3tc licząc od zapłodnienia.

agencje, "F/B" a AIDS...
Przeziębienie, czy serce
suchość w gardle
Gładkomózgowie
Preparat enzymatyczny zawierający beta-galaktozydazę