Re: Ciąża a miesiączka

From: "Monika" <m...@c...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Ciąża a miesiączka
Date: Sun, 4 Feb 2007 21:17:10 +0100

niech zrobi sobie badanie z krwi beta HCG- jeżeli będzie podwyższone-
charakterystyczne dla kobiet w ciąży to nievch zrobi za 24-48 godz.kolejne
badanie a wtedy, (jeżeli podczas usg nie widac ciąży) , to byc może jest
poroniona, a może również byc pozamaciczna, jeżeli pierwszy wynik betaHCG
wykaże ciążę, a drugi będzie niższy, to znaczy, że ciąża jest poroniona, a
jeżeli drugi wynik ma wyższą wartośc niż pierwszy,i jeżeli nie widac
zagnieżdżonego jaja w macicy, to można domyślac się ciąży pozamacicznej, tym
bardziej, że tak obfite krwawienie i złe samopoczucie...........
Monika