Gdzie przepisy kulinarne....

1. Data: 2001-10-04 20:02:30

Temat: Gdzie przepisy kulinarne....
Od: "cr_c" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

optymalne dla diety w chorobie wrzodowej zaladka?

2. Data: 2001-10-05 12:04:11

Temat: Re: Gdzie przepisy kulinarne....
Od: "Krystyna" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cr_c" <p...@p...com> napisał w wiadomości
> optymalne dla diety w chorobie wrzodowej zaladka?
>
> pozdrawiam

http://ikoiko.republika.pl

Pozdrawiam
Krystyna

3. Data: 2001-10-07 06:04:50

Od: "P.Polewczynski" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy aby taka dieta to nie jakis numer?
Wszedzie slychac aby nie zrec tego co na tej stronie jest zapodane...!!!!!!

4. Data: 2001-10-07 09:10:22

Od: "Krystyna" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P.Polewczynski" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> Czy aby taka dieta to nie jakis numer?
> Wszedzie slychac aby nie zrec tego co na tej stronie jest
zapodane...!!!!!!

Na podstawie reakcji m o j e g o własnego organizmu od ponad trzech lat
tak właśnie odżywianego, mogę Ci powiedzieć, że ta dieta to nie jakiś numer.
Długo można oszukiwać organizm, na różne sposoby, ale przychodzi w końcu
taki moment, że zaczyna się buntować i protestować, walka z nim nie ma
sensu, jeśli mu nie dogodzisz odpowiednim pożywieniem, będziesz zmuszony
ciągle z nim walczyć, by zagłuszyć ból, kłucia, strzykania, drżenia,
wzmożoną nerwowość, ustawiczne uczucie głodu, zmiany skórne i tysiąc innych
objawów, jakimi organizm daje właścicielowi do zrozumienia, że mu brakuje
właściwego odżywiania, by funcjonować bezawaryjnie.

Czy naprawdę jest to tak trudne do zrozumienia?

Pozdrawiam
Krystyna

5. Data: 2001-10-07 18:49:48

Od: "P.Polewczynski" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co na to wspolczesna medycyna?

ichi ryu
Sen
Sen
Keratyna--zrodlo wystepowania
Białe plamki na paznokciach--czego brak?