Gdzie sczepionka antytradzikowa we Wroclawiu?

1. Data: 2002-10-16 13:40:40

Temat: Gdzie sczepionka antytradzikowa we Wroclawiu?
Od: "Wojciech" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Gdzie moge zrobic w/w we Wroclawiu?
Moglby mi ktos ktorko opisac i objasnic ten zabieg?
Jakies przeciwwskazania?

Adres jest antyspamowy.Prosze o odpowiedzi na grupe lub
wojtek[@]motocykle[.]org
Dziekuje i pozdrawiam

Wojcich Sas

2. Data: 2002-10-16 15:34:45

Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Akademii Medycznej Katedra Mikrobiologii .Pobierają materiał ze zmiany
na skórze na badanie bakteriologiczne i na podstawie wyniku sporządzaja
szczepionke
. Gosia

3. Data: 2002-10-17 11:19:43

Od: "vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy cos takiego robia gdzies w warszawie, gdzie sie mozna o to dowiedziec?
v.

4. Data: 2002-10-17 13:42:58

Od: "Xawery" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety musisz przyjechać do Wro. Warszawa jest za mała na takie
przedsięwzięcie...

5. Data: 2002-10-17 15:37:35

Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> v.
> Użytkownik "/jaro" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
Większość ośrodków medycznych w Polsce uważa że autoszczepionki mogą
bardziej zaszkodzić niż pomóc stąd jeśli w Warszawie nie robią ich to z tego
właśnie powodu.Kilka miesięcy temu był artykuł w Polityce na ten temat.

Gosia

Prosba o przetlumaczenie
drożdżyca
czy nystatyna jest tylko na receptę?