Gdzie torf w 3miescie?

1. Data: 2001-08-06 18:24:59

Temat: Gdzie torf w 3miescie?
Od: "Pawel Garski" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Potrzebuje torf z torfowisk wysokich (Sphagnum), naturalny
NIEodkwaszony, o jak najmniejszym stopniu rozkladu. Bez zadnych
dodatkowych nawozow, kory, gliny, piasku, soli mineralnych itp. Gdzie
cos takiego mozna kupic najlepiej w okolicach Gdanska. Dobrze gdyby byly
jakies sensowne (male) opakowania bo to do roslin doniczkowych ale
ostatecznie moze byc i 50l.
Kupilem juz ze trzy rozne worki torfu ale po pierwsze to malo bylo torfu
w torfie (tylko jakies smieci) i za duzo zwiazkow mineralnych. W takiej
ziemi rosiczki nie czuja sie najlepiej i musze je znowu przesadzic.
Pawel Garski
http://3dsound.zut.pl - dzwiek 3D
http://garski.republika.pl/ - Fotki, rosliny owadozerne

2. Data: 2001-08-07 17:54:06

Temat: Re: Gdzie torf w 3miescie?
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pawel Garski <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9kn3tk$k7q$...@n...tpi.pl...

> Potrzebuje torf ...
> Pawel Garski

przed chwila bylam w Okazie i widzialam trzy rozne worki z torfem kazdy inny
.Okaz -duze ogrodnictwo na ul. Wita Stwosza we Wrzeszczu na granicy z Oliwa.
Tuz przy zajezdni tramwajowej , obok miejsca gdzie runal wiezowiec od
wybuchu gazu.

Jola L-L

3. Data: 2001-08-08 18:40:41

Od: "Pawel Garski" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jola L-L" <j...@i...pl> wrote:

> [...]
Oliwa.
> Tuz przy zajezdni tramwajowej , obok miejsca gdzie runal wiezowiec od

Dzieki.
Juz dwa worki tam kupilem i nie byly najlepsze ale jak jest jeszcze
trzeci rodzaj to przetestuje.
Do trzech razy sztuka ;)

4. Data: 2001-08-10 07:00:58

Od: "anna" <s...@g...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Garski napisał(a) w wiadomości: <9kusdt$d04$1@news.tpi.pl>...

Zadzwoń 058 - 309-46-41 ( zakłąd "JUSTYNA" w Lipcach). W zeszłym roku
kupowałam torf zwykły w czrnych workach bez żadnych ozdobników,
prowdopodobnie był naturalny bez dodatków.
Ania

Zagadka z Woli
Żywopłat lub pnącze
bliskosc lasu