Gdzie umieścić tabletki w zmywarce do naczyń?

1. Data: 2006-11-22 20:35:54

Temat: Gdzie umieścić tabletki w zmywarce do naczyń?
Od: "Ania" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Mam pytanie, może trochę głupie, ale jestem żółtodziobem i nie
mam pojęcia co z tym fantem zrobić.Od razu dodam, że zapoznałam
się z instrukcją obsługi zmywarki, ale tam nie znalazłam
odpowiedzi.

Właśnie kupiłam sobie pierwszą w życiu zmywarkę do naczyń
(Siemensa) i w komplecie dostałam tabletki Somat (5 w jednym). Wiem,
że niektórzy odradzają stosowanie tabletek i preferują używanie
soli, nabłyszczacza oraz proszku kupowanych oddzielnie, ale ja chcę
spróbować najpierw z tabletkami - skoro już je mam. Jest tylko
problem, bo nie bardzo wiem gdzie w zmywarce powinnam je
umieścić?:)))) Czy może w koszu na sztućce?

Pomóżcie Gapie,

2. Data: 2006-11-22 20:40:57

Temat: Re: Gdzie umieścić tabletki w zmywarce do naczyń?
Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał(a):
> Właśnie kupiłam sobie pierwszą w życiu zmywarkę do naczyń
> (Siemensa) i w komplecie dostałam tabletki Somat (5 w jednym).

szkoda, ze nie 10 w jednym :)

> [...]
> soli, nabłyszczacza oraz proszku kupowanych oddzielnie, ale ja chcę
> spróbować najpierw z tabletkami - skoro już je mam.

spoko, ale sól i tak kup i wsyp

Sierp

3. Data: 2006-11-22 20:41:11

Od: "Ania" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp napisał(a):

> szkoda, ze nie 10 w jednym :)

> spoko, ale sól i tak kup i wsyp
>
> Sierp

No tak, ale gdzie powinnam umieścić w zmywarce te tabletki? I ile
sztuk? :)

4. Data: 2006-11-22 20:45:55

Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On 22 Nov 2006 12:41:11 -0800 I had a dream that Ania <s...@t...pl> wrote:
>No tak, ale gdzie powinnam umieścić w zmywarce te tabletki? I ile
>sztuk? :)

Tam, gdzie umieszczasz środek myjący. Z reguły takie miejsce za klapką ;)

--
Grzegorz Janoszka

5. Data: 2006-11-22 21:00:50

Od: Adam Duzy <aniskiew@_nospa_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka napisał(a)...

> Tam, gdzie umieszczasz środek myjący. Z reguły takie miejsce za klapką ;)

Ja tylko wtrące z własnej praktyki, że jeśli zmywarka jest starsza i
ma grzałkę na dole blisko drzwi, to odradzam wkładanie do pojemnika.
Tabletka może utknąć na grzałce, ładnie się na niej przywędzając :(
Zostają potem trwałe ślady na niej - po prostu wrzucamy teraz
tabletkę na dno zmywarki tak, aby dysza jej nie zahaczyła.
--
Adam Duży

6. Data: 2006-11-22 21:15:06

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania <s...@t...pl> wrote:

> problem, bo nie bardzo wiem gdzie w zmywarce powinnam je
> umieścić?:)))) Czy może w koszu na sztućce?

W koszu na sztućce czy gdziekolwiek, gdzie śmigło nie będzie o
nią zawadzać możesz je umieścic, jeśli będziesz bardzo
zdesperowana, nie będzie najlepiej, ale będzie działać. A jeśli
chcesz prawidłowo, to przyjrzyj sie drzwiom od zmywarki na ich
wewnętrznej stronie. Tam masz taką plastikową wnęke na tabletkę
ze sprężyście zamocowaną klapką do zamykania tej wnęki. Jesli
masz dużą zmywarę, to jakieś modele siemensa miały chyba dwie
takie klapki, przy jakichś cięższych programach wrzucało się dwie
tabletki pod każdą klapkę jedna, ale tu już instrukcja potrzebna,
albo ktoś, kto wie, co i jak.

J.

7. Data: 2006-11-22 23:19:31

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał

> W koszu na sztućce czy gdziekolwiek, gdzie śmigło nie będzie o nią
> zawadzać możesz je umieścic, jeśli będziesz bardzo zdesperowana, nie
> będzie najlepiej, ale będzie działać.

Wtedy po wstepnym plukaniu tabletka sie zdarzy pewnie rozpuscic.

Protz

8. Data: 2006-11-22 23:53:04

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Protz <n...@m...pl> wrote:

> Wtedy po wstepnym plukaniu tabletka sie zdarzy pewnie
> rozpuscic.

Też prawda, w takim razie wycofuję się, tabletka ma się znaleźć
tam, gdzie jej miejsce. I sól sypać!

J.

9. Data: 2006-11-23 00:01:22

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał

> Też prawda, w takim razie wycofuję się, tabletka ma się znaleźć tam, gdzie
> jej miejsce. I sól sypać!

a ja sie wycofuje z napisania słowa 'zdążyc' przez rz. Ciagle robie ten sam
bład. Wzrokowcem jestem widocznie i alarm w glowie sie nie wlacza w tym
wypadku.

Protz

10. Data: 2006-11-23 00:20:52

Od: "McKee" <M...@w...-usun-to-.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message

> Też prawda, w takim razie wycofuję się, tabletka ma się znaleźć tam, gdzie
> jej miejsce. I sól sypać!

Najlepiej taką zwykłą nie-jodowaną :-)

Jakim sposobem najlepiej sie uczycc?? doradzcie mi- prosze
"kwiatki domowe"
sklep z agd - central.pl - opinie
Firany
zaproszenie do udziału w badaniach internautów - oferujemy wynagrodzenie