Gdzie w Trójmieście Drogeria Natura?

1. Data: 2004-01-05 21:41:54

Temat: Gdzie w Trójmieście Drogeria Natura?
Od: "Sylwik" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w Trójmieście a najlepiej w okolicy Gdańska mieści się Drogeria
Natura?

1. Data: 2004-01-05 21:44:11

Temat: Re: Gdzie w Trójmieście Drogeria Natura?
Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie w Trójmieście a najlepiej w okolicy Gdańska mieści się Drogeria
> Natura?
Kolo Empiku, obok perfumerii.

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2004-01-05 21:47:23

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatka" <s...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> Kolo Empiku, obok perfumerii.

Warto dodać, Empik ten znajduje się na Dworcu Głównym w Gdańsku :-P

--
Olik i Milka
ze Smoczej Wólki

1. Data: 2004-01-05 22:08:24

Od: "Sylwik" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję :), wiedziałam że gdzieś ją widziałam ale nie mogłam sobie
przypomnieć gdzie :)))

1. Data: 2004-01-06 19:12:00

Od: "Aniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwik" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Gdzie w Trójmieście a najlepiej w okolicy Gdańska mieści się Drogeria
> Natura?
>
> Pozdrawiam

Na Kolobrzeskiej, niedaleko Praktikela, po drugiej stronie ulicy, przy samym
skrzyzowaniu,

pozdrawiam

Ania

1. Data: 2004-01-06 20:21:55

Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
podaję adresy w Trójmiescie ze strony www tej drogerii
(http://www.drogeria.promarcos.com.pl/glawna.asp)

Drogeria Natura
Adres: ul Góralska 13/11, ul Kołobrzeska 24, ul Krzemowa 9, ul Opolska 3, ul
Podwale Grodzkie 8, ul Zakopiańska 15
Miejscowość: Gdańsk

Adres: ul Chylońska 114, ul Dworcowa 9
Miejscowość: Gdynia

Pozdr.
Kasia Ż [Gdańsk]

Simply Red-woda perfumowana
'Ideal Matte" E.Lauder czy "Liquid Finish"Kanebo??
płyn do higieny intymnej bezzapachowy
ambiwalentne odczucia po zakupach ......... mam nadzieje ze nie [OT]
[OT] FAQ - przypiminam:-)