[Gdzie we Wro] silikonowy stanik + pyt. o dekolt

1. Data: 2006-09-15 20:18:05

Temat: [Gdzie we Wro] silikonowy stanik + pyt. o dekolt
Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Helo!

dziewuszki, skażycie gdzie we Wrocku kupie stanik typu dwie silikonowe
poduszki do przyklejania do siebie? ;)
Za tydzien ide na wesele (pierwszy raz bede na weselu! dla jasnosci: nie na
swoim :P), mam sukienke na cieniutkich ramiączkach więc nie chcę ubierać pod
nią normalnego stanika a silikonowe ramiączka też nie bardzo mi sie widzą
;-/ Na Allegro pełno jest tych stanikow ale wyjezdzam już we srode wiec
wolalabym kupić coś juz teraz a nie czekac na przesylkę.
Chdzi mi o cos takiego:

http://photos.allegro.pl/photos/oryginal/12/1251/125
174/12517466/125174662

Ew. gdzie znajde stanik typu bardotka z silikonem od spodu (chodzi o to, by
ten stanik sie do mnie przykleil) :)
Na koniec pytanie do użytkowniczek takich staników (teraz mam na mysli te
silikonowe poduszki) - czy biust w czymś takim jest w miare stabilny czy
jednak dość ruchliwy? :) Pewnie to zalezy od rozmiaru ale pytam tak ogolnie
(w moim przypadku to 70-75C).

No i jeszcze jedno pytanie: jak szybko i skutecznie poradzić sobie z
potówkami na dekolcie? Od jakichs 2tyg. ciagle siedzą mi na dekolcie
malutkie pryszczyki i nie bardzo juz wiem czym je potraktować: raz pomogla
mi maska z glinki + antidral ale teraz juz ta metoda nie dziala. Wolalabym
sie ich pozbyc przed wyjazdem.

Dzięki za (szybkie) rady!

Pozdrawiam!
Ania

--
"... przecież każdy chyba chce
aby trwało

2. Data: 2006-09-16 06:50:24

Temat: Re: [Gdzie we Wro] silikonowy stanik + pyt. o dekolt
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Helo!
>
> dziewuszki, skażycie gdzie we Wrocku kupie stanik typu dwie silikonowe
> [...]

Tego nie probowalam to nie wiem, ale troche sie bym obawiala zaparzenia
skory, przy kilkugodzinnym noszeniu.

> Ew. gdzie znajde stanik typu bardotka z silikonem od spodu (chodzi o to,
> by ten stanik sie do mnie przykleil) :)

Ja mam takowy z wloskiej firmy lilly, bardotka z odpinanymi ramiaczkami i z
silikonowymi paskami od wew. biustonosza, lekko sie przyklejaja i dobrze sie
trzyma na biuscie. Nie raz juz nosilam bez ramiaczek do sukieneczek i nie
tylko i chwale sobie. Mozna je dostac w salonach slubnych, albo triumpha.
Zalezy jaki kolor potrzebujesz, bo najwiecej jest bialych i ecru, bo sie
dobrze jako bielizna slubna sprzedaja.

> [...]
> mi maska z glinki + antidral ale teraz juz ta metoda nie dziala. Wolalabym

Nie wiem moze myj rano i wieczorem zelem do cery problemowej? A jesli to nie
pomaga to niech Ci jakis lekarz przepisze, albo wypros w aptece Duac w zelu
to taki preparat z antybiotykiem i benzoilem, dzialajacy antywypryskowo - to
na pewno pomoze.

--
pozdr,
ewka

3. Data: 2006-09-16 16:46:28

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> mi maska z glinki + antidral ale teraz juz ta metoda nie dziala. Wolalabym

Kupić w aptece maść Benzacne 5% i tym smarować na początku 2 razy dziennie,
potem zapobiegawczo raz, lub nawet rzadziej - powinno bardzo szybko
wysuszyć istniejące, odkazić i zapobiec powstawaniu nowych pryszczyków, ALE
dość mocno wysusza, więc proponuję dokupić jeszcze np. krem Emolium i tym
smarować po Benzacne - pomoże w gojeniu zasuszonych potówek i przyśpieszy
złuszczanie zniszczonego naskórka a jednocześnie nawilży i natłuści.
Punktowo na większe pryszczyki można stosować Benzacne10% - nie radzę jednak
smarować nim większych partii skóry nie zahartowanej wcześniej 5% maścią.
Piecze, pali, swędzi - wiem z autopsji. ;-).
Benzacne kosztuje coś ok 7-8 zł. Emolium koło 20-tu.
Razem działają skuteczniej niż jakiekolwiek znane mi kosmetyki na
"niespodzianki".

--
Edyta Czyż
... a tych pieprzonych materialistów rozstrzelamy.
... i zabierzemy im ich pieniądze.
/// /// z cyklu: nieopatrzne wyznania idealisty \\\ \\\

4. Data: 2006-09-17 19:31:16

Od: "Nusia" <nienawidzę@spamu.precz> szukaj wiadomości tego autora

coś ci poradzę, niestety wpadłam na taki sam pomysł w lipcu: na wesele pod
dość wyciętą sukienkę chciałam kupić silikon, najszybciej było zamówić na
allegro, był u mnie w przeciągu kilku dni, sprawdził się w przypadku wyjścia
do knajpki (ale wciąż miałam wrażenie że toto odpadnie), jednak po tym
jednym wieczorze nabrałam przekonania że się utrzyma. Cóż, wystarczyło że
lekko się spociłam tańcząc i obie miski ześliznęły się z mokrej skóry.
Dobrze że miałam przy sobie zapasowy normalny biustonosz.
Więc może i sprawdza się to w "statycznych" uroczystościach, ale na pewno
nie tam gdzie się tańczy i poci.
Aha, stosowałam wg wszelakich zaleceń producenta :(

a jeśli chodzi o bardotkę to powinna być w każdym lepsiejszym sklepie. jeśli
nie przeraża cię cena ok 100 zł to w Tryumph-ie w galerii mieli dużo kolorów
i fasonów.

Nusia

[Wrocław] Polecam świetny szmateks
Zapach, facet, jesien - zima