Gdzie we Wroclawiu sklep z koralikami

1. Data: 2005-11-22 09:16:22

Temat: Gdzie we Wroclawiu sklep z koralikami
Od: "MagdalenaST" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej Dziewczyny, szczegolnie te z wroclawia i okolic!

Nie orientujecie sie czy i gdzie we Wroclawiu znajduje sie sklep z
koralikami?

Pozdrawiam
Magda

2. Data: 2005-11-22 19:37:32

Temat: Re: Gdzie we Wroclawiu sklep z koralikami
Od: "aga" <n...@j...bezdomna.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie orientujecie sie czy i gdzie we Wroclawiu znajduje sie sklep z
> koralikami?
Niedawno zadałam to samo pytanie na grupie, ale niestety... Czekam na
wskazówki od wrocławianek razem z Tobą :) Agniecha

3. Data: 2005-11-22 21:04:55

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <n...@j...bezdomna.pl> napisał w wiadomości

> Niedawno zadałam to samo pytanie na grupie, ale niestety... Czekam na
> wskazówki od wrocławianek razem z Tobą :) Agniecha
>
> Niewielki wybor koralikow drewnianych jest w Arenie przy ul.Komandorskiej,
kilka rodzajow jest na Klejowej, chyba w tej nowej pasmanterii w Tesco na
Bielanach tez widzialam. Na Bielanach sa cudne krzysztalki, juz sie na nie
zrujnowalam, kupilam tam tez bombki, sople i gwiazdki przezroczyste.

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

4. Data: 2005-11-23 15:07:18

Od: "r4mka" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakbys byla w Lubinie (70 km od wroclawia) to polecam pasmanterie Sowa (kolo
I. LO) tam jest duzy wybor wszytskiego i koralikow tez duzo widzialam... w
ogole to jedyna pasmanteria w ktorej widzialam taki wybor wszystkiego...caly
wroclaw sie przy niej chowa.... wiec moze wycieczka na zakupy??

pozdrawiam
daria

5. Data: 2005-11-24 10:03:02

Od: "MagdalenaST" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje!

Jak bede w poblizu to postaram sie odwiedzic. Moze jakies blizsze
namiary,jakas ulica?:) Nie znam kompletenie Lubina....

Pozdrawiam
Magda

6. Data: 2005-11-24 17:44:47

Od: "r4mka" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa znajduje sie na ul. M. Kopernika (pomiedzy bankiem zachodnim a I. LO)
obok jest tez sklep wedkarski. a cala ul.Kopernika jest bardzo blisko Rynku.

pozdrawiam
daria

Użytkownik "MagdalenaST" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Jak bede w poblizu to postaram sie odwiedzic. Moze jakies blizsze
> namiary,jakas ulica?:) Nie znam kompletenie Lubina....

[<wow>] Kartki oloicznosciowe wykonywane recznie
czapka z daszkiem [szydełko]
(szydełko) prośba o wzór
troszkę handangeru (tak się pisze?)
Aweter z duzym golfem :-)