[<wow>] Kartki oloicznosciowe wykonywane recznie

1. Data: 2005-11-22 08:49:23

Temat: [<wow>] Kartki oloicznosciowe wykonywane recznie
Od: "Beata" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Oferuje kartki oklicznosciowe wykonane w calosci recznie.
Beda one wspanialym zalacznikiem do kazdego prezentu, a takze oddzielnym
upominkiem na wszystkie okazje.
Zachecam do zakupu.

Cała kolekcja na:
http://www.bms.toya.net.pl/~beataambrozik/bms_06_kar
tki.html

Pozdrawiam
Beata
www.beataambrozik.prv.pl

2. Data: 2005-11-22 09:16:46

Od: "vampiro" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przesliczne :) Na pewno by sie spodobaly moim bliskim... :)

Weronika

3. Data: 2005-11-23 07:41:45

Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm... kartki piękne... ale wydaje mi się, że to forum chyba nie jest
odpowiednim miejscem na takie posty... przynajmniej do tej pory słuzyło ono
jako miejsce do wymiany doświadczeń. A reklama i ogłoszenia to już chyba
inne poletko...
pozdrawiam
Agnieszka

4. Data: 2005-11-23 14:35:08

Od: "MatiBaliNati" <m...@g...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Oferuje kartki oklicznosciowe wykonane w calosci recznie.
> Beda one wspanialym zalacznikiem do kazdego prezentu, a takze oddzielnym

Jesli w ogole juz napisalas na ta grupe, to powinnas umiescic w tamacie
slowo SPAM, bo jest to spam. Ta grupa ma zupelnie inne zastosowanie. To co
mozesz zrobic, to napisac nam jak te kartki robisz :) Bo my tu takie reczne
majsterkowiczki jestesmy i jakbysmy tak lubily wszystko kupowac, to bysmy
tych sweterkow, serwetek etc. nie robily z takim pietyzmem :)

5. Data: 2005-11-23 14:50:42

Od: "vampiro" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Boze.... uspokojcie sie nieco... Gdyby Beata tylko pochwalila sie jakie robi
kartki wszystkie bilyby jej brawo, a tak to wielki spam ojej....
Kartki sliczne, recznie robione, wiec w czym problem? No chyba, ze chodzi o
zwykla zawisc, ze ktos cos sprzedaje... sic!

Weronika

6. Data: 2005-11-23 14:57:24

Od: "MatiBaliNati" <m...@g...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vampiro" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Kartki sliczne, recznie robione, wiec w czym problem? No chyba, ze chodzi
> zwykla zawisc, ze ktos cos sprzedaje... sic!

Hehe, nie. Chodzi o zasmiecanie. Po to jest netykieta, zeby jej
przestrzegac. EOT.

7. Data: 2005-11-23 15:08:14

Od: "vampiro" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alez mi zasmiecanie... skoro po to jest netykieta to moze napisz do
wszystkich, ktorzy ja lamia [ zle podpinanie odpowiedzi, kilkakrotne
wysylanie, odpowiadanie w zlym miejscu itp itd]. Troche tolerancji... Net
jest na tyle duzy, ze wszystko sie w nim zmiesci ;) a jak sie nie podoba
taki watek to go nie czytasz i po sprawie :)

Weronika

8. Data: 2005-11-23 15:15:23

Od: "MatiBaliNati" <m...@g...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest na tyle duzy, ze wszystko sie w nim zmiesci ;) a jak sie nie podoba
> taki watek to go nie czytasz i po sprawie :)

No masz :) Wlasnie po to zamieszcza sie w temacie SPAM, zebym wiedziala, ze
nie czytac :) Kartki sliczne, ale wyrazilam swoja opinie, ze to mi sie
akurat tutaj nie podoba, wiec po prostu uszanuj ma wole, dobrze? I nie
przekonuj, bo to dziecinne.

9. Data: 2005-11-23 19:55:53

Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

vampiro <r...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Kartki sliczne, recznie robione, wiec w czym problem? No chyba, ze chodzi
> zwykla zawisc, ze ktos cos sprzedaje... sic

oj... widzę, że wsadziłam kij w mrowisko.
masz rację - gdyby Beata pochwaliła się kartkami - to byłoby jak najbardziej
na miejscu na tym forum, bo do tego właśnie służy :)
a zawiść? myślę, że nie ma tu dla niej miejsca :) Po to tutaj zaglądamy,
żeby się odprężyć w miłej atmosferze, czegoś nowego nauczyć, wymienić
doświadczenia, obejrzeć prace innych dziewczyn i itd.
A na marginesie - wiele forumowiczek sprzedaje swoje prace w necie, nie
tylko na allegro i o żadnej zawiści nie może być mowy, również w tym
kontekście. Internet rzeczywiście daje mnóstwo możliwości, wiele się w nim
może zmieścić, ale czy to powód, żeby go bez sensu zaśmiecać?
Pozdrawiam
Agnieszka

czapka z daszkiem [szydełko]
(szydełko) prośba o wzór