Gdzie wybór firan z organtyny (W-wa)?

1. Data: 2003-12-28 19:21:12

Temat: Gdzie wybór firan z organtyny (W-wa)?
Od: "Marudzik" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję długiej firanki jak najbardziej przezroczystej, gładkiej lub w
prosty wzór (np. pasy). Od jakiej kwoty zaczynają się ceny firan z organtyny
(wys. 260)? A może jest jakaś inna tkanina bardziej przezroczysta niż woal i
firanki żakardowe?
Marudzik

1. Data: 2003-12-29 08:11:47

Temat: Re: Gdzie wybór firan z organtyny (W-wa)?
Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marudzik" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Poszukuję długiej firanki jak najbardziej przezroczystej,
> gładkiej lub w prosty wzór (np. pasy). Od jakiej kwoty
> zaczynają się ceny firan z organtyny (wys. 260)? [...]

Organdyna/organza/woal w różnych kolorach, na metry (belka szeroka 1.40
lub 1.50, nie pamiętam dokładnie), bywa w Obi. Ceny - od 25 do ok. 80zł
za metr w zależności od wzoru.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-12-29 09:16:23

Od: "Marudzik" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Organdyna/organza/woal w różnych kolorach, na metry (belka szeroka 1.40
> lub 1.50, nie pamiętam dokładnie), bywa w Obi. Ceny - od 25 do ok. 80zł
> za metr w zależności od wzoru.
> Hanka Skwarczyńska

Byłam tam wczoraj :). Znalazłam coś odpowiedniego, ale nie było ilości
której potrzebuję, no i w cenie 77zł/mb. Szerokość 1,50 nie pasuje mi, musi
być wys. 2,60-3,00 (mam szerokie i wysokie okna, właściwie drzwi, bo od
podłogi). No i nie woal, bo jest za bardzo "mleczny", a nie przezroczysty.
Pytam o ceny, bo nie mam jeszcze orientacji i nie wiem czy te 77zł to dużo
czy nie (za organtynę, bo woale widziałam po 12zł/mb). A potrzebuję tego
sporo, więc cena nie jest bez znaczenia...
A może ktoś poda po prostu namiary na niezbyt drogie sklepy
firankowo-zasłonowe, żeby zadzwonić i zapytać?
Marudzik

1. Data: 2003-12-29 09:45:20

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]nie wiem czy te 77zł to dużo czy [...]

No to dla wyskalowania licznika: w Almi Decor przepiękna bordowa
organdyna 1600zł/mb :)))

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-12-29 12:05:43

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marudzik" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> A może ktoś poda po prostu namiary na niezbyt drogie sklepy
> firankowo-zasłonowe, żeby zadzwonić i zapytać?

Dobrze zaopatrziny sklep jest przy Gorczewskiej kierunek Babice, po lewej
stronie jakies 50m od skrzyzowania gorczewskiej z Lazurowa.

m.

1. Data: 2003-12-29 14:29:08

Od: "Marudzik" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to dla wyskalowania licznika: w Almi Decor przepiękna bordowa
> organdyna 1600zł/mb :)))
> Hanka Skwarczyńska

Dzięki. Zawsze w ten sposób pozbywam się wyrzutów sumienia, gdy kupuję coś
nie najtańszego.
Marudzik

1. Data: 2003-12-29 14:43:43

Od: "Marudzik" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobrze zaopatrziny sklep jest przy Gorczewskiej kierunek Babice, po lewej
> stronie jakies 50m od skrzyzowania gorczewskiej z Lazurowa.

Czy to sklep "Śliwa PH" Górczewska.257a/1?
Marudzik

1. Data: 2003-12-29 14:51:12

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]Zawsze w ten sposób pozbywam się wyrzutów sumienia, gdy
> kupuję coś nie najtańszego.

U mnie to działa tak: "O, popatrz, takie podobne talerzyki, a prawie o
jedną czwartą tańsze. No to zamiast sześciu kupimy dwanaście" :)

Pozdrawiam
Hanka, co uważa, że wszystkiego należy mieć po dwanaście. Co najmniej.
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2003-12-29 15:13:50

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to sklep "Śliwa PH" Górczewska.257a/1?

Zerknelam na mape, wyfdaje mi sie ze adres sie zgadza.

Pozdrawiam
m.

Jaki kupic pochlaniacz podszafkowy?
parapet pod Veluxem połaciowym?