Gdzie znaleźć inspiracje (przykłady) do aranżacji własnego mieszkania?

1. Data: 2009-10-22 10:19:06

Temat: Gdzie znaleźć inspiracje (przykłady) do aranżacji własnego mieszkania?
Od: GK <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mieszkanku przydał by się remont, ale nie bardzo mam pomysły co i jak
zrobić. Chętnie zaczerpnąłbym z jakiegoś źródła, obejrzał inne
mieszkania i wykorzystał podobne rozwiązania u siebie.
Znacie jakieś strony lub inne źródła z ciekawymi aranżacjami mieszkań?
Pozdrawiam,
Grzegorz

2. Data: 2009-10-22 11:12:19

Od: Qwerty <k...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tinyurl.com/yh9sjth

3. Data: 2009-10-22 11:44:56

Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 22 Oct 2009 13:12:19 +0200, Qwerty napisał(a):

> http://tinyurl.com/yh9sjth

Fajna witryna :)

--
Kapsel
http://kapselek.net

MOJA PORADA NA ZIMĘ...
Przenośny (samochodowy) odtwarzcz DVD - problem z pilotem
Jaki dzwonek bezprzewodowy wybrać?
prace remontowo-wykonczeniowe oferta
Parowanie okien