Geje bogacze ochrzcili dzieci

11. Data: 2010-07-08 08:52:18

Temat: Re: Geje bogacze ochrzcili dzieci
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sender" <l...@n...piotrek> napisał w wiadomości
news:i141ed$cf8$1@news.onet.pl...

A chciałem cię spytać. Skończyłeś zawodówkę, czy nawet nie zacząłeś ? ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

12. Data: 2010-07-08 09:17:10

Od: Sender <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:
> Użytkownik "Sender" <l...@n...piotrek> napisał w wiadomości
>
> A chciałem cię spytać. Skończyłeś zawodówkę, czy nawet nie zacząłeś ? ;)
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

A co, chcesz się dowartościować?
Czy może robię ci taki niesmak
w zainteresowaniu bogatymi gejami?
No tak, przecież biednych zawsze fascynują bogaci.
S.

13. Data: 2010-07-08 09:23:37

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co, chcesz się dowartościować?
> Czy może robię ci taki niesmak
> w zainteresowaniu bogatymi gejami?
> No tak, przecież biednych zawsze fascynują bogaci.
> S.

Idąc powyższym twoim tokiem rozumowania, jasnym staje się dlaczego temat
bogatych gejów jest dla ciebie nieciekawy ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

14. Data: 2010-07-08 10:34:29

Od: Sender <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> [...]
>
> Idąc powyższym twoim tokiem rozumowania, jasnym staje się dlaczego temat
> bogatych gejów jest dla ciebie nieciekawy ;)

Prawie inteligentna pyskówka, gdyby tylko twoja żenująca próba analogii
nie wynikała jedynie z przymusu zajęcia tak żałosnej postawy zachowawczej.
Sorry, to nic osobistego, ale chyba raczej nie jestem dłużej
zainteresowany tym shitem, który masz w głowie i potem tu do zaoferowania.
Więc trzymaj kurs ode mnie ;-)
S.

15. Data: 2010-07-08 11:11:23

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sorry, to nic osobistego, ale chyba raczej nie jestem dłużej
> zainteresowany tym shitem, który masz w głowie i potem tu do zaoferowania.
> Więc trzymaj kurs ode mnie ;-)
> S.

... więc powiadasz że shit w głowie, też nie jest dla ciebie czymś
interesującym ? ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

16. Data: 2010-07-08 11:32:48

Od: Sender <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:
> Użytkownik "Sender" <l...@n...piotrek> napisał w wiadomości

> ... więc powiadasz że shit w głowie, też nie jest dla ciebie czymś
> [...]

Powiadam, że chyba, bo ten co tu wrzucasz jest trochę kiepski,
choć być może można odnieść takie intuicyjne wrażenie,
że w niektórych wąskich obszarach wiedzy bywasz czasem niegłupi.
W każdym bądź razie, jak dotąd twoja 'wyobraźnia werbalna'
wg nomenklatury byłej Ewki oscyluje gdzieś na poziomie Qury,
a ten z kolei raczej nie powala.
Więc albo się sprężysz trochę intelektualnie, albo wracasz do kurnika.
S.

17. Data: 2010-07-08 11:34:40

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lip, 09:37, "Przemyslaw Debski" <p...@g...pl> wrote:
> Uzytkownik "Hanka"
> Ale to dobrze, zle, ciekawie, fajnie czy skandal czy co ? W sensie próby
> rozszyfrowania "No cóz." ;)

Ano wlasnie.
Czy moje NO COZ musi zaraz posiadac jakis
sens i podtekst?
Czy MUSIMY kazda informacje klasyfikowac
i oceniac?

18. Data: 2010-07-08 11:35:21

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a ten z kolei raczej nie powala.
> Więc albo się sprężysz trochę intelektualnie, albo wracasz do kurnika.

Strasznie się rozpisujesz, jak na kogoś niezainteresowanego ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

19. Data: 2010-07-08 11:39:18

Od: Sender <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "Sender" <l...@n...piotrek> napisał w wiadomości

> Strasznie się rozpisujesz, jak na kogoś niezainteresowanego ;)
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Hmm... jeśli to jest strasznie, to chyba wiesz co robić.
I jeśli byłbyś tak uprzejmy, to w podskokach ;-)
S.

20. Data: 2010-07-08 11:48:02

Od: Sender <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> Ano wlasnie.
> Czy moje NO COZ musi zaraz posiadac jakis
> sens i podtekst?
> Czy MUSIMY kazda informacje klasyfikowac
> i oceniac?

No cóż, widać, że niektórzy nie mogą nic normalnego
tu wrzucić, tylko jak nie dewiacje to w dodatku
jeszcze na tle jakiś ( ;-P )konfliktów ideologicznych.
Całe szczęście, że moja matka nie interesowała się
pedałami i ich ekumenicznymi możliwościami,
bo teraz to normalnie aż strach się bać.
S.

do Jakuba - jeśli zechce się do mnie odezwać
dobra wiadomość
Zgrzybiałe owady
Re: chcecie nie mieć grzechu?
Wiedza o zarobkach przyjaciół nas przygnębia ? :>