Geje bogacze ochrzcili dzieci

21. Data: 2010-07-08 11:51:38

Temat: Re: Geje bogacze ochrzcili dzieci
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sender" <l...@n...piotrek> napisał w wiadomości
news:i14dco$g2b$1@news.onet.pl...

> Hmm... jeśli to jest strasznie, to chyba wiesz co robić.
> I jeśli byłbyś tak uprzejmy, to w podskokach ;-)
> S.

Nie - nie wiem. Wyjaśnij proszę co chciałbyś abym zrobił uprzejmie i w
podskokach ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

22. Data: 2010-07-08 12:09:24

Od: Sender <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "Sender" <l...@n...piotrek> napisał w wiadomości

> Nie - nie wiem. Wyjaśnij proszę co chciałbyś abym zrobił uprzejmie i w
> [...]

Z tego co sam prowadziłem kiedyś trening brygady naukowców-dżentelmenów
to polecam np.
http://www.youtube.com/watch?v=mBWLGqy3Llk&feature=r
elated
choć skip c będzie wyglądał chyba bardziej elegancko i dostojnie ;-)
S.

23. Data: 2010-07-08 12:25:37

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...
On 8 Lip, 09:37, "Przemyslaw Debski" <p...@g...pl> wrote:

> Ano wlasnie.
> Czy moje NO COZ musi zaraz posiadac jakis
> sens i podtekst?

Musi mieć jakiś sens. Nawet jeśli było pisane bezwiednie w stanie opętania
przez demona ;)
Mało tego. Nie dość że musi - to na dodatek obstaję twardo, że Twoje "no
cóż" jakiś sens posiada, choćby z samej racji że zaistniało. A zaistnieć
mogło tylko w wyniku czegoś, jakiegoś procesu.

> Czy MUSIMY kazda informacje klasyfikowac
> i oceniac?

Musimy. Niestety musimy ;) To się dzieje z automatu. Kwestią jest tylko
zakres worka z napisem "to mi wisi", do którego wrzucanie możemy mylić z
nieklasyfikowaniem i nieocenianiem ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

24. Data: 2010-07-08 12:50:50

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
elated
> choć skip c będzie wyglądał chyba bardziej elegancko i dostojnie ;-)

Naprawdę nie umiesz wprost wyrażać swoich oczekiwań, tylko działasz na
zasadzie "zrób tak jak na tym filmie" ? ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

25. Data: 2010-07-08 13:26:09

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-08 09:55, Przemysław Dębski pisze:
> Użytkownik "Sender" <l...@n...piotrek> napisał w wiadomości

> Niedobrze piotrusiu pimpusiu, niedobrze - stare sprawdzone metody już
> nie działają - powinienneś wymyślić coś nowego, żeby ludzi "za serce
> chwycić". A tym czasem od dawna nikt ci nie kazał spierdalać - więc ja
> to czynię ;)
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.
kocham Cię, nie bój się

26. Data: 2010-07-08 16:28:34

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-07-08 13:35, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Sender" <l...@n...piotrek> napisał w wiadomości

> Strasznie się rozpisujesz, jak na kogoś niezainteresowanego ;)

Musi coś kole. A ja akurat pazurki opiłowuję.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

27. Data: 2010-07-09 02:01:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka , a wiesz że za parę dni będzie parada europejska geji w polsce
i słuchałem Konserwatystki z Anglii na ten temat, bardzo radykalnej i
ona mówi, że te sprzeciwy do parad w polsce to jest głupota a nie
konserwatyzm, dlaczego wogóle w polsce miesza się konserwatwizm z
głupotą, jak jedno z drugim nie ma nic wspólnego, te sprzeciwy
wyrastają z homofobii, a nie ze sposobu życia konserwatywnego, bo ona
jest bardzo konserwatywna i tak chce żyć, ma do tego prawo, ale nic
jej do tego co robią inni, byleby nie zwalczali jej stylu życia.

28. Data: 2010-07-09 07:11:49

Od: Sender <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-07-08 13:35, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i
> marudzi:

> Musi coś kole. A ja akurat pazurki opiłowuję.
>
> Qra

Widzę, że kierowana właściwą Ci atawistyczną empatią chcesz dać koledze
małe fory?
Tylko nie chamiej tutaj zbytnio, bo nie ma aż takiej potrzeby.
S.

29. Data: 2010-07-09 07:42:26

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisal w wiadomosci grup

c.html

> Pecunia non olet.

Od lat istnieje w Kosciele Anglikanskim rozlam- wlasnie spowodowany
stosunkiem do homoseksualizmu. Ci, którzy sa tradycjonalistami, poszukali
wsparcia w Kosciele Rzymsko- Katolickim, wracajac na jego lono.
Takze- nie o pieniazki tu idzie.
--
Chiron

Prawda, Prostota, Milosc.

30. Data: 2010-07-09 07:43:44

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci grup
> [...]
> Czy moje NO COZ musi zaraz posiadac jakis
> sens i podtekst?
> Czy MUSIMY kazda informacje klasyfikowac

Zaczynasz temat, dyskusja sie rozwija, poznajesz zdania interlokutorów-
Haniu, czas na Twój komentarz, jak przypuszczam.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Milosc.

do Jakuba - jeśli zechce się do mnie odezwać
dobra wiadomość
Zgrzybiałe owady
Re: chcecie nie mieć grzechu?
Wiedza o zarobkach przyjaciół nas przygnębia ? :>