Gender: "- Jeśli to się sprawdzi, to społeczeństwo wymrze"

31. Data: 2013-12-30 17:44:07

Temat: Re: Gender: "- Jeśli to się sprawdzi, to społeczeństwo wymrze"
Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-30 16:07, Ikselka pisze:

> No popaczciepaństwo, a cóżrobi PO? - czepianie się Kościoła zamiast czynić
> konkretne kroki ku polepszniu bytu i perspektyw obywateli, zwłaszcza
> młodych. Pracy nie ma, młodzi za gtranicą mają dzieci, nie w Ojczyźnie,
> albo wegetują na śmieciowych umowach i zarobkach bez perspektyw na
> emeryturę, a ci robią sobie igrzyska kosztem Kościoła, ludziom we łbach
> robiąc sieczkę i to właśnie z tego, co ostatniego cennego im pozostało w
> tym bagnie, a co ich trzyma jako tako przy życiu :->

Nie wiem, skąd Ci się tutaj urodziła PO, wszak całkiem nie o tym mowa.
Chyba, że papież Franciszek należy do PO?

32. Data: 2013-12-30 18:07:07

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.12.2013 16:07, Ikselka pisze:

> [...]
> robiąc sieczkę i to właśnie z tego, co ostatniego cennego im pozostało w
> tym bagnie, a co ich trzyma jako tako przy życiu :->

Bagno bagnem ale kościół sam się nie sprzątnie:
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2013/12/fe9fe4
a9b1cb56b9d01eecc087accf71_original.jpg?1388312819

33. Data: 2013-12-30 18:25:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Dec 2013 17:44:07 +0100, Sara napisał(a):

> Nie wiem, skąd Ci się tutaj urodziła PO, wszak całkiem nie o tym mowa.
> Chyba, że papież Franciszek należy do PO?

Trudno, analogii między Waszymi oskarżeniami wobec KK a moimi wobec PO nie
chwytasz, a mnie się tłumaczyć nie chce.
--
XL

34. Data: 2013-12-30 18:28:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Dec 2013 18:07:07 +0100, CookieM napisał(a):

> Bagno bagnem ale kościół sam się nie sprzątnie:
> http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2013/12/fe9fe4
a9b1cb56b9d01eecc087accf71_original.jpg?1388312819

Zaiste ludzie to mają problemy. Tak trudno zrozumieć, ze jak się do
kościołą chodzi, to się tam samemu na butach błoto (żeby nie powiedzieć
bagno) nosi i wypada czasem po sobie posprzątać.
Ja wynajmuję, bo czasu nie mam żeby iść. Chętnych do zarobienia jest sporo.
--
XL

35. Data: 2013-12-30 18:36:45

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-30 18:25, Ikselka pisze:

> Trudno, analogii między Waszymi

Dzięki za pluralis majestatis, ale aż tak nie musisz się czołobitnić :)

> oskarżeniami wobec KK a moimi wobec PO nie
> chwytasz, a mnie się tłumaczyć nie chce.

OK, nie fatyguj się, bo się zmęczysz, masz tu na pociechę wierszyk.
A innym na uciechę.
Wyłowiony w sieci.

Kiedy z dżenderem bawi się dziatwa,
księdza w tym rola wcale niełatwa,
wciąż musi karcić gromkimi słowy
i pokrzykiwać głosem surowym:
czekaj, dżenderze, niech ja cię chwycę!
Po coś Marysi wlazł pod spódnicę?
Teraz ja muszę jej w majtkach gmerać,
żeby wyciągnąć stamtąd dżendera,
a z drugiej strony już prosi Gienek,
żebym też wyjął mu ze spodenek...
Dobrze, dziecino, rozepnij pory,
obsłużę wszystkie chętne bachory,
bo nie ma zgody, by przyszłość nacji
uległa zgubnej dżenderyzacji!

36. Data: 2013-12-30 18:48:46

Temat: Re: Gender: "- Jeśli to sę sprawdzi, to społeczeństwo wymrze"
Od: LeoTar <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Tak. Jak zresztą historia pokazuje.

Historia państwa polskiego pokazuje, że Krk w Polsce stał zawsze na
straży interesów Watykanu nawet za cenę uzależniania Polski od państw
ościennych

> A to już nie Twoja sprawa, że i ile daję na tacę i w co wierzę.

Możesz sobie wierzyć w co chcesz i dawać ile chcesz bylebyś nie
naruszała moich interesów. Ale kiedy Krk bierze pełnymi garściami z kasy
publicznej i samorządowej to juz jest mój interes bo ja sobie nie życzę
łożyć na tę instytucję. Poodobnie z wiarą - możesz wierzyć w co Ci sie
tylko podoba ale nie narzucaj tej swojej wiary całemu otoczeniu. Każdy
ma prawo dokonać niezależnego wyboru i przy nim pozostać.

LeoTar - Sunrise Services
LeoTar'a rozmowy o wychowaniu @ http://leotar.friko.pl/spring_2013/

37. Data: 2013-12-30 18:59:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Dec 2013 18:36:45 +0100, Sara napisał(a):

> Dzięki za pluralis majestatis, ale aż tak nie musisz się czołobitnić :)

No jak to? - tutaj liczba mnoga jest uzasadniona, Ciebie i globka dotyczy
bowiem. A że z dużej litery? - taki jest polski zwyczaj zwracania się nią
do adresata korespondencji.

> OK, nie fatyguj się, bo się zmęczysz, masz tu na pociechę wierszyk.
> [...]

Żenujący masz gust w rozrywce...

--
XL

38. Data: 2013-12-30 19:04:35

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 30 grudnia 2013 13:44:45 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
permanentnie chcą wkurzyć żeby wykazać jaki jest mały a Maryja do nich:

> O, znalazł się naśladowca Jezusa :-]

Raczej specjaly for ju POdstawilem się w miejsce faryzeuszy
a ciebie pod Miriam...ale widzisz przecież to co chcesz.

39. Data: 2013-12-30 19:07:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Dec 2013 18:48:46 +0100, LeoTar napisał(a):

> Historia państwa polskiego pokazuje, że Krk w Polsce stał zawsze na
> straży interesów Watykanu nawet za cenę uzależniania Polski od państw
> ościennych

A to już co tam sobie kto interpretuje.

> [...]
> naruszała moich interesów. Ale kiedy Krk bierze pełnymi garściami z kasy
> publicznej i samorządowej to juz jest mój interes bo ja sobie nie życzę

Ależ przecież Ty łożysz na samolot dla premiera, żeby do Sopotu codziennie
mógł plecieć, i na suknie dla premierowej, żeby godnie reprezentowała twą
kieszeń - nie pultaj się tak więc, bo tylko ta część pieniędzy, która
pochodzi ode mnie, idzie na KK. Każdy jak widzisz łoży na co chce :->

> Poodobnie z wiarą - możesz wierzyć w co Ci sie
> tylko podoba ale nie narzucaj tej swojej wiary całemu otoczeniu. Każdy
> ma prawo dokonać niezależnego wyboru i przy nim pozostać.

Nie narzucaj "całemu otoczeniu", że ktokolwiek coś Ci narzuca w kwestii
wiary, bo to bzdura wierutna jest. Jeżeli kiedyś w tzw czarnej godzinie
ostatnim odruchem woli wypowiesz znamienne "Boże!", będzie to tylko i
wyłącznie TWÓJ wybór, jedyny naprawdę niezależny w całym Twoim życiu, jaki
uczyniło przed Tobą już wielu równie zagorzałych przeciwników KK, co Ty.
3-)
--
XL

40. Data: 2013-12-30 19:10:31

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-30 18:59, Ikselka pisze:

> Żenujący masz gust w rozrywce...

Tak, wyrocznio elegancji, zaiste czysta żenua, ten mój nieszczęsny
guścior :)

Dziewa Krzywda...
Dziewa Krzywda...
Desocjalizacja howto
(Pseudo)sataniści vs okultyzm vs uprzedzenia - z nieistniejącego już magazynu FNORD
emce, zdumiony i spółka