Gender: "- Jeśli to się sprawdzi, to społeczeństwo wymrze"

81. Data: 2013-12-31 16:13:29

Temat: Re: Gender: "- Jeśli to sę sprawdzi, to społeczeństwo wymrze"
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-31 15:20, Ikselka pisze:

> Tryb przypuszczający i od razu biegniesz z plasterkiem? - przedwcześnie.

Mam taki odruch pomocy. Bezwarunkowy.

Ewa

82. Data: 2013-12-31 16:15:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-31 15:33, konik bujany pisze:

> pogratulować :))))

I wzajemnie, wzajemnie. :)

> to wszystkim to w kierunku tematu wątku ?
> :)))

Wszystkim nie w temacie, ale jak w dacie. :)

Ewa

83. Data: 2013-12-31 16:19:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
layer_detailpage

> zbyt radosne ( no i tym samym prostackie ) ? :)))

Zbyt uszy bolą, a to nie wróży dobrej zabawy.

> to tak pod dzisiejsza imprezę ?
>
> czy raczej - niech się pogrąży w przeintelektualizowanej
> wyszukanej desperacji :))))

Fin de siecle mamy wprawdzie za sobą, ale i tak możemy iść na całość.

> e tam - ja jak zawsze - obstaje za prostotą -
> moga byc nawet brudne ręce ( w wodzie się
> umyją ) byle co innego było czyste :))))

Czyli ręka rękę (i nie tylko) umyje. Niech będzie. :)

Ewa

84. Data: 2013-12-31 16:55:15

Od: "konik bujany" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2013-12-31 15:33, konik bujany pisze:
>

> Fin de siecle mamy wprawdzie za sobą, ale i tak możemy iść na całość.

> Czyli ręka rękę (i nie tylko) umyje. Niech będzie. :)

ale ugodowa jesteś ?
do rany, jak plasterek, przyłóż :)))

ale to pewnie tylko dziś - bo specjalny dzień ?
Ale i tak miło :)))))

85. Data: 2013-12-31 16:55:31

Od: "konik bujany" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2013-12-31 15:33, konik bujany pisze:
..

> I wzajemnie, wzajemnie. :)

Wzajemności "...ci u nas dostatek, ale i te przyjmuję jako ... "
:))))))

> Wszystkim nie w temacie, ale jak w dacie. :)

a to sie dołącze :)))))

86. Data: 2014-01-01 10:48:41

Temat: Re: Gender: "- Jeśli to się sprawdzi, to społeczeństwo wymrze"
Od: Trybun <C...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-29 18:38, m...@g...com pisze:
> - powiedział ksiądz w poznańskiej katedrze po odczytaniu listu Episkopatu Polski w
sprawie ideologii gender.

8294,_Spoleczenstwo_wymrze____ksieza_czytaja_i_komen
tuja.html

Jako od księdza można zrozumieć takie słowa troski, jako od normalnego
człowieka są dość głupie i naiwne.

87. Data: 2014-01-01 10:52:00

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-29 18:38, m...@g...com pisze:

> - powiedział ksiądz w poznańskiej katedrze po odczytaniu listu Episkopatu Polski w
> [...]

Problem nie jest że wymrze, ale będzie miało problemy psychiczne

88. Data: 2014-01-01 12:41:32

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 1 stycznia 2014 10:52:00 UTC+1 użytkownik zdumiony napisał:

Polski w sprawie ideologii gender.

8294,_Spoleczenstwo_wymrze____ksieza_czytaja_i_komen
tuja.html

> Problem nie jest �e wymrze, ale b�dzie mia�o problemy psychiczne

już ma i będzie miało wieksze

89. Data: 2014-01-01 12:42:51

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 1 stycznia 2014 10:48:41 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

Polski w sprawie ideologii gender.

8294,_Spoleczenstwo_wymrze____ksieza_czytaja_i_komen
tuja.html

> Jako od ksi�dza mo�na zrozumie� takie s�owa troski, jako od normalnego
>
> cz�owieka s� do�� g�upie i naiwne.

mierzysz ludzi rozna miara zaleznie od tego kim sa? ;)

90. Data: 2014-01-01 13:01:03

Od: Trybun <C...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-01 12:42, m...@g...com pisze:

> [...]
8294,_Spoleczenstwo_wymrze____ksieza_czytaja_i_komen
tuja.html

> mierzysz ludzi rozna miara zaleznie od tego kim sa? ;)

Raczej wg. tego czym się zajmują. Tak więc w odróżnieniu od człowieka
nauk ścisłych nie oczekuje takiego samego zachowania jak od księdza.

Dziewa Krzywda...
Dziewa Krzywda...
Desocjalizacja howto
(Pseudo)sataniści vs okultyzm vs uprzedzenia - z nieistniejącego już magazynu FNORD
emce, zdumiony i spółka