Re: Gender. Rzeczywistość wyje.

1. Data: 2014-01-03 17:41:54

Temat: Re: Gender. Rzeczywistość wyje.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Jan 2014 17:29:25 +0100, Ikselka napisał(a):

> http://wielodzietni.org/discussion/23018/afera-gende
r-w-przedszkolu/p1

"Tatusiu, też możesz chodzić w sukienkach."
http://wsumie.pl/kraj/84243-afera-gender-w-przedszko
lu#
--
XL

2. Data: 2014-01-03 19:41:20

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Od twojej głupoty. Czy mi się wydaje czy kiedyś byłaś mniej upadłą kobietą na
rozumie, czy mnie coś się kiedyś zwidziało?.
Bo nikt nie ubiera dzieci w sutanny, bo by wszyscy wtenczas wrzeszczeli że dzieci w
zboczone symbole przebierają ,chodzi o sterotypy męskości i kobiecości.
Prosty przykład, sala przedszkolna, a do dziecka, chłopca, podchodzi wychowawca i
mówi : nie rycz jak baba.
1. Chłopiec będzie zahamowany emocjonalnie, zamiast gadać będzie flaszka i topienie
żali.
2. Dziewczynki które to słyszą co czują, czują że są gorsze gatunkowo bo one płaczą,
a chłopcy nie powinni być jak okropne dziewczynki.

O to idzie z Gender w przedszkolu, o nieświadome poniżanie lub blokowanie rozwoju
przez sterotypy społeczne.
Propaganda kleru to jak zwykle obłuda i nienawiść, bo się kobiety po partnersku
traktuje jak Jezus, który był Gender. A kler to faryzeusze, bo kobiety to niewolnice,
gorsze i my decydujemy gdzie ich miejsce.

3. Data: 2014-01-03 19:50:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Jan 2014 10:41:20 -0800 (PST), anioł śmierci napisał(a):

> O to idzie z Gender w przedszkolu,

Pytanie dlaczego w przedszkolu, ciućmo. Bo tam najłatwiej robić wodę z
mózgu maluchom, trzymając niezamożnych rodziców w szachu, "bo wyrzucę z
państwowego przedszkola" i niech szukają sobie wiatru w prywatnym, które
kosztuje jak za zboże :->

> o nieświadome poniżanie lub blokowanie rozwoju przez sterotypy społeczne.

Te "stereotypy społeczne" to zdrowe odruchy społeczne, które trzymają
ludzkość przy życiu. Genderowcy chcieliby je stłumić, żeby m.in. dzieci
pedofilom na talerzu podstawić pod... no na pewno nie pod nos :->
--
XL

4. Data: 2014-01-03 19:51:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Jan 2014 10:41:20 -0800 (PST), anioł śmierci napisał(a):

> Propaganda kleru to jak zwykle obłuda i nienawiść, bo się kobiety po partnersku
traktuje jak Jezus, który był Gender.

Bo chodził w sukience?
:-D
:-D
:-D
--
XL

5. Data: 2014-01-03 20:09:01

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Ty może idź do lekarza takiego od głowy, bo jeśli klerowska skrajnie dla debili ze
wsi propaganda, nawet ciebie łapie, to chyby nie tylko u mnie wzbudzasz obrzydzenie i
żal jakiś ...iż tak skończyłaś.
1. Pamiętasz wypowiedź księdza z pabianic , co wypowidał się że dzieci same
potrzebują seksu. To typowe dla katolików, że im się wydaje że niewinne rozwojowe
dotykanie się dzieci i szukanie granic przyzwolenia na zachowanie , to erupcja
orgastyczna jakaś. On to powiedział szczerze bo bez edukacji ta osoba nie wię że
dziecko nie o seksie który dorosłemu się wydaje, tylko o poznawaniu siebie i
rzeczywistości . Po edukacji takich pomyłek nie ma. A edukacja jest dostosowana do
wieku przedszkolaków, tylko ciebie chyba nikt dobrze nie zerżnął i ci się wyobraża
ostre jebanko lub komuś kto ci to przekazał.
2. Niestety ale nie ma tak obecnie iż facet po mamuta, kobita w domu przy dzieciach,
świat się zmienił i tatusie też będą wychowywali dzieci zamiennie z kobietami. Co
raczej podoba się kobietom bo przygotowuje mężczyzne do współczesnego świata i raczej
z biegiem czasu i już się tak dzieje ,najwięcej samotnych jest chłopów ze wsi , bo
oni są jak kler do niczego się nie nadają. Nadal tkwią w mentalności że dom i
wspólnota to nie jego działka.

6. Data: 2014-01-03 20:12:19

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-03 19:51, Ikselka pisze:

> Bo chodził w sukience?

Raczej nie dała mu matula sukienki...
http://kotlet.pl/fb/88761/dzender

7. Data: 2014-01-03 20:39:15

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mózgu maluchom, trzymając niezamożnych rodziców w szachu, "bo wyrzucę z
> państwowego przedszkola" i niech szukają sobie wiatru w prywatnym, które

Koszta zboża radzę zweryfikować. Byś się nie zdziwiła.

8. Data: 2014-01-03 21:02:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 03 Jan 2014 20:39:15 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-01-03 19:50, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Koszta zboża radzę zweryfikować. Byś się nie zdziwiła.

Wystarczy że zweryfikujesz sobie genezę tego przysłowia.

--
XL

9. Data: 2014-01-03 21:30:58

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczy że zweryfikujesz sobie genezę tego przysłowia.

Mentafory i to w dodatku Twoje mam tłuaczyć Ci?
Nie poczuwam się do pedagogicznego powołaństwa.

10. Data: 2014-01-04 15:23:55

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anioł śmierci" <7...@m...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Ikselka
> Ty może idź do lekarza takiego od głowy

ciućma posp. <o kobiecie niezdarnej, mało rozgarniętej>

W obronie kobiety
Teraz na Discovery Historia - o gwałtach Armii Radzieckiej!
Ogłupianie
W Kolorado marihuana legalna
Chore prawo