Geniusz

31. Data: 2008-08-20 16:02:12

Temat: Re: Geniusz
Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Sie, 17:45, Yyy <y...@m...o2.pl> wrote:
> Panslavista <p...@i...pl> wrote in news:4d173e80-aa90-4254-913d-
> 8...@2...googlegroups.com:

> racja! a jak sobie wyobrazasz geniusza XXI wieku?
> podaj jakies przyklady!
>
> --
> Y?

Już pisałem, że jestem bardzo skromny.

32. Data: 2008-08-20 16:53:53

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@i...pl> wrote in news:501d7107-6c66-43fc-867a-
8...@b...googlegroups.com:

> Juz pisalem, ze jestem bardzo skromny.

i co, tylko 1 sobie zyje w dzisiejszych czasach? :)

--
Y?

33. Data: 2008-08-20 18:41:42

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Sie, 18:53, Yyy <y...@m...o2.pl> wrote:
> [...]
> 8...@b...googlegroups.com:

> i co, tylko 1 sobie zyje w dzisiejszych czasach? :)

A spotkałeś drugiego?

34. Data: 2008-08-20 19:21:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Aug 2008 11:41:42 -0700 (PDT), Panslavista napisał(a):

> A spotkałeś drugiego?

Dobre.
"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.

35. Data: 2008-08-21 10:03:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Gdy slysze z ust Zyda,ze naród zydowski jest jak inne,odczuwam to
mniej wiecej jak gdybym slyszal Michala Aniola twierdzacego,ze niczym
od nikogo sie nie rózni,Szopena,domagajacego
sie,,normalnego,,zycia,Beethovena,zapewniajacego ze i on ma prawo do
równosci.Niestety!Ci,którym dano prawo do wyzszosci,nie maja prawa do
równosci.Nie ma narodu bardziej oczywiscie genialnego-i mówie to nie
tylko dlatego,ze oni zawarli w sobie najwazniejsze inspiracje
swiata,ze co chwila wybuchaja jakims wielkopomnym nazwiskiem,ze
wycisneli pieczec swoja na dziejach.Geniusz zydowski jest oczywisty w
samej swojej strukturze,to jest w tym,ze podobnie jak genialnosc
indywidualna,jest najscislej polaczony z
choroba,upadkiem,ponizeniem.Genialny,dlatego ze chory.Wyzszy,gdyz
ponizony.Twórczy bo anormalny.Ten naród,jak Michal Aniol,Szopen i
Beethoven jest dekadencja,która przetwarza sie w twórczosc i
postep.Ten naród nie ma latwego dostepu do zycia,jest w niezgodzie z
zyciem-dlatego staje sie kultura.

36. Data: 2008-08-21 10:11:36

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

glob<r...@g...com>
b.googlegroups.com

> [...]
> Beethoven jest dekadencja,która przetwarza sie w twórczosc i
> postep.Ten naród nie ma latwego dostepu do zycia,jest w niezgodzie z

Cos w tym na pewno jest na rzeczy. Zgrzyta mi tylko nieco ostatnia mysl.
Jest co najmniej niedokonczona.
Bo kultura zydowska jest zwrócona ku zyciu.
Ilekroc czytam cos z literatury pieknej autorstwa zydowskiego pisarza,
tylekroc czuje, ze dotykam zycia samego.
Moze jednak maja latwy dostep do zycia. A moze tylko absolutnie genialnie je
podpatruja (to by pasowalo do Twojej teorii).

Don Gav

37. Data: 2008-08-21 10:21:04

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone<s...@l...po>

[...]
> [...]
> Moze jednak maja latwy dostep do zycia. A moze tylko absolutnie
> genialnie je podpatruja (to by pasowalo do Twojej teorii).

M.in. Adolf Rudnicki, Leo Lipski.

Don

38. Data: 2008-08-21 10:23:51

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone<s...@l...po>

> Don Gavreone<s...@l...po>
>
> [...]
>
> M.in. Adolf Rudnicki, Leo Lipski.

Lesmian.

Don

39. Data: 2008-08-21 10:29:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavereone-kochane zdrowie nikt sie nie dowie,jak smakujesz.Puki
sie nie popsujesz.

40. Data: 2008-08-21 11:05:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone-kultura jest tworem ludzi slabych,nie mogacych sprostac
zyciu.Ucieczka od zycia,stanowi o nadwrazliwosci na zycie np:Szulc i
jego masochistyczne sklonnosci do utopienia siebie w sztuce.Zginol
tylko dlatego,iz dwóch niemców sie miedzy soba pospieralo,a jeden z
nich lubil Szulca za jego rysunki i...

20080819
Re: fizyka, filozofia, urojenia
Hitler - profil psychologiczny