Geza Vermes

1. Data: 2010-07-19 16:22:06

Temat: Geza Vermes
Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Geza Vermes mówi, że Jezus bardzo ufał Bogu i uważał, że należy od razu
iść za tchnieniem wewnętrznym, nie odwlekać, nie zatrzymywać

2. Data: 2010-07-19 21:15:12

Temat: Re: Geza Vermes
Od: "bartez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek Zawodny" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Geza Vermes mówi, że Jezus bardzo ufał Bogu i uważał, że należy od razu
> iść za tchnieniem wewnętrznym, nie odwlekać, nie zatrzymywać

No bo może z czasem do głowy przyjść coś mądrego i z "tchnienia" lipa ;).

3. Data: 2010-07-20 04:23:53

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-19 23:15, bartez pisze:
> U?ytkownik "Piotrek Zawodny"<p...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
>
> No bo mo?e z czasem do g?owy przyj?? co? m?drego i z "tchnienia" lipa ;).

słuchaj, niektóre jednak rzeczy trzeba robić od razu :) np ja kiedyś
bardzo chciałem się załatwić gdy byłem w kinie jako przedszkolak. jednak
za długo się powstrzymywałem, co w efekcie spowodowało coś czego możesz
się domyślić

4. Data: 2010-07-23 15:32:45

Od: "bartez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardzo chciałem się załatwić gdy byłem w kinie jako przedszkolak. jednak
> za długo się powstrzymywałem, co w efekcie spowodowało coś czego możesz

Są czynności nieuniknione (jak ten przykład w kinie):))) i człowiek wie, że
musi coś zrobić bo tak i już.
Ale są też rzeczy, które można zrobić później, na różne sposoby lub nie
zrobić ich wcale ;).
Ty w kinie podjąłeś męską decyzję i lipa ;)

5. Data: 2010-07-29 08:31:40

Od: zofia natas <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lip, 18:22, Piotrek Zawodny <p...@o...pl> wrote:
> Geza Vermes mówi, że Jezus bardzo ufał Bogu i uważał, że należy od razu
> iść za tchnieniem wewnętrznym, nie odwlekać, nie zatrzymywać

a ten geza vermes, kimkolwiek jest, rozumiem - znał jezusa osobiście i
o tym z nim rozmawiał???
"tchnienie wewnętrzne, nie odwlekać, nie zatrzymywać"
generalnie tak, zgadzam się z tym: jak masz gazy i cię ciśnie to nie
zatrzymuj i nie odwlekając skieruj się do najbliższej ubikacji.

6. Data: 2010-07-29 08:41:47

Od: `l'oś <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zofia natas" <s...@w...pl> napisał
..
> [...]
> iść za tchnieniem wewnętrznym, nie odwlekać, nie zatrzymywać

/a ten geza vermes, kimkolwiek jest, rozumiem - znał jezusa osobiście i
.
Nie no, ale papież na pewno rozmawiał osobiście z Jezusem,
a poza tym ma numer na komórke do Pana Boga,
a właściwie to trzy numery - ha, ha !
No bo chyba każda z osób Bozych
ma własny, tak ? :o/

zdar