Giełda kwiatowa we Wrocławiu

1. Data: 2007-03-12 17:26:46

Temat: Giełda kwiatowa we Wrocławiu
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pojechałem po doniczki.Pod bramą byłem o godz.7,30. Bramkarz mówi, bilet
za wjazd 40 zł, ale od ósmej,6zł. od osoby. Zjechałem na parking i pytam,
czy mogę wejść, zobaczyć, czy na stoisku są takie doniczki jakich szukam.
Można , oczywiście,40 zł, za pół godziny za 6 zł.
Kiedyś płaciłem 5 zł za wjazd i można było lupić co się chce.
Kto wziął w łapy wrocławską giełdę?
Muszę sam sobie zrobić doniczki z folii na zgrzewarce, bo odechciało mi się
czekać. Pozdrawiam.Mirzan

2. Data: 2007-03-12 20:18:09

Temat: Re: Giełda kwiatowa we Wrocławiu
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kto wziął w łapy wrocławską giełdę?
> Muszę sam sobie zrobić doniczki z folii na zgrzewarce, bo odechciało mi

Mogłeś więc wejść od razu.:-)

3. Data: 2007-03-12 20:28:30

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>   Mogłeś więc wejść od razu.:-)

Nie mam zwyczaju płacić za to,aby zobaczyć czy mogę kupić.Po tej wizycie
czuję się, jakbym wdepnął w g.Jak się nie wjeżdża tirem, to jest się
śmieciem nie klientem.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2007-03-12 20:52:40

Temat: Re: Gie3da kwiatowa we Wroc3awiu
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2007-03-12 20:59:54

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)
> przy calej mojej sympatii do Ciebie
> gieldy hurtowe sa dla hurtownikow prowadzacych dzialanosc gospodarcza

Mógł jednak pobajerować, jak na grupie
i z pewnością zostałby wpuszczony,
kto wie, może nawet za darmo.;-)

6. Data: 2007-03-12 21:09:13

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gieldy hurtowe sa dla hurtownikow prowadzacych dzialanosc gospodarcza

To był teren na którym była masa sklepikow z przeróżnym towarem,
hale z kwiatami,nawet punkt sprzeważy roślin.Może to nadal jest,
ale odeszła mi chęć sprawdzenia.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2007-03-12 21:10:56

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>   Mógł jednak pobajerować, jak na grupie

Na ogół bajeruję na tematy roślin, ale Ty się na tym nie znasz.
Pozdrawiam.Mirzan

8. Data: 2007-03-12 21:33:36

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na ogół bajeruję na tematy roślin, ale Ty się na tym nie znasz.
> Pozdrawiam.Mirzan

Nie muszę, mam tu fachowców ze wszystkich dziedzin.

9. Data: 2007-03-12 21:47:29

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

>To był teren na którym była masa sklepikow z przeróżnym towarem,
>hale z kwiatami,nawet punkt sprzeważy roślin.Może to nadal jest,
>ale odeszła mi chęć sprawdzenia.
:)
zapewne 'zawartosc' gieldy sie nie zmienila za bardzo
conajwyzej kilka boksow (po Twojemu sklepikow) zmienialo gospodarzy
:)
uwierz mi prosze
ze 'detalisci' przeszkadzaja zarowno sprzedajacym jak i uprawnionym
do kupowania w takich miejscach
:)

10. Data: 2007-03-12 21:51:54

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ze 'detalisci' przeszkadzaja zarowno sprzedajacym jak i uprawnionym
> do kupowania w takich miejscach

Trudno mi zrozumieć, jak detaliczny klient może przeszkadzać
w sklepiku dla detalistów.
Pozdrawiam.Mirzan

tortuosa i sekka ;)
Problem z trawnikiem
Rosss...puda :-)
róża pienna na balkon Pd-najchętniej biało-łososiowa
rzeżucha: ziemia/lignina/woda?