Ginekolog Wrocław

1. Data: 2004-04-08 21:23:48

Temat: Ginekolog Wrocław
Od: "Marta Sz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moze polecicie lekarza-kobiete tej specjalizacji we Wrocławiu? Idealnie by
bylo gdyby przyjmowala w jakims panstwowym osrodku zdrowia.

Dzieki i pozdrawiam
Marta

1. Data: 2004-04-08 21:28:55

Temat: Re: Ginekolog Wrocław
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-04-08 23:23:48 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Marta Sz* skreślił te oto słowa:

> Witam
>
> Moze polecicie lekarza-kobiete tej specjalizacji we Wrocławiu? Idealnie by
> bylo gdyby przyjmowala w jakims panstwowym osrodku zdrowia.

Spytaj sie na grupie regionalnej, bo tutaj to NTG

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl
FUR warning

1. Data: 2004-04-08 22:08:37

Od: "Nusia" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze polecicie lekarza-kobiete tej specjalizacji we Wrocławiu? Idealnie by
> bylo gdyby przyjmowala w jakims panstwowym osrodku zdrowia.

dr Iwona Kulon, przyjmuje na Podwalu, vis a vis tyłu Galerii Dominikańskiej,
trzeba wejść w bramę PAN -u (albo obok, jużn ie pamiętam, ale jest
tabliczka) i tam jest taka mała przychodzienka "towarzystwa rozwoju rodziny"
czy coś.
Za wizytę płaci się 5 zł.

Nusia

1. Data: 2004-04-09 08:20:50

Od: "Tom" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Sz" <m...@w...pl> napisał
> Witam
>
> Moze polecicie lekarza-kobiete tej specjalizacji we Wrocławiu? Idealnie by
> bylo gdyby przyjmowala w jakims panstwowym osrodku zdrowia.

kobieta ginekolog to jedna wielka pomyłka... no ale jak ktos spala sie ze
wstydu jak musi rozebrac sie przed facetem to raczej wyjscia nie ma...

1. Data: 2004-04-09 08:46:31

Od: "Anuti" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kobieta ginekolog to jedna wielka pomyłka... no ale jak ktos spala sie ze
> wstydu jak musi rozebrac sie przed facetem to raczej wyjscia nie ma...

Baaardzo budujacy post kolego...

1. Data: 2004-04-09 08:50:45

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tom" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

> kobieta ginekolog to jedna wielka pomyłka...

Dlaczego tak uwazasz?

pzdr
Kasia

1. Data: 2004-04-09 09:05:52

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 9 Apr 2004 10:20:50 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <r...@p...fm> i powiedziała:

> kobieta ginekolog to jedna wielka pomyłka... no ale jak ktos spala sie ze
> wstydu jak musi rozebrac sie przed facetem to raczej wyjscia nie ma...

Możesz się tymi doświadczeniami dzielić na innej, właściwszej, grupie?

Zuzanka (OT: w niebieskiej peruce człowiek wygląda paskudnie
;-))

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-04-09 09:13:46

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kobieta ginekolog to jedna wielka pomyłka...

bzdura, to nie jest kwestia plci tylko kompetencji .... spotkalam wielu
dobrych ginekologow- zarowno kobiet jak i mezczyzn.

pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2004-04-09 09:19:33

Temat: Re: Ginekolog Wroc3aw (was: Ginekolog Wroc?aw)
Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 9 Apr 2004 10:20:50 +0200, na pl.rec.uroda, Tom napisal(a):

> kobieta ginekolog to jedna wielka pomyłka...

Też zdajesz się być pomyłką. Jesteś gejem?

--
Logan <3 http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"wyglądasz jak Don Johnson bez głowy" - AgA 2.04.2004

1. Data: 2004-04-09 09:25:27

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tom wrote:

>kobieta ginekolog to jedna wielka pomyłka...

Domyślam się, że wiele kobiet ginekologów źle Cię leczyło?

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

farbowanie wlosow
kremy juvena